NeverSayNever Skrevet i går, 17:12 #1301 Skrevet i går, 17:12 Anneth skrev (56 minutter siden): Hun gikk til psykiater i..tror hun sa 7 år (?). Så ble det stopp da hun ikke hadde krav på mer behandling. Sa hun. Ok. Eller psykiater sa noe hun ikke likte,så hun»blokkerte»vedk?? Når hun nevnte hun skulle dit,virket dt rimelig intenst på forhånd? 5
Skogstrolle Skrevet 22 timer siden #1302 Skrevet 22 timer siden NeverSayNever skrev (3 timer siden): Ok. Eller psykiater sa noe hun ikke likte,så hun»blokkerte»vedk?? Når hun nevnte hun skulle dit,virket dt rimelig intenst på forhånd? Hun var laaangt på overtid hos sin psykriater, som hun sa. Han hadde helt sikkert ikke mer behandling å gi henne. 7
Blue Sky Skrevet 21 timer siden #1303 Skrevet 21 timer siden Skogstrolle skrev (57 minutter siden): Hun var laaangt på overtid hos sin psykriater, som hun sa. Han hadde helt sikkert ikke mer behandling å gi henne. Men heldigvis var de nærmest blitt personlige venner….. 😏 3
Vinnanna15 Skrevet 20 timer siden #1304 Skrevet 20 timer siden Skogstrolle skrev (1 time siden): Hun var laaangt på overtid hos sin psykriater, som hun sa. Han hadde helt sikkert ikke mer behandling å gi henne. Kan ikke forandre personlighet... 6
norovirus Skrevet 19 timer siden #1305 Skrevet 19 timer siden NeverSayNever skrev (5 timer siden): Ok. Eller psykiater sa noe hun ikke likte,så hun»blokkerte»vedk?? Når hun nevnte hun skulle dit,virket dt rimelig intenst på forhånd? Skogstrolle skrev (2 timer siden): Hun var laaangt på overtid hos sin psykriater, som hun sa. Han hadde helt sikkert ikke mer behandling å gi henne. Blue Sky skrev (1 time siden): Men heldigvis var de nærmest blitt personlige venner….. 😏 Vinnanna15 skrev (43 minutter siden): Kan ikke forandre personlighet... Dette er bare stygt, fatter ikke hvorfor dere åpner snaper kun for å håne. For det er det dette er (google begrepet) Dette er ikke et menneske som forsøker å leve av snap, hun er helt åpen og ærlig om at hun liker publikum. Og det er valgfritt og følge. Det finnes ingen skjult agenda, bare et ekte liv. Jeg synes at Instaheidi får ufortjent mye tyn. Det er lett å unngå hennes ytringer, dersom man ikke er hennes type. Just saying 1 3
AnneSusanne Skrevet 19 timer siden #1306 Skrevet 19 timer siden Vinnanna15 skrev (47 minutter siden): Kan ikke forandre personlighet... Det er nok mest sannsynlig det som er årsaken til at de nære i familien og venninner til Heidi har trekt seg unna henne. De har kanskje vært nødt til å trekke seg helt unna henne fordi ingen kan forandre personligheten til et annet menneske. Du kan enten godta henne sånn som hun er eller ta et eget valg om å trekke deg unna. Jeg har et nært familiemedlem som er psykopat. Jeg kom til et punkt der jeg innså at det mennesket kom ALDRI til å forandre seg. Jeg brøt kontakten for 12 år siden. Og ennå den dag i dag hører jeg fra de som holder kontakten at vedkommede har IKKE forandret seg. Grøss og gru!! Jeg angrer ikke på valget med å velge null-kontakt. 2 5
Blue Sky Skrevet 12 timer siden #1307 Skrevet 12 timer siden norovirus skrev (7 timer siden): Dette er bare stygt, fatter ikke hvorfor dere åpner snaper kun for å håne. For det er det dette er (google begrepet) Dette er ikke et menneske som forsøker å leve av snap, hun er helt åpen og ærlig om at hun liker publikum. Og det er valgfritt og følge. Det finnes ingen skjult agenda, bare et ekte liv. Jeg synes at Instaheidi får ufortjent mye tyn. Det er lett å unngå hennes ytringer, dersom man ikke er hennes type. Just saying Jeg har skrevet noe her tidligere om hvorfor jeg følger henne. Man blir fascinert av et menneske som velger å framstå på Snap på en temmelig outrert måte framfor å ha omgang med sine nærmeste. Jeg har levd i nær relasjon med et menneske som var i samme gata. 11
Anneth Skrevet 8 timer siden #1308 Skrevet 8 timer siden Blue Sky skrev (4 timer siden): Jeg har skrevet noe her tidligere om hvorfor jeg følger henne. Man blir fascinert av et menneske som velger å framstå på Snap på en temmelig outrert måte framfor å ha omgang med sine nærmeste. Jeg har levd i nær relasjon med et menneske som var i samme gata. Jeg også. Derfor er det fascinerende å se hvor likt det meste er. 4
Zhara Skrevet 7 timer siden #1309 Skrevet 7 timer siden Nå er det en ny snap der hun spør oss hva vi synes om den nye cc kremen hun har fått prøve på, hvordan i allverden skal vi kunne gi tilbakemelding på den når hun bruker filter?!!!! Hvor dum går det an å bli🥺 8 1
Anita321 Skrevet 7 timer siden #1310 Skrevet 7 timer siden Zhara skrev (35 minutter siden): Nå er det en ny snap der hun spør oss hva vi synes om den nye cc kremen hun har fått prøve på, hvordan i allverden skal vi kunne gi tilbakemelding på den når hun bruker filter?!!!! Hvor dum går det an å bli🥺 Tilbud kun kr 599, men herregud hvor dyrt krydder var tidligere i uka. Kostet kr 50.Ikke mye som omtales som dyrt av all den sminken hun kjøper..... 5
Blue Sky Skrevet 5 timer siden #1311 Skrevet 5 timer siden Hvordan kan hun tro at det er bare å sette «ikke reklame» så kan hun bare publisere? Snap kan jo ikke vite om hun får betalt eller ikke fra leverandøren? Ellers så ser jeg at noen elsker å følge henne og det «sitter hun stor pris på». 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå