Ankebanke Skrevet onsdag kl. 17:46 #1341 Skrevet onsdag kl. 17:46 Ananais skrev (1 time siden): Veldig godt skrevet! Takk! Jeg sitter bare igjen og føler meg trist etter å ha sett gjennom hennes utlevering. Veldig glad hun ikke har vært min omsorgsperson. Foreldre går vel egentlig rundt hele tiden og prøver seg frem for å gjøre det beste for barna sine. At hun med et smil om munnen sier at barna får la vær å klage over at hun har gjort feil i oppveksten for det får hun ikke gjort noe med og hun gjorde det beste hun kunne for deretter å skrike om manglende oppmerksomhet når hun var gjennom det store traumet sitt som var et ankelbrudd! Jeg tenker de barna har hatt daglige traumer, holdt pusten og aldri visst hva slags galskap eller situasjon som venter de hjemme… 3 13
Anita321 Skrevet onsdag kl. 17:52 #1342 Skrevet onsdag kl. 17:52 (endret) Elvirra skrev (23 minutter siden): Sterke scener med ny blomsterhilsen på døra. Hyling før papiret tas av, lite kort - men null problemer med å lese det uten briller. Imponert over interflora i Trondheim. Her i byen må en bestille før klokka 12 for levering samme kveld. Som respons på livshistorien som ble lagt ut for 4 timer siden er dette lynkjapt levert. Men, åpenbart mye gærne folk rundtom. Det er før kl 13 i Trondheim. Disse blomsterene kommer fra Mester Grønn, så da må "Inger i Stavern" ha bestilt før kl 13 i dag. Jeg kjenner igjen kassa, fordi jeg fkk en levering derifra i forrige uke. lnger må ha "kastet seg rundt" og ringt, fordi storyen kom knapt en halv time i forkant av bestillingsfristen... 🤣 Endret onsdag kl. 18:01 av Anita321 8
Maia3 Skrevet onsdag kl. 17:56 #1343 Skrevet onsdag kl. 17:56 (endret) Elvirra skrev (25 minutter siden): Sterke scener med ny blomsterhilsen på døra. Hyling før papiret tas av, lite kort - men null problemer med å lese det uten briller. Imponert over interflora i Trondheim. Her i byen må en bestille før klokka 12 for levering samme kveld. Som respons på livshistorien som ble lagt ut for 4 timer siden er dette lynkjapt levert. Men, åpenbart mye gærne folk rundtom. Det er jo nettopp dette hun er ute etter. Sympati og trøst fra fremmede folk. Alle andre har jo kuttet henne ut. Ser vi samme person,eller? Ser ikke folk hvor fæl hun er? Fatter det bare ikke Æ får nesten dårlig samvittigheit æ no for at nåkken e så hjærtegoe. Ja DET bør du virkelig ha Heidi. Tenk å utlevere folk på den fryktelige måten som du gjør, og så få "premie" for det. Skammelig Endret onsdag kl. 18:06 av Maia3 8 10
friskbris Skrevet onsdag kl. 18:01 #1344 Skrevet onsdag kl. 18:01 Enn å havne i konflikt med ALLE man møter på sin vei i livet, og aldri reflektere over hvorfor folk trekker seg unna. Aldri sett maken til manglende selvinnsikt. Jeg tror aldri jeg har krangla med en eneste venninne jeg? Er det vanlig? 7 6
merry Skrevet onsdag kl. 18:11 #1345 Skrevet onsdag kl. 18:11 Veldig lite selvinnsikt i den ranten, desto mer selvmedlidenhet og selvrettferdighet 6 8
Elvirra Skrevet onsdag kl. 18:48 #1347 Skrevet onsdag kl. 18:48 Anita321 skrev (51 minutter siden): Det er før kl 13 i Trondheim. Disse blomsterene kommer fra Mester Grønn, så da må "Inger i Stavern" ha bestilt før kl 13 i dag. Jeg kjenner igjen kassa, fordi jeg fkk en levering derifra i forrige uke. Hvis storyen kom ut senere, så sender hun blomster til seg selv. Stor tabbe i såfall 🤣 Så ranten fra kl 16 og tre kvarter fremover, da jeg starta stod det lagt ut for 4 timer siden, men snappen ble lengre og lengre mens jeg så, så om den var ferdig opplasta kl 16 vet jeg ikke. Så er mulig med kjapp respons da tydelig. Uansett nitrist og sosialt interessant. 3
Skogstrolle Skrevet onsdag kl. 23:39 #1348 Skrevet onsdag kl. 23:39 Jeg har fader ikke ord!!! Medfølelse til familie og venner som har/har hatt henne i sitt liv. Bråk, krangling og ghosting! Jeje... 5 7
Kaffeskål! Skrevet i går, 07:47 #1349 Skrevet i går, 07:47 Det er rart hvordan vi oppfatter ting forskjellig. Jeg følte jeg forsto henne mye mer etter det hun fortalte i går. Jeg kommer nok ikke til å gjøre så mye mer «narr» av henne lenger. 3 2
Ananais Skrevet i går, 08:08 Forfatter #1350 Skrevet i går, 08:08 Det er rart hvordan hun kritiserer sin egen mor for å ikke ha strukket til, og sånn sett legger det grunn for sin psykiske helse (sammen med mye annet, selvfølgelig), men det at hun selv ikke har strukket til, men «gjort så godt hun klarte» som mor, det skal hennes døtre bare akseptere. 14 5
Vanilje70 Skrevet i går, 08:29 #1351 Skrevet i går, 08:29 Ananais skrev (20 timer siden): Er det mulig å utvise mindre forståelse for at folk forsvinner fra livet sitt? Hjelpe meg, jeg blir helt matt av den eviglange ranten hun nå har publisert. En skulle tro at man ville angre etter å ha utlevert alt av sin aller nærmeste familie, og venner hun tidligere har hatt, for dette er LANGT over streken for hva som er akseptabelt. Men neida, hun mener hun er i sin fulle rett til å utlevere dem alle til sine 50tusen følgere. Stakkars familie! At hun velger snap foran barna sine, sier alt om hvor skakkjørt hun er. Når barnet ditt, uansett alder, sier at mor må velge mellom snap og barnet - hvilket normalt menneske velger bort barna sine så hun kan sitte å jamre og klage og prate bare dritt?! Jo, IH gjør det. Jeg blir så jævlig provosert av den dama der! Hun har hatt det så vanskelig, og folk støtter ikke opp. Er det mulig. Og hvilken normal voksen er det som til stadighet kommer i konflikt med vennene sine?! Jeg kjenner ingen som holder på sånn. og skryter av at hun har gått til en av Norges mest kjente psykiatere. Ja jøss, det hjalp ikke en dritt i dette tilfellet.. Syt og bæp, mæ mæ mæ, og med påskudd om at snap holder henne oppe fordi det hjelper så mange at hun er åpen og ærlig. Kyss meg der sola ikke skinner - For det er vås! Jeg sier som mange før meg; jeg fatter ikke at Tom orker. Ja har lurt på hvorfor hun ikke har kontakt m datteren. Har hun sagt at hun måtte velge og valgte some? Du tuller??🥺 9 1
Pigaloppa Skrevet i går, 09:21 #1352 Skrevet i går, 09:21 Kaffeskål! skrev (1 time siden): Det er rart hvordan vi oppfatter ting forskjellig. Jeg følte jeg forsto henne mye mer etter det hun fortalte i går. Jeg kommer nok ikke til å gjøre så mye mer «narr» av henne lenger. Hun er fremdeles en mester i manipulering ser jeg 1 16
friskbris Skrevet i går, 09:44 #1353 Skrevet i går, 09:44 VM i selvmedlidenhet. Vi er fler som bor langt unna familie og nettverk Heidi, men da skaper man seg et eget nettverk, og pleier disse relasjonene. At du klarer å komme på kant med ALLE som krysser din vei sier vel det aller, aller meste. 3 17
Kaffeskål! Skrevet i går, 12:03 #1354 Skrevet i går, 12:03 Pigaloppa skrev (2 timer siden): Hun er fremdeles en mester i manipulering ser jeg Så så pigaloppa, du kan jo fortsette å hate å kritisere. 3
Anita321 Skrevet i går, 12:27 #1355 Skrevet i går, 12:27 (endret) friskbris skrev (2 timer siden): VM i selvmedlidenhet. Vi er fler som bor langt unna familie og nettverk Heidi, men da skaper man seg et eget nettverk, og pleier disse relasjonene. At du klarer å komme på kant med ALLE som krysser din vei sier vel det aller, aller meste. Ikke minst at hun sier at hun har noen "gamle venner" som hun har mistet kontakten med, men visste at det bare var å ta kontakt, så var alt som før!Det samme sa hun om barndomsvenner hun har mistet kontakten med.... Helt utrolig! Rart de aldri har tatt initiativ til kontakt da på alle disse år.... Kanskje hun skulle spørre seg om hvorfor de aldri tar kontakt, hvorfor andre bare "forsvinner" og melder hun sin ankomst til noen, så er de veeeeeeldig opptatte.... En "bestis" bodde jo rett borti gata, sa hun for en stund siden. Den "bestisen" var veldig opptatt. Hun tar ikke det hintet engang... Hvem orker å høre på gnål om ankelen. Igjen omtalte hun det som en krise. Dama vet ikke hva en krise er. Endret i går, 12:29 av Anita321 4 6
Pigaloppa Skrevet i går, 12:38 #1356 Skrevet i går, 12:38 Kaffeskål! skrev (31 minutter siden): Så så pigaloppa, du kan jo fortsette å hate å kritisere. Hater ingen,men kjenner godt til henne og vet at det ble formidlet veldig mye usant fra henne i går. Hun "glemte" bla å fortelle om alle som går med traumer etter hvordan hun og bestisene behandlet andre i yngre dager... 1 18
Zhara Skrevet i går, 12:51 #1357 Skrevet i går, 12:51 Pigaloppa skrev (5 minutter siden): Hater ingen,men kjenner godt til henne og vet at det ble formidlet veldig mye usant fra henne i går. Hun "glemte" bla å fortelle om alle som går med traumer etter hvordan hun og bestisene behandlet andre i yngre dager... Det er så bra at det kommer frem flere sider av saken, for hun er veldig flink til å manipulere. Skuespiller er det hun er, ikke en god en. Men fortsatt en skuespiller . 4 8
Blue Sky Skrevet i går, 12:53 #1358 Skrevet i går, 12:53 Kaffeskål! skrev (4 timer siden): Det er rart hvordan vi oppfatter ting forskjellig. Jeg følte jeg forsto henne mye mer etter det hun fortalte i går. Jeg kommer nok ikke til å gjøre så mye mer «narr» av henne lenger. Det hun fortalte på snap i går er ikke så ulikt det mange andre har erfart og opplevd i oppvekst og voksenliv. Alt i fra en far som var sjømann, en mor som var litt for lite til stede, å føle seg utenfor på skolen, å bo et sted som er fremmedt og hvor man ikke trives, å ikke ha noe nettverk, å slite på jobb enten fysisk eller psykiske eller begge deler, å prøve å omskolere seg når man kanskje allerede er utbrent, venner som forsvinner, årevis med terapi. Det er ikke så uvanlig å ha hatt det sånn. Jeg kjenner meg igjen i alt av det. Man kan ikke regne med noe ekstra forståelse eller hensyn fra andre. Alle har sitt. Man må prøve så godt man kan å gjøre det beste ut av det man har. Og så må man på ett eller annet vis prøve å karre seg ut av huset av og til. Helst ut og gå seg en tur. Og så må man fatte og begripe at shopping i den grad det her bedrives er destruktivt og psykt. 2 12
Skravleberta Skrevet i går, 13:52 #1359 Skrevet i går, 13:52 Går helt i surr med "bestevenninner" jeg. "Jeg mista bestevenninna mi, hun ghosta meg. Men jeg har fortsatt igjen bestevenninna mi, som jeg skal møte neste uke". Kanskje jeg som hører feil 🤔 Og er det ikke litt rart å snakke om bestevenninner, når man er snart 60 år? 7 4
Maia3 Skrevet i går, 14:07 #1360 Skrevet i går, 14:07 friskbris skrev (4 timer siden): VM i selvmedlidenhet. Vi er fler som bor langt unna familie og nettverk Heidi, men da skaper man seg et eget nettverk, og pleier disse relasjonene. At du klarer å komme på kant med ALLE som krysser din vei sier vel det aller, aller meste. Merkelig dette. Hennes egne ord: æ gir så mye positivt til aille æ ! What? 4 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå