Zhara Skrevet mandag kl. 14:20 #1281 Skrevet mandag kl. 14:20 Ananais skrev (8 minutter siden): Oppskrift på ferdigposebrød?? Noen ganger begynner jeg å lure på følgerne hennes også. 🎯😂 5
Ananais Skrevet mandag kl. 14:22 Forfatter #1282 Skrevet mandag kl. 14:22 Full kontroll skrev (5 minutter siden): òg, Æææ ska lag italienske kjøttbolla....mæn så har æ min vri, så Æ har oppi litt, blabla, og litt av junaimit, bi bærre nydlich det, jah!! Ja, det er jo helt umulig å lage en rett som den faktisk skal lages.. 7
ulltøffel Skrevet tirsdag kl. 12:26 #1283 Skrevet tirsdag kl. 12:26 Da Heidi byttet fra 3t til Fresh fitness fortalte hun at det er fordi Fresh er billigere og hun trener der når Tom er i Trondheim. God nok grunn til å skifte senter spør du meg. Men i går ville hun ikke uttale seg om hvorfor hun byttet den gangen😅 Det er 150kr forskjell, altså mindre penger enn den turkise blyanten hun kjøpte seg i dag. Ja, det handler om prioriteringer - som hun selv sa. At hun ikke hadde fått med seg at Fresh fitness stenger dørene på Lade arena forstår jeg ikke. Jeg, som hverken trener i Trondheim eller er medlem hos Fresh, har fått med meg dette for et par uker siden. Hun lever under en stein. 4 11
friskbris Skrevet onsdag kl. 09:41 #1284 Skrevet onsdag kl. 09:41 (endret) Heller avslappa «gråmus» enn å se ut som en 60 år gammel dragqueen. Men det er nå bare meg 🤷♀️ Endret onsdag kl. 09:42 av friskbris 14 16
Pigaloppa Skrevet onsdag kl. 12:41 #1285 Skrevet onsdag kl. 12:41 friskbris skrev (2 timer siden): Heller avslappa «gråmus» enn å se ut som en 60 år gammel dragqueen. Men det er nå bare meg 🤷♀️ En ufyselig og frekk dragqueen si no æ🤷♀️ 6 9
Zhara Skrevet onsdag kl. 15:51 #1286 Skrevet onsdag kl. 15:51 Hun har ihvertfall mye å gjøre når all sminken skal av kveld og så på igjen morgen. Og de dagene hun er på trening blir det jo ekstra. Men så er hun jo så flink til å gi oss tips og råd ang sminke. Ser veldig godt hvordan forskjellige produkter blir, med god hjelp av filteret 👌🤩 3 1
Blue Sky Skrevet onsdag kl. 17:41 #1287 Skrevet onsdag kl. 17:41 Zhara skrev (1 time siden): Hun har ihvertfall mye å gjøre når all sminken skal av kveld og så på igjen morgen. Og de dagene hun er på trening blir det jo ekstra. Men så er hun jo så flink til å gi oss tips og råd ang sminke. Ser veldig godt hvordan forskjellige produkter blir, med god hjelp av filteret 👌🤩 Hun tar ikke av seg sminken på kvelden. Hun sover som regel med sminken på. 5 2
Pigaloppa Skrevet onsdag kl. 23:23 #1288 Skrevet onsdag kl. 23:23 Blue Sky skrev (5 timer siden): Hun tar ikke av seg sminken på kvelden. Hun sover som regel med sminken på. Og så piffer hun den opp neste morgen ved å påføre mere, for som hun sier så er det bare tull at huden blir rynket og ødelagt av å ikke fjerne sminken..det er bare å se på mæ si ho, ungdommelig som hun tror hun er😄 11
NeverSayNever Skrevet torsdag kl. 11:46 #1289 Skrevet torsdag kl. 11:46 Er det virkelig noen som vil sminke seg sånn da? De fleste syns vel naturlig make-up er finest og spes når en er i 50-60 års alderen? 14
loffen Skrevet torsdag kl. 12:17 #1290 Skrevet torsdag kl. 12:17 Jeg er like gammel som henne og synes sminken hennes er veldig overdrevet, det bikker over til drag queen eller nattklubb-sminke. Kunne aldri gått slik på trening eller i byen på dagtid. Men ja, klart at man ser gjerne litt freshere ut med sminke, selv foretrekker jeg litt mere dempede farger og ikke fjorten lag maskara. Litt 'fundation', farge i kinnene og litt på øyenbryna holder i massevis. Man gjør jo som man vil, alle er vi forskjellig, virker som hun har sminke som hobby med tanke på hvor mye hun kjøper. Det er noe hver dag. 7 6
Me for life Skrevet torsdag kl. 12:24 #1291 Skrevet torsdag kl. 12:24 loffen skrev (6 minutter siden): Jeg er like gammel som henne og synes sminken hennes er veldig overdrevet, det bikker over til drag queen eller nattklubb-sminke. Kunne aldri gått slik på trening eller i byen på dagtid. Men ja, klart at man ser gjerne litt freshere ut med sminke, selv foretrekker jeg litt mere dempede farger og ikke fjorten lag maskara. Litt 'fundation', farge i kinnene og litt på øyenbryna holder i massevis. Man gjør jo som man vil, alle er vi forskjellig, virker som hun har sminke som hobby med tanke på hvor mye hun kjøper. Det er noe hver dag. Vi har alle forskjellige steder vi tar inspo fra. Heidi ser ut til å ta det her ifra: 8
friskbris Skrevet torsdag kl. 12:29 #1292 Skrevet torsdag kl. 12:29 Håper virkelig noen av mine nærmeste sier fra til meg hvis jeg noensinne dukker opp med blå ailænder/maskara, eller turkis øyenskygge. 18
Anita321 Skrevet torsdag kl. 14:26 #1293 Skrevet torsdag kl. 14:26 Hun har visst Alexis i Dynastiet og Lilly Bendriss som forbilder når det gjelder sminke... Få mannfolk som synes draq er pent. Rett og slett harry. 6
Full kontroll Skrevet torsdag kl. 14:49 #1294 Skrevet torsdag kl. 14:49 Måtte bare spørre/ søke opp😎😉 3 2
Kaffeskål! Skrevet torsdag kl. 16:26 #1295 Skrevet torsdag kl. 16:26 Jeg lurer på om hun noengang har tenkt på å prøve å ta kontakt med de nære som hun savner så fælt i livet sitt? Blir vel blokkert hvis jeg spør. 4 1 4
NeverSayNever Skrevet torsdag kl. 21:24 #1296 Skrevet torsdag kl. 21:24 Kaffeskål! skrev (4 timer siden): Jeg lurer på om hun noengang har tenkt på å prøve å ta kontakt med de nære som hun savner så fælt i livet sitt? Blir vel blokkert hvis jeg spør. «Bæst-vænninna mi»,tror ikke det er så mange venninner i det hele tatt. Husker hun besøkte ei»bæst-vænninne»som bodde i stor leilighet med utsikt over sjøen. Der durer IH inn og filmer overalt,inkl oppi ansiktet på stakkars vertinna samt en(muligens ektemann/partner til vertinnen)som sto i terassedøra og så IH raste rundt,filmet og kommenterte med veldig dårlig skjult misunnelse,og så han dukket unna og forsvant når hun rettet mobilen mot han. Det toppet seg da hun bare braste inn på ett rom og filmet mens hun fortalte det var sønnen i huset sitt rom. Samt bablinga,hun prøver jo og fremstå som populær» influænser».. Hvem orker ha besøk av henne eller gå på besøk til henne da?? Og hvor mye blablabla og ju neim it,babler hun kun om seg sjøl?? Viser hun genuin interesse og empati for andre ?? Eller går det kun i ankel operasjon som en skulle tro var en kjempestor og livstruende greie m tanke på hennes babling i det uendelige ang DET traaaaaume der,ja!! Samt»angstanfallet»julaften(joda hun hadde nok angst men jeg tør skrive hun spilte litt skuespill også for og få oppmerksomheten over på kun seg sjøl da jeg skjønte jula og julaften ikke var særlig vellykket. Men djeeeeezes,det var jo moen og Tom sin skyld må vite!! For ingen av de to forstår IH veit du! Hun sjøl er jo ingen medvirkende eller hovedårsak noen gang ever . Og det var virkelig vondt og se hun drasset med seg tydelig syk og sliten mamma ut pp handling og greier. Moren klarte jo nesten ikke stå på beina mens IH maste og maste»mamma??!! Mamma!! Se da mamma……!»etc. Trodde jaggu meg moren skulle stupe,jeg. Kan tenke med jula var anspente greier og kan tenke mg IH var hovedårsak og kan tenke meg det er hennes væremåte familie og de få venner hun muligens har,ikke vil ha noe med henne og gjøre. For hun eier ikke selvinnsikt i det hele tatt! Og jadden ble det mere sminke-handling i dag😅Er hun ute etter reklameoppdrag sånn hint hint?? For nå er det og snapping fra badet med «opplæring»i hvordan sparkle på seg flere unødvendige og lite pene lag og farger og «kånnsilær» både her og der. 9 8
Blue Sky Skrevet i går, 07:35 #1297 Skrevet i går, 07:35 Det er bare sludder og totalt meningsløs og innholdsløst innhold hun presenterer både på snap og IG, og DET er hun villig til å ofre nære familierelasjoner for å kunne fortsette med! Bare for å kunne eksponere seg selv! For det har hun et ekstremt behov for! 11 2
garfunkel Skrevet i går, 09:45 #1298 Skrevet i går, 09:45 (endret) NeverSayNever skrev (12 timer siden): «Bæst-vænninna mi»,tror ikke det er så mange venninner i det hele tatt. Husker hun besøkte ei»bæst-vænninne»som bodde i stor leilighet med utsikt over sjøen. Der durer IH inn og filmer overalt,inkl oppi ansiktet på stakkars vertinna samt en(muligens ektemann/partner til vertinnen)som sto i terassedøra og så IH raste rundt,filmet og kommenterte med veldig dårlig skjult misunnelse,og så han dukket unna og forsvant når hun rettet mobilen mot han. Det toppet seg da hun bare braste inn på ett rom og filmet mens hun fortalte det var sønnen i huset sitt rom. Samt bablinga,hun prøver jo og fremstå som populær» influænser».. Hvem orker ha besøk av henne eller gå på besøk til henne da?? Og hvor mye blablabla og ju neim it,babler hun kun om seg sjøl?? Viser hun genuin interesse og empati for andre ?? Eller går det kun i ankel operasjon som en skulle tro var en kjempestor og livstruende greie m tanke på hennes babling i det uendelige ang DET traaaaaume der,ja!! Samt»angstanfallet»julaften(joda hun hadde nok angst men jeg tør skrive hun spilte litt skuespill også for og få oppmerksomheten over på kun seg sjøl da jeg skjønte jula og julaften ikke var særlig vellykket. Men djeeeeezes,det var jo moen og Tom sin skyld må vite!! For ingen av de to forstår IH veit du! Hun sjøl er jo ingen medvirkende eller hovedårsak noen gang ever . Og det var virkelig vondt og se hun drasset med seg tydelig syk og sliten mamma ut pp handling og greier. Moren klarte jo nesten ikke stå på beina mens IH maste og maste»mamma??!! Mamma!! Se da mamma……!»etc. Trodde jaggu meg moren skulle stupe,jeg. Kan tenke med jula var anspente greier og kan tenke mg IH var hovedårsak og kan tenke meg det er hennes væremåte familie og de få venner hun muligens har,ikke vil ha noe med henne og gjøre. For hun eier ikke selvinnsikt i det hele tatt! Og jadden ble det mere sminke-handling i dag😅Er hun ute etter reklameoppdrag sånn hint hint?? For nå er det og snapping fra badet med «opplæring»i hvordan sparkle på seg flere unødvendige og lite pene lag og farger og «kånnsilær» både her og der. Og når de var innom Toms sønn i fjor for å se han og samboeren sin nye leilighet. Samboeren så helt sjokka ut der Heidi duret rundt i deres lille leilighet for å filme til følgerne sine, der også fikk vi se soverommet. Vil tro sønnen til Tom hadde advart henne på forhånd men man tror det vel ikke før man får se det 😳🙈 Endret i går, 09:47 av garfunkel 16
NeverSayNever Skrevet i går, 13:41 #1299 Skrevet i går, 13:41 garfunkel skrev (3 timer siden): Og når de var innom Toms sønn i fjor for å se han og samboeren sin nye leilighet. Samboeren så helt sjokka ut der Heidi duret rundt i deres lille leilighet for å filme til følgerne sine, der også fikk vi se soverommet. Vil tro sønnen til Tom hadde advart henne på forhånd men man tror det vel ikke før man får se det 😳🙈 Fy fader,dette er jo IH i ett nøtteskall!» Æ filme ka Æ vil når Æ vil og hvem Æ vil!» Fullstendig blottet for helt normal og vanlig folkeskikk samt respekt for andre og deres privatliv! Men som så mange støtt har påpekt:er det noe/noen som sier/gjør noe til eller mot henne,som forteller at sånn oppførsel er uakseptalt osv,DA er dett full krise,surving og prøve presse frem noen medlidende tårer i ett håp om at»noen» sender blomst eller melding osv. Hun tåler ingenting selv om hun mener det motsatte,at hun bl.a er viljesterk,takler det mesteog planlegger godt osv. Og litt rart hun ikke får time hos psykolog eller samtaler etter drama julaften?? Mulig hun har gjort det altså,er ihvertfall noe jeg ville gjort…..? Gikk ikke hun til psykolog foressten? 7
Anneth Skrevet i går, 16:13 #1300 Skrevet i går, 16:13 NeverSayNever skrev (2 timer siden): Gikk ikke hun til psykolog foressten? Hun gikk til psykiater i..tror hun sa 7 år (?). Så ble det stopp da hun ikke hadde krav på mer behandling. Sa hun. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå