JojoMoyes Skrevet 2. januar #1181 Skrevet 2. januar loffen skrev (15 minutter siden): Jo hun sa faktisk det. Men så skulle det også være roccala oppå. Rocke Ola 🥳👏🤩 3
Honey Dew Skrevet 2. januar #1182 Skrevet 2. januar Mina 2 skrev (4 timer siden): Skjønner ikke hva Tom ser i den førkja der. Hun er jo helt uspiselig. Lurer jo på hva det er med han som gjør at han ikke drar fra henne. Psykisk mishandling 6
JojoMoyes Skrevet 2. januar #1183 Skrevet 2. januar Jeg lurer på om noen hadde rapportert en av de verste snappene hun utleverer Tom midt i en krangel osv… Mon tro om snap hadde reagert på noen måte? Eller om man får svar som at hun ikke bryter med deres retningslinjer 🤷🏼♀️ 6
Zhara Skrevet 2. januar #1184 Skrevet 2. januar loffen skrev (2 timer siden): Koser meg med å se på henne som lager hjemmelaget pizza i dag igjen. Med spisspaprika, champion og to hele poser med chedderost. Følger med i spenning for å se om det blir 'innbakt' eller vanlig. Synes det er så artig med den presiseringen av spisspaprikaen altså, og forklaring på hvordan den smaker kontra vanlig paprika. 😂😂😂 4
Anneth Skrevet 2. januar #1185 Skrevet 2. januar loffen skrev (2 timer siden): Herregud, hun skal ha en hel mozarella oppå der igjen. 😂😂 2
Babyyoda Skrevet 2. januar #1186 Skrevet 2. januar JojoMoyes skrev (2 timer siden): Jeg lurer på om noen hadde rapportert en av de verste snappene hun utleverer Tom midt i en krangel osv… Mon tro om snap hadde reagert på noen måte? Eller om man får svar som at hun ikke bryter med deres retningslinjer 🤷🏼♀️ Jeg har forsøkt. Flere ganger. Både med de nære hun har hengt ut..Og han i badetruse. Fikk beskjed om at det ikke brøt med retningslinjer 🥴 3 3
JojoMoyes Skrevet 2. januar #1187 Skrevet 2. januar Babyyoda skrev (18 minutter siden): Jeg har forsøkt. Flere ganger. Både med de nære hun har hengt ut..Og han i badetruse. Fikk beskjed om at det ikke brøt med retningslinjer 🥴 Det var akkurat det svaret jeg regnet med du fikk ja . Jeg har nemlig prøvd med influensere som eksponerer ungene sine 24/7 og jeg fikk samme svar . Altså snap er bare ute etter inntjening på reklame er min konklusjon 🙄 7
Skogstrolle Skrevet 2. januar #1188 Skrevet 2. januar Jeg venter bare på hotellhelg i Østersund 🇸🇪 6 1
Vanja2345 Skrevet 2. januar #1189 Skrevet 2. januar Skogstrolle skrev (På 18.12.2025 den 21.37): Julebrevet sitt det 🤭 Skjermdump fra InstaHeidis offentlige SnapChat Det der er hundre prosent skrevet av en dame i alle fall. Hilsen norsklærer som ser godt forskjell på hvordan kvinner og menn former bokstaver 8 5
ohmylord Skrevet 3. januar #1190 Skrevet 3. januar Pizza, pizza og atter pizza. Never ending story.. skulle jo bli sunnere i matveien, og begynner året med pizza. Orker ikke lage bunnen selv nå..orker aldri det. Har sett denne berømte pizzaen 100 ganger nå. Hver gang sier hun at det er en ny vri. Men hver gang er det akkurat det samme 🤡😂 Rart man ikke får se når hun lager annen mat. Hun som er så opptatt av å vise seg frem.. 6 3
Full kontroll Skrevet 3. januar #1191 Skrevet 3. januar (endret) Sett fra en supersosial sitt ståsted, så er det jo bare helt utrolig trist at det eneste besøket ila julen er til Brekstad....ikke datter/bb, ikke venninne(er) , ingen sen sjenk med venner i lystig lag. (ikke noe absolutt, bare en tanke) , "bare" de to, hm....!! Skjønner facetime, ol er aktuelt for Tom og hans familie, men ingen sosiale relasjoner "live" ?? 😕 Nå trekker vel hun noen lettelsens sukk når han drar på jobb i morgen...... IH kommer til å rusle rolig og komfi inn i det nye året, men mindre noen sparker henne så i baken at hun må finne veien ned fra tapeten selv, men sååå løsningsorientert som hun er så går vel det izzipizzy Håper "hun ser" galskapen , bevisstgjør henne før det er heeelt for sent, - psykriatisk next.... Endret 3. januar av Full kontroll 9
JojoMoyes Skrevet 3. januar #1192 Skrevet 3. januar Full kontroll skrev (21 minutter siden): Sett fra en supersosial sitt ståsted, så er det jo bare helt utrolig trist at det eneste besøket ila julen er til Brekstad....ikke datter/bb, ikke venninne(er) , ingen sen sjenk med venner i lystig lag. (ikke noe absolutt, bare en tanke) , "bare" de to, hm....!! Skjønner facetime, ol er aktuelt for Tom og hans familie, men ingen sosiale relasjoner "live" ?? 😕 Nå trekker vel hun noen lettelsens sukk når han drar på jobb i morgen...... IH kommer til å rusle rolig og komfi inn i det nye året, men mindre noen sparker henne så i baken at hun må finne veien ned fra tapeten selv, men sååå løsningsorientert som hun er så går vel det izzipizzy Håper "hun ser" galskapen , bevisstgjør henne før det er heeelt for sent, - psykriatisk next.... Enig med det meste her! Som jeg har skrevet tidligere i tråden så blir jo den damen ikke realitetsorientert)les filleristet til vett) så lenge hun får all den positive feedbacken. Jeg begynner å lure på psyken og mentaliteten til en hel drøss av de som følger IH. 2 12
Pusemusen Skrevet 3. januar #1193 Skrevet 3. januar Hvor mange ganger sa hun "cirkumsarum" i løpet av den pizzalaginga???? Orka ikke se ferdig 🤢🤮 8
JojoMoyes Skrevet 3. januar #1194 Skrevet 3. januar ohmylord skrev (1 time siden): Pizza, pizza og atter pizza. Never ending story.. skulle jo bli sunnere i matveien, og begynner året med pizza. Orker ikke lage bunnen selv nå..orker aldri det. Har sett denne berømte pizzaen 100 ganger nå. Hver gang sier hun at det er en ny vri. Men hver gang er det akkurat det samme 🤡😂 Rart man ikke får se når hun lager annen mat. Hun som er så opptatt av å vise seg frem.. Tror vi hun lager annen mat da ? 4
Full kontroll Skrevet 3. januar #1195 Skrevet 3. januar (endret) JojoMoyes skrev (7 minutter siden): Tror vi hun lager annen mat da ? ( neej 😛 ) Noe røkelaks og italiensk aromasalat Endret 3. januar av Full kontroll 3
Gjest janine28 Skrevet 3. januar #1196 Skrevet 3. januar Full kontroll skrev (53 minutter siden): Sett fra en supersosial sitt ståsted, så er det jo bare helt utrolig trist at det eneste besøket ila julen er til Brekstad....ikke datter/bb, ikke venninne(er) , ingen sen sjenk med venner i lystig lag. (ikke noe absolutt, bare en tanke) , "bare" de to, hm....!! Skjønner facetime, ol er aktuelt for Tom og hans familie, men ingen sosiale relasjoner "live" ?? 😕 Nå trekker vel hun noen lettelsens sukk når han drar på jobb i morgen...... IH kommer til å rusle rolig og komfi inn i det nye året, men mindre noen sparker henne så i baken at hun må finne veien ned fra tapeten selv, men sååå løsningsorientert som hun er så går vel det izzipizzy Håper "hun ser" galskapen , bevisstgjør henne før det er heeelt for sent, - psykriatisk next.... Insta kan man stille spørsmål om hu har noen liv bak skjermen. Meget rart at hun har ikke noen besøk hos seg siden hun er så iisibiisi populær klar tenkende person.
Anita321 Skrevet 4. januar #1197 Skrevet 4. januar Nedturen har begynt? Lite "nytt" derifra. Det var visst en snap i formiddag med bilde av Tom om at jula var ryddet bort, men den ble fort slettet. 7
Full kontroll Skrevet 4. januar #1198 Skrevet 4. januar Anita321 skrev (3 timer siden): Nedturen har begynt? Lite "nytt" derifra. Det var visst en snap i formiddag med bilde av Tom om at jula var ryddet bort, men den ble fort slettet. Litt morsomt ordspill fikk hun da til😎😏 7
Skravleberta Skrevet 4. januar #1199 Skrevet 4. januar Full kontroll skrev (4 timer siden): Litt morsomt ordspill fikk hun da til😎😏 Kan jo være at det ble sletta, fordi Tom er fotografert uten cap. Det har jeg en følelse av at han ikke liker, for den er så og si alltid på. 7
ohmylord Skrevet 5. januar #1200 Skrevet 5. januar Når man i en alder av 60 år kan gå rundt på ett senter og prate høøøyt til tlf mens man hysterisk knegger. Da er man steike hakke gal da. Hun eier jo på ingen måte skam 🤯 Lurer på hvilken "sunn" pizza vri som skal tilberedes idag. Med hår, buser og skit fra klørene. Det blir uansett sikkert peise godt 🤨😂 8 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå