Mocca86 Skrevet tirsdag kl. 10:07 #1321 Skrevet tirsdag kl. 10:07 Huden hennes har emigrert faktisk😂 11 1
NeverSayNever Skrevet tirsdag kl. 13:02 #1322 Skrevet tirsdag kl. 13:02 Blue Sky skrev (4 timer siden): Det er egentlig vondt å sitte å se på at hun utleverer seg selv på den måten. Hun forteller at bestisen(e) har forlatt henne, vi har skjønt at familien tar avstand, hun liker ikke å seg en tur, hun har ingen aktiviteter i hverdagen (med unntak av treningen), hun har lite å se fram til (med unntak av de gangene de reiser på en lite hotelltur eller de to til tre ukene de er i syden i løpet av året), hun virker resignert og «tung» i stemmen. Det er ikke mye igjen av den frenetiske figuren hun framsto som tidlig i sin IG-karriere gitt! Og like greit er vel kanskje det også. Og nå var det stor sorg fordi hun ikke kan få ny percing i navlen og ankelen er fortsatt ikke bra. Jeg vet ikke jeg, men kanskje ville det vært bra for ankelen med litt spasering? Det er jo faktisk det en ankel er laget for. I tillegg gjør det underverker å komme ut i frisk luft og naturen har en legende kraft for psyken. Jeg snakker av lang erfaring. I går spurte hun liketil følgerne om råd, men hun ville ikke ha råd om ditt og ikke om datt heller. Hva man i så fall skulle råde henne til er jeg usikker på, men jeg for min del ville aldri blottlagt min egen misere på den måten. Selv om man gjør det under alibiet at man er til støtte og oppmuntring for andre som også sliter ville jeg ikke gjort det. Det har noe med stolthet å gjøre, tror jeg. Har»bestis»også forlatt henne? Og for ett dramatisk ord»forlatt»! De har rett og slett kuttet henne ut da den/de heller ikke orker mere blabla og yu neim it. Og alt drama rundt den ankelen. Det er en fukkings jævla ankel!!! Og hun er av de veldig heldige som ikke har mere styr enn dette. Kanskje hun burde tenke den veien?? Men hun tyyyyyyner alt hun kan ut av «deinn ankæl’n» for og få medlidenhet,stakkars deg og oppmerksomhet. For er jo det hun vil ha. Har lagt merke til at når hun ytterst få ganger har snakket positivt om fremgang,så forter hun sg og komme m ett»meeeeeen»og så noe negativt om samme ankel. For hvis hun ikke har den ankelen i fokus for tilbakemeldinger osv…..tja,hva har hun igjen og bruke da? Hvirdan få»stakkars,tapre deg»meldinger da?? J scrollet tilbake til de første insta-postene og ja,negativitet,surving,klaging og selvmedlidenhet har vokst i takt med leppene! 5 8
Maia3 Skrevet tirsdag kl. 15:20 #1323 Skrevet tirsdag kl. 15:20 (endret) NeverSayNever skrev (2 timer siden): Har»bestis»også forlatt henne? Og for ett dramatisk ord»forlatt»! De har rett og slett kuttet henne ut da den/de heller ikke orker mere blabla og yu neim it. Og alt drama rundt den ankelen. Det er en fukkings jævla ankel!!! Og hun er av de veldig heldige som ikke har mere styr enn dette. Kanskje hun burde tenke den veien?? Men hun tyyyyyyner alt hun kan ut av «deinn ankæl’n» for og få medlidenhet,stakkars deg og oppmerksomhet. For er jo det hun vil ha. Har lagt merke til at når hun ytterst få ganger har snakket positivt om fremgang,så forter hun sg og komme m ett»meeeeeen»og så noe negativt om samme ankel. For hvis hun ikke har den ankelen i fokus for tilbakemeldinger osv…..tja,hva har hun igjen og bruke da? Hvirdan få»stakkars,tapre deg»meldinger da?? J scrollet tilbake til de første insta-postene og ja,negativitet,surving,klaging og selvmedlidenhet har vokst i takt med leppene! Idag er det syting om vondt i ryggen. Det har æ hatt i laaang tid,sjø. Får det av å ligge på sofaen for lenge. Men, æ sei det for tusende gang: æ træng itj/vil itj ha alle rådan som dåkker komme med. Det e visst nån som itj forstår det. Æ spøøøør hvis æ vil ha råd om nåkka og bla bla.... Sola skinner, men æ ska itj gå en tur nei. Æ skal lægg mæ på sofaen istedenfor. What ?? Lykke til med enda vondere rygg Heidi. Er det flere her som må skru ned volumknappen når hun roper og brøler som verst? Virkelig et tragisk menneske Ankelen måtte så klart nevnes idag også Endret tirsdag kl. 15:21 av Maia3 4 9
Full kontroll Skrevet tirsdag kl. 15:46 #1324 Skrevet tirsdag kl. 15:46 (endret) Maia3 skrev (26 minutter siden): Idag er det syting om vondt i ryggen. Det har æ hatt i laaang tid,sjø. Får det av å ligge på sofaen for lenge. Men, æ sei det for tusende gang: æ træng itj/vil itj ha alle rådan som dåkker komme med. Det e visst nån som itj forstår det. Æ spøøøør hvis æ vil ha råd om nåkka og bla bla.... Sola skinner, men æ ska itj gå en tur nei. Æ skal lægg mæ på sofaen istedenfor. What ?? Lykke til med enda vondere rygg Heidi. Er det flere her som må skru ned volumknappen når hun roper og brøler som verst? Virkelig et tragisk menneske Ankelen måtte så klart nevnes idag også Så fint at hun da har noe sterkere enn de smertestillende hun vanligvis bruker... Jeje, bææpbææp, blabla, junaimit- nydlich Endret tirsdag kl. 15:47 av Full kontroll 8 2
NeverSayNever Skrevet tirsdag kl. 20:08 #1325 Skrevet tirsdag kl. 20:08 Maia3 skrev (4 timer siden): Idag er det syting om vondt i ryggen. Det har æ hatt i laaang tid,sjø. Får det av å ligge på sofaen for lenge. Men, æ sei det for tusende gang: æ træng itj/vil itj ha alle rådan som dåkker komme med. Det e visst nån som itj forstår det. Æ spøøøør hvis æ vil ha råd om nåkka og bla bla.... Sola skinner, men æ ska itj gå en tur nei. Æ skal lægg mæ på sofaen istedenfor. What ?? Lykke til med enda vondere rygg Heidi. Er det flere her som må skru ned volumknappen når hun roper og brøler som verst? Virkelig et tragisk menneske Ankelen måtte så klart nevnes idag også 😅Har ikke fått m mg dette for j ble blokkert for lenge siden da j skrev krass kommentar til hennes offentlige kritikk av en eldre mann som trente samtidig m henne. Hun var altså SÅ frekk og uforskammet,»sånne eldre folk»og blabla. Husker ikke konkrete årsaken men hun syns ikke han skulle træææææææne der ihvertfall! Så j får «kun» fulgt henne gjennom utforsk-lista…d holder d,altså🤨 8 1
baremeg Skrevet tirsdag kl. 21:48 #1326 Skrevet tirsdag kl. 21:48 For en utrolig negativ dame!! Er det ikke hun som påstår at hun er så positiv? Man mister jo omtrent livsgnisten av å se og høre henne 😂 Klager på absolutt alt men nekter å gjøre noe med det. Er som å høre på en trassig tenåring. At Tom holder ut, det skjønner jeg bare ikke 3 13
Anita321 Skrevet tirsdag kl. 21:52 #1327 Skrevet tirsdag kl. 21:52 (endret) Hun vil ikke ha tips om hva hun skulle gjøre, men hva hun skulle prate om på snap. Hun tror hun er veldig flink til å gi oss råd og tips. Hun vet best! Når hun ikke mottar tips fra følgere, så burde hun ta hintet om hva som er grunnen til det.... Jeg tenker hun kan opplyse om hvorfor hun ble sammen med Tom igjen etter den offentlige skittentøyvasken. Dama eier jo ikke skam, så det er ikke rart de fleste "flykter". Hun lovet å opplyse oss grunnen, men fremdeles har vi ikke hørt noe om det. Sender jeg "tips" til henne om det, så blir jeg vel blokkert... Endret tirsdag kl. 21:55 av Anita321 12
Skogstrolle Skrevet onsdag kl. 06:43 #1328 Skrevet onsdag kl. 06:43 (endret) Skogstrolle skrev (På 16.1.2026 den 21.35): Hun var laaangt på overtid hos sin psykriater, som hun sa. Han hadde helt sikkert ikke mer behandling å gi henne. norovirus skrev (På 17.1.2026 den 0.22): Dette er bare stygt, fatter ikke hvorfor dere åpner snaper kun for å håne. For det er det dette er (google begrepet) Dette er ikke et menneske som forsøker å leve av snap, hun er helt åpen og ærlig om at hun liker publikum. Og det er valgfritt og følge. Det finnes ingen skjult agenda, bare et ekte liv. Jeg synes at Instaheidi får ufortjent mye tyn. Det er lett å unngå hennes ytringer, dersom man ikke er hennes type. Just saying Stygt?? Hva var stygt med min kommentar? At hun måtte slutte etter mange år? Hun sa jo selv at hun hadde gått der lengre enn det som er vanlig! Endret onsdag kl. 06:46 av Skogstrolle 7
Ananais Skrevet onsdag kl. 12:13 Forfatter #1329 Skrevet onsdag kl. 12:13 Er det mulig å utvise mindre forståelse for at folk forsvinner fra livet sitt? Hjelpe meg, jeg blir helt matt av den eviglange ranten hun nå har publisert. En skulle tro at man ville angre etter å ha utlevert alt av sin aller nærmeste familie, og venner hun tidligere har hatt, for dette er LANGT over streken for hva som er akseptabelt. Men neida, hun mener hun er i sin fulle rett til å utlevere dem alle til sine 50tusen følgere. Stakkars familie! At hun velger snap foran barna sine, sier alt om hvor skakkjørt hun er. Når barnet ditt, uansett alder, sier at mor må velge mellom snap og barnet - hvilket normalt menneske velger bort barna sine så hun kan sitte å jamre og klage og prate bare dritt?! Jo, IH gjør det. Jeg blir så jævlig provosert av den dama der! Hun har hatt det så vanskelig, og folk støtter ikke opp. Er det mulig. Og hvilken normal voksen er det som til stadighet kommer i konflikt med vennene sine?! Jeg kjenner ingen som holder på sånn. og skryter av at hun har gått til en av Norges mest kjente psykiatere. Ja jøss, det hjalp ikke en dritt i dette tilfellet.. Syt og bæp, mæ mæ mæ, og med påskudd om at snap holder henne oppe fordi det hjelper så mange at hun er åpen og ærlig. Kyss meg der sola ikke skinner - For det er vås! Jeg sier som mange før meg; jeg fatter ikke at Tom orker. 8 15
YNWA_1 Skrevet onsdag kl. 12:33 #1330 Skrevet onsdag kl. 12:33 Ananais skrev (20 minutter siden): Er det mulig å utvise mindre forståelse for at folk forsvinner fra livet sitt? Hjelpe meg, jeg blir helt matt av den eviglange ranten hun nå har publisert. En skulle tro at man ville angre etter å ha utlevert alt av sin aller nærmeste familie, og venner hun tidligere har hatt, for dette er LANGT over streken for hva som er akseptabelt. Men neida, hun mener hun er i sin fulle rett til å utlevere dem alle til sine 50tusen følgere. Stakkars familie! At hun velger snap foran barna sine, sier alt om hvor skakkjørt hun er. Når barnet ditt, uansett alder, sier at mor må velge mellom snap og barnet - hvilket normalt menneske velger bort barna sine så hun kan sitte å jamre og klage og prate bare dritt?! Jo, IH gjør det. Jeg blir så jævlig provosert av den dama der! Hun har hatt det så vanskelig, og folk støtter ikke opp. Er det mulig. Og hvilken normal voksen er det som til stadighet kommer i konflikt med vennene sine?! Jeg kjenner ingen som holder på sånn. og skryter av at hun har gått til en av Norges mest kjente psykiatere. Ja jøss, det hjalp ikke en dritt i dette tilfellet.. Syt og bæp, mæ mæ mæ, og med påskudd om at snap holder henne oppe fordi det hjelper så mange at hun er åpen og ærlig. Kyss meg der sola ikke skinner - For det er vås! Jeg sier som mange før meg; jeg fatter ikke at Tom orker. Dette! 7
Maia3 Skrevet onsdag kl. 15:03 #1331 Skrevet onsdag kl. 15:03 (endret) Ananais skrev (2 timer siden): Er det mulig å utvise mindre forståelse for at folk forsvinner fra livet sitt? Hjelpe meg, jeg blir helt matt av den eviglange ranten hun nå har publisert. En skulle tro at man ville angre etter å ha utlevert alt av sin aller nærmeste familie, og venner hun tidligere har hatt, for dette er LANGT over streken for hva som er akseptabelt. Men neida, hun mener hun er i sin fulle rett til å utlevere dem alle til sine 50tusen følgere. Stakkars familie! At hun velger snap foran barna sine, sier alt om hvor skakkjørt hun er. Når barnet ditt, uansett alder, sier at mor må velge mellom snap og barnet - hvilket normalt menneske velger bort barna sine så hun kan sitte å jamre og klage og prate bare dritt?! Jo, IH gjør det. Jeg blir så jævlig provosert av den dama der! Hun har hatt det så vanskelig, og folk støtter ikke opp. Er det mulig. Og hvilken normal voksen er det som til stadighet kommer i konflikt med vennene sine?! Jeg kjenner ingen som holder på sånn. og skryter av at hun har gått til en av Norges mest kjente psykiatere. Ja jøss, det hjalp ikke en dritt i dette tilfellet.. Syt og bæp, mæ mæ mæ, og med påskudd om at snap holder henne oppe fordi det hjelper så mange at hun er åpen og ærlig. Kyss meg der sola ikke skinner - For det er vås! Jeg sier som mange før meg; jeg fatter ikke at Tom orker. Helt forferdelig hvordan hun utleverer både familien og tidligere venner. Laaangt over streken ja. Hun har aldri hatt noe nettverk og har ALDRI hatt hjelp av noen i familien til hverken ditt eller datt og you næim it. Bla bla bla og whatever. Hadde jeg hatt et sånt menneske I min nære krets, så hadde jeg absolutt IKKE villet ha noe som helst med den personen å gjøre. Dama er jo direkte farlig, og ALT er alle andres feil Endret onsdag kl. 15:05 av Maia3 15 1
Anita321 Skrevet onsdag kl. 15:42 #1332 Skrevet onsdag kl. 15:42 Ananais skrev (2 timer siden): Er det mulig å utvise mindre forståelse for at folk forsvinner fra livet sitt? Hjelpe meg, jeg blir helt matt av den eviglange ranten hun nå har publisert. En skulle tro at man ville angre etter å ha utlevert alt av sin aller nærmeste familie, og venner hun tidligere har hatt, for dette er LANGT over streken for hva som er akseptabelt. Men neida, hun mener hun er i sin fulle rett til å utlevere dem alle til sine 50tusen følgere. Stakkars familie! At hun velger snap foran barna sine, sier alt om hvor skakkjørt hun er. Når barnet ditt, uansett alder, sier at mor må velge mellom snap og barnet - hvilket normalt menneske velger bort barna sine så hun kan sitte å jamre og klage og prate bare dritt?! Jo, IH gjør det. Jeg blir så jævlig provosert av den dama der! Hun har hatt det så vanskelig, og folk støtter ikke opp. Er det mulig. Og hvilken normal voksen er det som til stadighet kommer i konflikt med vennene sine?! Jeg kjenner ingen som holder på sånn. og skryter av at hun har gått til en av Norges mest kjente psykiatere. Ja jøss, det hjalp ikke en dritt i dette tilfellet.. Syt og bæp, mæ mæ mæ, og med påskudd om at snap holder henne oppe fordi det hjelper så mange at hun er åpen og ærlig. Kyss meg der sola ikke skinner - For det er vås! Jeg sier som mange før meg; jeg fatter ikke at Tom orker. Hun har lest på Kvinneguiden igjen. Det var veldig mye ting og tang, ditt og datt, bla, bla, bla og whatever. Hun sier at hun fikk gode karakterer etter at hun videreutdannet seg. Det var i allefall ikke i norsk! Jeg kjenner ingen som har vært i konflikt alle sine venner! Hun hadde en igjen i Selbu, men det var sååååå langt dit. Det er faktisk under 1t, og har hun ikke bil og telefon? Dette blir for dumt... I tillegg er det mange som ikke har familie i nærheten! Hun bor 1,45 min fra mange av sine familiemedlemmer. Andre bor halve Norge fra sin familie uten å klage! En kjærlighetssorg når hun var 17 år har preget henne hele livet. Hjelpes meg-er det kun hun som har hatt kjærlighetssorg i ungdommen? Ingen blir preget av det hele livet. Hun snakket om en oppvekst med en far på sjøen som har preget henne også, men har hun ikke hatt en mor? Hvorfor er ikke hennes søsken preget da? Tenker hun på at det er mange andre i samme situasjon med en far som fisker eller på Nordsjøen? Det blir jo "folk" av de også. Hun krever omtanke og respekt. Hun tåler derfor ikke at noen hever stemme til henne. Man kan faktisk ikke tro det man hører.... Dama som sitter å kjefter med pekefingeren i været. Storyen hennes er ikke ulik mange andres story foruten at andre folk ikke blir uvenner med alle sine venner og familie. Dette oppnådde hun ikke noe med. 12
Pusemusen Skrevet onsdag kl. 15:56 #1333 Skrevet onsdag kl. 15:56 Phu! Måtte ta en pause, jeg. Blir jo helt svett av den jabbinga hennes i dag. 5 2
Maia3 Skrevet onsdag kl. 16:21 #1334 Skrevet onsdag kl. 16:21 Anita321 skrev (37 minutter siden): Hun har lest på Kvinneguiden igjen. Det var veldig mye ting og tang, ditt og datt, bla, bla, bla og whatever. Hun sier at hun fikk gode karakterer etter at hun videreutdannet seg. Det var i allefall ikke i norsk! Jeg kjenner ingen som har vært i konflikt alle sine venner! Hun hadde en igjen i Selbu, men det var sååååå langt dit. Det er faktisk under 1t, og har hun ikke bil og telefon? Dette blir for dumt... I tillegg er det mange som ikke har familie i nærheten! Hun bor 1,45 min fra mange av sine familiemedlemmer. Andre bor halve Norge fra sin familie uten å klage! En kjærlighetssorg når hun var 17 år har preget henne hele livet. Hjelpes meg-er det kun hun som har hatt kjærlighetssorg i ungdommen? Ingen blir preget av det hele livet. Hun snakket om en oppvekst med en far på sjøen som har preget henne også, men har hun ikke hatt en mor? Hvorfor er ikke hennes søsken preget da? Tenker hun på at det er mange andre i samme situasjon med en far som fisker eller på Nordsjøen? Det blir jo "folk" av de også. Hun krever omtanke og respekt. Hun tåler derfor ikke at noen hever stemme til henne. Man kan faktisk ikke tro det man hører.... Dama som sitter å kjefter med pekefingeren i været. Storyen hennes er ikke ulik mange andres story foruten at andre folk ikke blir uvenner med alle sine venner og familie. Dette oppnådde hun ikke noe med. Jo hun oppnådde å dumme seg ut så til de grader 8
Blue Sky Skrevet onsdag kl. 16:22 #1335 Skrevet onsdag kl. 16:22 Jeg hadde aldri noe nettverk rundt meg jeg heller da mine barn ble født og vokste opp. Det kostet blod svette og tårer og har preget meg på mange vis. Men jeg har forbannet meg på en ting og det er at jeg skal gjøre alt jeg kan for å være en del av mine voksne barns og mine barnebarns nettverk! Jeg bidrar og jeg blir inkludert. Og det reparerer meg. 6 6
Ankebanke Skrevet onsdag kl. 16:31 #1336 Skrevet onsdag kl. 16:31 Svett i ørene… hun forventer respekt og velger å fjerne seg fra folk. Hun er såra over at andre gjør det samme med henne. Kritiserer Tom for at han hever stemmen og selv turer hun på så jeg må ha lyden på et minimum.. et gigantisk speil hadde gjort seg her.. de barna må ha hatt en tøff oppvekst med en deprimert og så destruktiv mor som hun selv beskriver. Jeg merket bare mer forståelse for at folk velger å holde seg borte fra henne for det er jo ingen inngående linjer eller evne til sykdomsinnsikt her. Denne utleveringen var bare trist og jeg skammer meg nesten for at jeg har sett den for hun går så altfor langt.. det gir ikke noen forklaring eller sympati for henne, men masse for de rundt som omsider har klart å få avstand fra henne. Jeg har selv hatt en venninne som jeg følte spiste meg og jeg tok avstand, jeg sa ifra men det gikk ikke inn-hun ble bare mer intens.. barn velger ikke sine foreldre og jeg håper hennes barn har klart seg godt og fått rydda i det de har opplevd i barndommen. Må ha vært tøft, og fryktelig vondt å se hvordan hun utleverer seg, og de, til verden nå i håp om å få sympati. 3 17
Ananais Skrevet onsdag kl. 16:36 Forfatter #1337 Skrevet onsdag kl. 16:36 Ankebanke skrev (4 minutter siden): Svett i ørene… hun forventer respekt og velger å fjerne seg fra folk. Hun er såra over at andre gjør det samme med henne. Kritiserer Tom for at han hever stemmen og selv turer hun på så jeg må ha lyden på et minimum.. et gigantisk speil hadde gjort seg her.. de barna må ha hatt en tøff oppvekst med en deprimert og så destruktiv mor som hun selv beskriver. Jeg merket bare mer forståelse for at folk velger å holde seg borte fra henne for det er jo ingen inngående linjer eller evne til sykdomsinnsikt her. Denne utleveringen var bare trist og jeg skammer meg nesten for at jeg har sett den for hun går så altfor langt.. det gir ikke noen forklaring eller sympati for henne, men masse for de rundt som omsider har klart å få avstand fra henne. Jeg har selv hatt en venninne som jeg følte spiste meg og jeg tok avstand, jeg sa ifra men det gikk ikke inn-hun ble bare mer intens.. barn velger ikke sine foreldre og jeg håper hennes barn har klart seg godt og fått rydda i det de har opplevd i barndommen. Må ha vært tøft, og fryktelig vondt å se hvordan hun utleverer seg, og de, til verden nå i håp om å få sympati. Veldig godt skrevet! 3 2
loffen Skrevet onsdag kl. 17:05 #1338 Skrevet onsdag kl. 17:05 Det eneste jeg får ut av dette er at hun en gang for alle viser hvor mye hun overdramatiserer ALT noe så jævlig! Hvorfor mener hun at livet generelt er så mye verre for henne enn for alle andre? Fatter ikke at det går an! Hjelpe meg, jeg ble også helt svett, ikke bare i øra. 4 7
Elvirra Skrevet onsdag kl. 17:35 #1340 Skrevet onsdag kl. 17:35 Sterke scener med ny blomsterhilsen på døra. Hyling før papiret tas av, lite kort - men null problemer med å lese det uten briller. Imponert over interflora i Trondheim. Her i byen må en bestille før klokka 12 for levering samme kveld. Som respons på livshistorien som ble lagt ut for 4 timer siden er dette lynkjapt levert. Men, åpenbart mye gærne folk rundtom. 6 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå