Blue Sky Skrevet 30. desember 2025 #1121 Skrevet 30. desember 2025 Sol 54 skrev (7 timer siden): Er det mulig 😂😂😂 Gå inn på Instagram og dersom man ikke kommer inn på Instaheidi sin Instagram så er det kanskje en grunn for det. Ja, grunnen er at hun har sperra meg. 2
Sommer48 Skrevet 30. desember 2025 #1122 Skrevet 30. desember 2025 Blue Sky skrev (4 timer siden): Ja, grunnen er at hun har sperra meg. Hun har blokkert meg også, jeg har ikke kommentert el likt noe hun har lagt ut. Helt greit, savner ikke henne, og hun får jo færre følgere når hun blokkerer😏 Jeg følger ikke henne på Snapchat, klarer ikke dama, men hun kommer opp i feeden. Gir henne ikke 1 klikk. 4
Lunabelle Skrevet 30. desember 2025 #1123 Skrevet 30. desember 2025 Her er noen kloke ord til deg Heidi… 6 10
Linazer Skrevet 30. desember 2025 #1124 Skrevet 30. desember 2025 Hun forteller om hvor dårlig Tom forstår henne. At han ikke viser hensyn og oppfører seg respektløst overfor henne (spolte over endel, men det var hovedessensen). Som tidligere pårørende til en mann innenfor rus/psykiatri kan jeg forstå Tom veldig godt. Det er helt umulig å skulle være forståelsesfull HELE TIDEN overfor slike mennesker. De blir ofte fryktelig selvsentrerte og det er gjerne alle andres feil at de føler seg slik eller slik. Mentalt syke mennesker ser ikke andre enn seg selv. Sier ikke at det gjelder alle, men det følger ofte med sykdommen. De er vanskelige å være rundt for de spiser deg med hud og hår. 1 1 23
panzerpølsa Skrevet 30. desember 2025 #1125 Skrevet 30. desember 2025 Linazer skrev (1 time siden): Hun forteller om hvor dårlig Tom forstår henne. At han ikke viser hensyn og oppfører seg respektløst overfor henne (spolte over endel, men det var hovedessensen). Som tidligere pårørende til en mann innenfor rus/psykiatri kan jeg forstå Tom veldig godt. Det er helt umulig å skulle være forståelsesfull HELE TIDEN overfor slike mennesker. De blir ofte fryktelig selvsentrerte og det er gjerne alle andres feil at de føler seg slik eller slik. Mentalt syke mennesker ser ikke andre enn seg selv. Sier ikke at det gjelder alle, men det følger ofte med sykdommen. De er vanskelige å være rundt for de spiser deg med hud og hår. Det er i alle fall fryktelig ugreit at det legges ut såpass private detaljer fra ett samliv på snapchat der den andre parten ikke har noe han skulle ha sagt. Men det gir i alle fall ett greit bilde på hvorfor det er lite mennesker i nære relasjoner, for det er umulig for normale oppegående mennesker å forholde seg til det der. Manipulasjon, uthenging, gaslighting og offerrollen kommer så tydelig frem. En tragisk situasjon for alle involverte, som burde vært stoppet. 5 13
baremeg Skrevet 30. desember 2025 #1126 Skrevet 30. desember 2025 Hun snakker om at hun ikke føler seg respektert, men hvor mye respekterer hun andre? Hun er ufin i måten hun snakker om folk på som har andre meninger enn henne. Hun respekterer ikke regler som f.eks. ikke lov å filme på et slott , hun gjør narr av en mann i et basseng pga en badebukse. Hun minner meg om moren min. Det er kun henne som betyr noe, det er henne man skal ta hensyn til. Det er alle andre som er «slemme». Jeg kuttet ut min mor for mange år siden fordi man blir så utrolig sliten av sånne mennesker, men de skjønner det tydeligvis ikke selv. De kan ikke be om unnskyldning for de gjør jo aldri noe galt! Hun skal være så sinnsykt glad for at Tom faktisk holder ut med henne for jeg skjønner ikke hva han vinner på å være i dette forholdet. Så lenge han betaler reiser for henne så er hun happy men ellers blir han hengt ut på Snap fordi han ikke tar hensyn til henne absolutt HELE tiden!!! Det går ikke Heidi!!! Ser for meg hvor mye gnåling det er hjemme hos de og da gir man som pårørende opp til slutt for det blir aldri bra nok uansett. Sjokket over hvor mye privat hun legger ur uten at andre involverte får uttale seg. Da hadde vi nok fått hørt den fulle og hele sannheten 1 20
LenaBAL Skrevet 30. desember 2025 #1127 Skrevet 30. desember 2025 baremeg skrev (20 minutter siden): Hun snakker om at hun ikke føler seg respektert, men hvor mye respekterer hun andre? Hun er ufin i måten hun snakker om folk på som har andre meninger enn henne. Hun respekterer ikke regler som f.eks. ikke lov å filme på et slott , hun gjør narr av en mann i et basseng pga en badebukse. Hun minner meg om moren min. Det er kun henne som betyr noe, det er henne man skal ta hensyn til. Det er alle andre som er «slemme». Jeg kuttet ut min mor for mange år siden fordi man blir så utrolig sliten av sånne mennesker, men de skjønner det tydeligvis ikke selv. De kan ikke be om unnskyldning for de gjør jo aldri noe galt! Hun skal være så sinnsykt glad for at Tom faktisk holder ut med henne for jeg skjønner ikke hva han vinner på å være i dette forholdet. Så lenge han betaler reiser for henne så er hun happy men ellers blir han hengt ut på Snap fordi han ikke tar hensyn til henne absolutt HELE tiden!!! Det går ikke Heidi!!! Ser for meg hvor mye gnåling det er hjemme hos de og da gir man som pårørende opp til slutt for det blir aldri bra nok uansett. Sjokket over hvor mye privat hun legger ur uten at andre involverte får uttale seg. Da hadde vi nok fått hørt den fulle og hele sannheten Håper T finner en dame som setter pris på han og ikke henger han ut til alle… Hvorfor han finner seg i dette skjønner jeg ikke. 4 7
Anneth Skrevet 30. desember 2025 #1128 Skrevet 30. desember 2025 LenaBAL skrev (40 minutter siden): Håper T finner en dame som setter pris på han og ikke henger han ut til alle… Hvorfor han finner seg i dette skjønner jeg ikke. Lurer på om T ser på? Om han vet alt vi får høre? 4 4
guriland Skrevet 30. desember 2025 #1129 Skrevet 30. desember 2025 Anneth skrev (23 minutter siden): Lurer på om T ser på? Om han vet alt vi får høre? Har jeg også lurt på!! Etter snappen i dag hadde vertfall jeg tatt en alvorsprat hjemme! 3 7
JojoMoyes Skrevet 30. desember 2025 #1130 Skrevet 30. desember 2025 guriland skrev (9 minutter siden): Har jeg også lurt på!! Etter snappen i dag hadde vertfall jeg tatt en alvorsprat hjemme! Synes jeg hører svaret! Det e miiiiin snap æ del det æ vil på miiin snap . Min snap handle om mæ mæ mæ mæ mæ 7 9
Anita321 Skrevet 31. desember 2025 #1131 Skrevet 31. desember 2025 Jeg har det veldig bra med meg selv, så der tar hun temmelig feil igjen. Hun vrir det til at de som ikke gir henne positive tilbakemeldinger ikke har det bra med seg selv. De finnes nok, men jeg tror ikke det er så mange av de. Igjen ser man at Instaheidi har null selvinnsikt. De fleste med slike voldsomme utfordringer som henne oppsøker hjelp - enten profesjonelt eller hos venner/familie. Sannsynligvis skyldes det at at "profesjonell hjelp" ikke sier at alt hun gjør er bra slik som noen følgere gjør... Dette blir for dumt😂 5 10
LenaBAL Skrevet 31. desember 2025 #1132 Skrevet 31. desember 2025 Anita321 skrev (1 time siden): Jeg har det veldig bra med meg selv, så der tar hun temmelig feil igjen. Hun vrir det til at de som ikke gir henne positive tilbakemeldinger ikke har det bra med seg selv. De finnes nok, men jeg tror ikke det er så mange av de. Igjen ser man at Instaheidi har null selvinnsikt. De fleste med slike voldsomme utfordringer som henne oppsøker hjelp - enten profesjonelt eller hos venner/familie. Sannsynligvis skyldes det at at "profesjonell hjelp" ikke sier at alt hun gjør er bra slik som noen følgere gjør... Dette blir for dumt😂 Hun kaster som vanlig stein i glasshus og har som du skriver null selvinnsikt ! Om hun har det bra med seg selv så trenger hun vel ikke henge ut alle nære relasjoner med svært privat informasjon på sin offentlige snap??? og hvorfor er ros fra fremmende viktigere en. Å ivareta den ene relasjonen hun har igjen ? 3 8
Ananais Skrevet 31. desember 2025 Forfatter #1133 Skrevet 31. desember 2025 Nå tas krangelen med Tom for åpent kamera. Hvor trashy og trasig er det mulig å bli? For et lavmål. Stakkars familie som må leve med dette spetakkelet. Psykisk syk eller ikke, sånn oppførsel er langt fra akseptabel. Enig med deg @LenaBAL; hvorfor er ros fra fremmede viktigere enn ivaretakelsen av de relasjonene som skal være nærest? Jeg forstår det ikke.. 19
Zhara Skrevet 31. desember 2025 #1134 Skrevet 31. desember 2025 Ananais skrev (5 minutter siden): Nå tas krangelen med Tom for åpent kamera. Hvor trashy og trasig er det mulig å bli? For et lavmål. Stakkars familie som må leve med dette spetakkelet. Psykisk syk eller ikke, sånn oppførsel er langt fra akseptabel. Enig med deg @LenaBAL; hvorfor er ros fra fremmede viktigere enn ivaretakelsen av de relasjonene som skal være nærest? Jeg forstår det ikke.. Tom må være den største tøffelen i hele verden!🥺så trist å se et menneske bli ødelagt for åpent kamera. 2 9
ohmylord Skrevet 31. desember 2025 #1135 Skrevet 31. desember 2025 Denne damen skulle vært vernet mot seg selv. Slik familie og venner, verner seg fra henne og alt av hennes spetakkel. Hun klager over at hun har lite med relasjoner. Men det er jo overhodet ikke rart. Det er ikke så greit når hun selv er perfekt og fri for selvinnsikt, mens det er noe galt med alt og alle ifg henne selv. Hun sier at hun får det godt når hun hjelper andre. Men hun viser jo det motsatte ved å blottlegge alt og alle i negativ forstand for åpent kamera. Tom, mor, butikkansatte, kelnere og servitører, folk med feil badetruse, barn og barnrbarn. Alt skal kritiseres og henges ut på snap. Galskap!! 4 7
Anneth Skrevet 31. desember 2025 #1136 Skrevet 31. desember 2025 Zhara skrev (1 time siden): Tom må være den største tøffelen i hele verden!🥺så trist å se et menneske bli ødelagt for åpent kamera. Jeg vet av egen erfaring hvor sinnsykt vanskelig det kan være å komme seg ut av forhold med noen som Heidi. For meg tok det år. Man blir helt nedbrutt og makter ikke å gjøre noe som helst med situasjonen. (I mitt tilfelle var barn involvert, noe som burde vært en ekstra god grunn til å komme seg vekk i en h'lvetes fart, men samtidig en større tro på at h*n hadde rett: Du er INGENTING uten meg...). Tom har forlatt henne før, og det ser ut som om han ønsker å gjøre det igjen. Jeg håper han finner styrke og tro nok på seg sjøl til å klare det. Det er på ingen måte et godt liv dette han/de lever nå. 4 1 11
LenaBAL Skrevet 31. desember 2025 #1137 Skrevet 31. desember 2025 Anneth skrev (10 minutter siden): Jeg vet av egen erfaring hvor sinnsykt vanskelig det kan være å komme seg ut av forhold med noen som Heidi. For meg tok det år. Man blir helt nedbrutt og makter ikke å gjøre noe som helst med situasjonen. (I mitt tilfelle var barn involvert, noe som burde vært en ekstra god grunn til å komme seg vekk i en h'lvetes fart, men samtidig en større tro på at h*n hadde rett: Du er INGENTING uten meg...). Tom har forlatt henne før, og det ser ut som om han ønsker å gjøre det igjen. Jeg håper han finner styrke og tro nok på seg sjøl til å klare det. Det er på ingen måte et godt liv dette han/de lever nå. Ja for IH trenger T . Han er den eneste hun har igjen og han betaler for ditt og datt det har hun sagt, men Tom ?? Trenger ikke en person som forteller han for åpent kamera hvor respektløs og udugelig han er …. Han kan få det bedre alene til og med! 10 3
panzerpølsa Skrevet 31. desember 2025 #1138 Skrevet 31. desember 2025 Ananais skrev (1 time siden): Nå tas krangelen med Tom for åpent kamera. Hvor trashy og trasig er det mulig å bli? For et lavmål. Stakkars familie som må leve med dette spetakkelet. Psykisk syk eller ikke, sånn oppførsel er langt fra akseptabel. Enig med deg @LenaBAL; hvorfor er ros fra fremmede viktigere enn ivaretakelsen av de relasjonene som skal være nærest? Jeg forstår det ikke.. Det kan bare kalles psykisk terror eller psykisk vold. Vondt å se på. 7 5
Ananais Skrevet 31. desember 2025 Forfatter #1139 Skrevet 31. desember 2025 panzerpølsa skrev (16 minutter siden): Det kan bare kalles psykisk terror eller psykisk vold. Vondt å se på. Ja, det er forferdelig. 7
Anneth Skrevet 31. desember 2025 #1140 Skrevet 31. desember 2025 panzerpølsa skrev (15 minutter siden): Det kan bare kalles psykisk terror eller psykisk vold. Vondt å se på. Det er i høyeste grad psykisk vold. Hvorfor skulle hun ellers ta opp kamera og fortelle alle om potet-krangelen (!!!) de har hatt i hele dag, om ikke det var for å understreke hvor jævlig kranglete han er.. og at "jaaada, det er MÆ som er idiot i følge hainn". 2 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå