garfunkel Skrevet 25. desember 2025 #1081 Skrevet 25. desember 2025 Anita321 skrev (1 time siden): Ikke mange andre der enn mora som hun diskutere rødkål og surkål med for noen dager siden. En søster kom sannsynligvis innom sin mor for å ønske henne god jul. I sommer måtte "dronninga" gå tur når søstra kom innom. Det sier litt... Var ikke det broren? Lurer på om den uønskede gjesten overvar gaveåpningen og at det var derfor hun fikk panikkanfall? Må ha vært litt av en scene siden hun sier hun rev av seg nesten alle klær ned til trusa og la seg på gulvet 8 3
Anita321 Skrevet 25. desember 2025 #1082 Skrevet 25. desember 2025 (endret) garfunkel skrev (31 minutter siden): Var ikke det broren? Lurer på om den uønskede gjesten overvar gaveåpningen og at det var derfor hun fikk panikkanfall? Må ha vært litt av en scene siden hun sier hun rev av seg nesten alle klær ned til trusa og la seg på gulvet Ja, høres ut som litt av en scene. Hun er "uenig" med broren også, men han bor "sørpå". Han er i Phuket, og ikke i Trøndelag denne julen. Endret 25. desember 2025 av Anita321 5
Sol Rampelyset Skrevet 25. desember 2025 #1083 Skrevet 25. desember 2025 Tråden er ryddet for hets. Sol, admin. 2
Turkis Sau Skrevet 25. desember 2025 #1084 Skrevet 25. desember 2025 Ananais skrev (4 timer siden): Herregud, tenk om IH hadde måttet prøvd seg i et vanlig liv en eneste dag, med jobb, familie, verv og forpliktelser. Det hadde aldri gått, når hun settes ut av den enkleste ting som hun gjør i livet sitt nå. Kan tenke meg det har vært reneste helvete der i går. Det forundrer meg at hun aldri vender blikket innover og innser at hun selv antakelig er årsaken til alt styret - og ikke alle andre. Det er vel det vanlige livet hun har testet og levd lenge, og som hun til slutt ikke evnet. Ergo ble hun skilt, og senere ufør. Relasjonene som har vært der, relasjonene som ennå er der, det ligger årsaker til disse. Én av disse årsakene er at IH ikke er psykisk frisk, og at hun derfor er ufør. Trenger vi å sitte her inne og gosse oss over dette? Etterligne dialekten hennes, påpeke hvor ekkel hun er når hun lager mat, "haha, nå lager hun pizza IGJEN!", "Haha, hun har bare grå pulesveis bak, ikke råd til exctensions hele veien rundt!", "LØP TOM", "Ufyselig kjærring, mæ mæ mææææ!". Hele tråden består i latterliggjøring av et menneske man heller burde vernet. Velger hun selv å ha en offentlig snap? Ja. Betyr dette at det fritt frem for å være mest mulig nedrig.? Vel, kjør på. Men da tenker jeg at dere er verre enn det dere "kritiserer" (latterliggjør). 3 1 10
Anneth Skrevet 25. desember 2025 #1085 Skrevet 25. desember 2025 baremeg skrev (2 timer siden): Hva er det hun liksom «stresser « så mye med at det leder til et panikkanfall? Hun har nettopp gjennomgått en stor operasjon, husker du vel.. ? 🤔 Hvis ikke blir du minnet på det i dagens innlegg 😇 Spøk til side: Det er ingen som helst tvil hos meg om at Heidis tankekjør kan føre til (mange) anfall med panikkangst. Det er mange måter å stresse på, og når det er mææ mot røkla i alle situasjoner, slår systemet helt krøll på seg til slutt. 7 2
Zhara Skrevet 25. desember 2025 #1086 Skrevet 25. desember 2025 Hvordan kan dette skje? Når hun er utkjørt både kroppslig og....fot🤔 Heidi som tenker kun på andres ve og vel. Aldri på seg selv! Nå må alle de andre begynne å ta seg sammen! Kanskje begynne til psykolog igjen? Hjelper å snakke med noen. Ikke bare til en mobil. 1 1
Sandie Skrevet 25. desember 2025 #1087 Skrevet 25. desember 2025 (endret) baremeg skrev (3 timer siden): Hva er det hun liksom «stresser « så mye med at det leder til et panikkanfall? Og fra og med nå så skal hun prioritere og tenke på hva hun selv vil og ønsker? Hva er det hun har gjort de siste årene? Ikke tenkt på andre i allefall!!! Nei , skjønner at folk sliter med å være sammen med henne for det blir alltid no drama og det er utrolig slitsomt å være sammen med sånne som kun tenker på seg selv. Man blir sliten og lei av det. Bare synd hun ikke forstår det selv og heller går i offerrollen gang på gang Det er jo ingen hemmelighet at hun sliter psykisk med forskjellige ting. Dette har hun selv fortalt flere ganger. Da er det heller ikke rart at stressnivået øker rundt juletider. Sikkert mye gammelt grums som kommer til overflaten. Endret 25. desember 2025 av Sandie 4 1
Ananais Skrevet 25. desember 2025 Forfatter #1088 Skrevet 25. desember 2025 (endret) Turkis Sau skrev (3 timer siden): Det er vel det vanlige livet hun har testet og levd lenge, og som hun til slutt ikke evnet. Ergo ble hun skilt, og senere ufør. Relasjonene som har vært der, relasjonene som ennå er der, det ligger årsaker til disse. Én av disse årsakene er at IH ikke er psykisk frisk, og at hun derfor er ufør. Trenger vi å sitte her inne og gosse oss over dette? Etterligne dialekten hennes, påpeke hvor ekkel hun er når hun lager mat, "haha, nå lager hun pizza IGJEN!", "Haha, hun har bare grå pulesveis bak, ikke råd til exctensions hele veien rundt!", "LØP TOM", "Ufyselig kjærring, mæ mæ mææææ!". Hele tråden består i latterliggjøring av et menneske man heller burde vernet. Velger hun selv å ha en offentlig snap? Ja. Betyr dette at det fritt frem for å være mest mulig nedrig.? Vel, kjør på. Men da tenker jeg at dere er verre enn det dere "kritiserer" (latterliggjør). Hvorfor legger du denne lange ranten under siteringen av mitt innlegg?? Jeg har hverken skrevet noe om utseendet hennes, dialekten, håret eller generell latterliggjøring av IH. Jeg undret meg ganske enkelt over hvorfor hun ikke evner å se at hun selv er skyld i mye av kaoset rundt seg, så vennligst slett siteringen av innlegget mitt, for det har ingenting med det du ramser opp i innlegget ditt å gjøre. og ja, hun har offentlig snap. Det vil naturligvis føre til at folk vil har forskjellige meninger om henne. Endret 25. desember 2025 av Ananais . 5 11
Kaffeskål! Skrevet 25. desember 2025 #1089 Skrevet 25. desember 2025 Det er mest synd på Tom, som kunne ha hatt en fin jul med familien sin i Danmark, men istedenfor så blir han tvunget til å feire jul i Norge og i tillegg blir vitne til et skikkelig spetakkel. 12 4
JojoMoyes Skrevet 25. desember 2025 #1090 Skrevet 25. desember 2025 Turkis Sau skrev (3 timer siden): Det er vel det vanlige livet hun har testet og levd lenge, og som hun til slutt ikke evnet. Ergo ble hun skilt, og senere ufør. Relasjonene som har vært der, relasjonene som ennå er der, det ligger årsaker til disse. Én av disse årsakene er at IH ikke er psykisk frisk, og at hun derfor er ufør. Trenger vi å sitte her inne og gosse oss over dette? Etterligne dialekten hennes, påpeke hvor ekkel hun er når hun lager mat, "haha, nå lager hun pizza IGJEN!", "Haha, hun har bare grå pulesveis bak, ikke råd til exctensions hele veien rundt!", "LØP TOM", "Ufyselig kjærring, mæ mæ mææææ!". Hele tråden består i latterliggjøring av et menneske man heller burde vernet. Velger hun selv å ha en offentlig snap? Ja. Betyr dette at det fritt frem for å være mest mulig nedrig.? Vel, kjør på. Men da tenker jeg at dere er verre enn det dere "kritiserer" (latterliggjør). Jeg synes det er ille at Snapchat ikke verner de som trenger det! Hun her er et meget godt eksempel på en som ikke burde være på internett i det hele tatt!!!! 5 16
JojoMoyes Skrevet 25. desember 2025 #1091 Skrevet 25. desember 2025 Kaffeskål! skrev (1 time siden): Det er mest synd på Tom, som kunne ha hatt en fin jul med familien sin i Danmark, men istedenfor så blir han tvunget til å feire jul i Norge og i tillegg blir vitne til et skikkelig spetakkel. Unnskyld meg! Men Tom er en voksen mann på nesten 60 år! Om det er synd i noen her så er det mamma til H og døtrene . Mamma er fortsatt med i sirkuset ( ufrivillig ) døtrene har garantert skjermet seg for mamma sin snap! Viktig å huske i alt dette kaoset at H har valgt bort familien for det er viktigere å være en offentlig profil på snap /instagram. Jeg personlig har tilgode å se at dett offentlige livet har gagnet hverken H eller resten av sirkuset rundt henne 🤷🏼♀️ 6 12
Kaffeskål! Skrevet 26. desember 2025 #1092 Skrevet 26. desember 2025 JojoMoyes skrev (33 minutter siden): Unnskyld meg! Men Tom er en voksen mann på nesten 60 år! Om det er synd i noen her så er det mamma til H og døtrene . Mamma er fortsatt med i sirkuset ( ufrivillig ) døtrene har garantert skjermet seg for mamma sin snap! Viktig å huske i alt dette kaoset at H har valgt bort familien for det er viktigere å være en offentlig profil på snap /instagram. Jeg personlig har tilgode å se at dett offentlige livet har gagnet hverken H eller resten av sirkuset rundt henne 🤷🏼♀️ Jeg er helt enig i det du skriver her. Jeg tenkte på situasjonen som oppsto på julaften. Men Tom er nok et slags gissel som bare godtar alt hun kommer med, så er nok ikke så lett for han å tvinge igjennom sin egen vilje. 4 8
JojoMoyes Skrevet 26. desember 2025 #1093 Skrevet 26. desember 2025 Kaffeskål! skrev (14 timer siden): Jeg er helt enig i det du skriver her. Jeg tenkte på situasjonen som oppsto på julaften. Men Tom er nok et slags gissel som bare godtar alt hun kommer med, så er nok ikke så lett for han å tvinge igjennom sin egen vilje. Ja jeg skjønner at noe har skjedd på julaften som har gått meg hus forbi! Ikke er jeg overrasket heller!! Men fatter ikke at moren og Tom gidder . Jeg hadde ikke feirer jul med en som fucker opp enhver feiring/høytid og legger skyld påkalle andre . Nok et bevis på at døtrene gjør rett i å skjerme seg fra mor/svigermor /mormor . Fortsatt burde hun ikke fått lov av Snapchat å bruke den appen som en søppelbøtte sånn som hun gjør! Tragisk togkrasj hele opplegget . 8 9
Anita321 Skrevet 26. desember 2025 #1094 Skrevet 26. desember 2025 (endret) JojoMoyes skrev (1 time siden): Ja jeg skjønner at noe har skjedd på julaften som har gått meg hus forbi! Ikke er jeg overrasket heller!! Men fatter ikke at moren og Tom gidder . Jeg hadde ikke feirer jul med en som fucker opp enhver feiring/høytid og legger skyld påkalle andre . Nok et bevis på at døtrene gjør rett i å skjerme seg fra mor/svigermor /mormor . Fortsatt burde hun ikke fått lov av Snapchat å bruke den appen som en søppelbøtte sånn som hun gjør! Tragisk togkrasj hele opplegget . Ja, til neste år skulle hun feire alene hvis hun og Tom ikke dro til Syden. Hun ville ikke feire jul med Tom sin slekt, og skulle heller ikke til mora for å feire jul . Det hadde blitt konflikter på julaften. En ting var hennes skyld, men ikke den andre tingen. Der hadde hun bare sagt i fra og satt foten ned. Hun klarte jo å lage "en sak" ut av rødkål og surkål på lillejulaften, så da var hun allerede i gang. Tom kjørte mora på butikken, og instaheidi hadde behov for tid for seg selv. Det sier sitt....Det er tydeligvis uaktuelt å invitere en av døttrene til seg på julaften eller dra til en av de. Hun er den eneste med voksne unger og barnebarn som aldri feirer jul med noen av sine barn. Mora er den eneste som ikke har "stengt døren", fordi hun lager jo konflikter overalt hvor hun er... Endret 26. desember 2025 av Anita321 8 3
Skogstrolle Skrevet 26. desember 2025 #1095 Skrevet 26. desember 2025 Anita321 skrev (3 minutter siden): Ja, til neste år skulle hun feire alene hvis ikke hun og Tom dro til Syden. Hun ville ikke til Tom sin slekt, og skulle ikke lenger til mora for å feire. Det hadde blitt konflikter på julaften. En ting var hennes skyld, men ikke den andre tingen. Der hadde hun bare sagt i fra og satt foten ned. Hun klarte jo å lage "en sak" ut av rødkål og surkål på lillejulaften, så da var hun allerede i gang. Tom kjørte mora på butikken, og hun hadde behov for tid for seg selv. Det sier sitt....Det er tydeligvis uaktuelt å invitere en av døttrene til seg eller dra til en av de. Hun er den eneste med voksne unger og barnebarn jeg vet om som aldri feirer jul med de. Mora er den eneste som ikke har "stengt døren", fordi hun lager jo konflikter overalt hvor hun er... Døtrene med familier feirer nok sammen, evt med sin far. Det er nok en av grunnene til at Heidi ikke feirer med henne på Melhus. Og siden den yngste ikke har kontakt med mor, så sier det seg selv. 2 3
Zhara Skrevet 26. desember 2025 #1096 Skrevet 26. desember 2025 Anita321 skrev (32 minutter siden): Ja, til neste år skulle hun feire alene hvis hun og Tom ikke dro til Syden. Hun ville ikke feire jul med Tom sin slekt, og skulle heller ikke til mora for å feire jul . Det hadde blitt konflikter på julaften. En ting var hennes skyld, men ikke den andre tingen. Der hadde hun bare sagt i fra og satt foten ned. Hun klarte jo å lage "en sak" ut av rødkål og surkål på lillejulaften, så da var hun allerede i gang. Tom kjørte mora på butikken, og instaheidi hadde behov for tid for seg selv. Det sier sitt....Det er tydeligvis uaktuelt å invitere en av døttrene til seg på julaften eller dra til en av de. Hun er den eneste med voksne unger og barnebarn som aldri feirer jul med noen av sine barn. Mora er den eneste som ikke har "stengt døren", fordi hun lager jo konflikter overalt hvor hun er... Nå har hun lagt ut bilder av den aller beste julen, ifjor da hun fikk viljen sin en reise til syden. Tom og mæ mæ mæ,da er det perfekt vettu! Det er vel bare for Tom og begynne å spare til neste jul, for han orker vel ikke et nytt drama på stuegulvet julekvelden. Og må virkelig alt deles på nettet? 10 3
Skogstrolle Skrevet 26. desember 2025 #1097 Skrevet 26. desember 2025 Zhara skrev (3 timer siden): Nå har hun lagt ut bilder av den aller beste julen, ifjor da hun fikk viljen sin en reise til syden. Tom og mæ mæ mæ,da er det perfekt vettu! Det er vel bare for Tom og begynne å spare til neste jul, for han orker vel ikke et nytt drama på stuegulvet julekvelden. Og må virkelig alt deles på nettet? Masse kudos, og plenty likes, for åpenhet og ærlighet på sosiale media. Det styrker egoet i en, for henne, vanskelig og sårbar tid ❤️ 4
Turkis Sau Skrevet 26. desember 2025 #1098 Skrevet 26. desember 2025 Ananais skrev (På 25.12.2025 den 15.36): Herregud, tenk om IH hadde måttet prøvd seg i et vanlig liv en eneste dag, med jobb, familie, verv og forpliktelser. Det hadde aldri gått, når hun settes ut av den enkleste ting som hun gjør i livet sitt nå. Kan tenke meg det har vært reneste helvete der i går. Det forundrer meg at hun aldri vender blikket innover og innser at hun selv antakelig er årsaken til alt styret - og ikke alle andre. Turkis Sau skrev (På 25.12.2025 den 19.59): Det er vel det vanlige livet hun har testet og levd lenge, og som hun til slutt ikke evnet. Ergo ble hun skilt, og senere ufør. Relasjonene som har vært der, relasjonene som ennå er der, det ligger årsaker til disse. Én av disse årsakene er at IH ikke er psykisk frisk, og at hun derfor er ufør. Trenger vi å sitte her inne og gosse oss over dette? Etterligne dialekten hennes, påpeke hvor ekkel hun er når hun lager mat, "haha, nå lager hun pizza IGJEN!", "Haha, hun har bare grå pulesveis bak, ikke råd til exctensions hele veien rundt!", "LØP TOM", "Ufyselig kjærring, mæ mæ mææææ!". Hele tråden består i latterliggjøring av et menneske man heller burde vernet. Velger hun selv å ha en offentlig snap? Ja. Betyr dette at det fritt frem for å være mest mulig nedrig.? Vel, kjør på. Men da tenker jeg at dere er verre enn det dere "kritiserer" (latterliggjør). Ananais skrev (På 25.12.2025 den 22.50): Hvorfor legger du denne lange ranten under siteringen av mitt innlegg?? Jeg har hverken skrevet noe om utseendet hennes, dialekten, håret eller generell latterliggjøring av IH. Jeg undret meg ganske enkelt over hvorfor hun ikke evner å se at hun selv er skyld i mye av kaoset rundt seg, så vennligst slett siteringen av innlegget mitt, for det har ingenting med det du ramser opp i innlegget ditt å gjøre. og ja, hun har offentlig snap. Det vil naturligvis føre til at folk vil har forskjellige meninger om henne. Jeg svarte direkte på det du skrev om, derfor😊 1
Blue Sky Skrevet 28. desember 2025 #1099 Skrevet 28. desember 2025 (endret) Kommentar fra en følger om at verden hadde vært et bedre sted om flere hadde vært som Heidi. Hjelpes, for et styr det hadde blitt! 🫣😂 Endret 28. desember 2025 av Blue Sky Skrivefeil 12 5
Zhara Skrevet 28. desember 2025 #1100 Skrevet 28. desember 2025 Blue Sky skrev (6 minutter siden): Kommentar fra en følger om at verden hadde vært et bedre sted om flere hadde vært som Heidi. Hjelpes, for eg styr det hadde blitt! 🫣😂 Er redd det har blitt en kald, egoistisk og narsissistisk verden jeg da🥺 5 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå