Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
janine28 skrev (2 timer siden):

Hu fikk julebrev idag med 'hyggelig hilsen'fra en fan....og gaven som ikke falt helt i smak...var iallefall jule farge

Den er jeg nesten sikker på at hun har sendt til seg selv 😅. Det var en typisk kvinneskrift og hun klarer aldri å lese noe uten briller, men denne gangen var ikke briller nevnt engang 😂😂

• Liker 2
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Julebrevet sitt det 🤭

Skjermdump fra InstaHeidis offentlige SnapChat 

Screenshot_20251218_213530_Gallery.jpg

Endret av Skogstrolle
  • Liker 2
Skrevet
Lunabelle skrev (31 minutter siden):

Den er jeg nesten sikker på at hun har sendt til seg selv 😅. Det var en typisk kvinneskrift og hun klarer aldri å lese noe uten briller, men denne gangen var ikke briller nevnt engang 😂😂

Jeg tenkte at hun viste hva som sto i brevet før hun leste det høyt. Hun tok hjertene og holdt de foran brystene og tullet med at de passet der før hun leste brevet. 

Så tviler ikke på at det var skrevet av henne selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Gjest janine28
Skrevet
Lunabelle skrev (1 time siden):

Store bokstaver 🤣

Gjest janine28
Skrevet
Skogstrolle skrev (45 minutter siden):

Julebrevet sitt det 🤭

Kanskje T har fått noen til å sende dette...munnen er som ...tihiiii

Gjest janine28
Skrevet
Linazer skrev (33 minutter siden):

Jeg tenkte at hun viste hva som sto i brevet før hun leste det høyt. Hun tok hjertene og holdt de foran brystene og tullet med at de passet der før hun leste brevet. 

Så tviler ikke på at det var skrevet av 

Hun vil gjøre t sjalu og tro hun er attraktiv i hos fansen..

Skrevet
Blue Sky skrev (5 timer siden):

Det var underlige greier. Spesielt tomatbønnene ville jeg absolutt ikke hatt i den mixen.

Meget spesielt 😅 No matinfluenser tror jeg ikke hun bør satse på 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg greier ikke tro at hun sender brev, blomster eller gaver til seg selv jeg. Det får da virkelig være måte på.

• Liker 6
Skrevet (endret)
Lunabelle skrev (12 timer siden):

Enig ! Og de duppedingsene har hun jo vist før fra den berømte kalenderen…og samme skrift som sist hun fikk brev….. 

Alt for oppmerksomhet 

Endret av LenaBAL
  • Liker 12
Skrevet
Lunabelle skrev (13 timer siden):

I så fall er hun en god skuespiller

• Liker 2
Skrevet
LenaBAL skrev (3 timer siden):

Og de duppedingsene har hun jo vist før fra den berømte kalenderen

Ja sant hun har?? Trodde jeg husket feil. Og alle vet at skal man slippe å avsløre seg selv med håndskrift så skriver man med blokkbokstaver.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Gjest janine28
Skrevet
garfunkel skrev (1 time siden):

Ja sant hun har?? Trodde jeg husket feil. Og alle vet at skal man slippe å avsløre seg selv med håndskrift så skriver man med blokkbokstaver.

Må være syk på en måte

Skrevet
janine28 skrev (20 minutter siden):

Må være syk på en måte

Ikke bare en...

• Liker 7
Skrevet
garfunkel skrev (3 timer siden):

Litt for fine blokkbostaver til at en mann har skrevet de, og som flere sier samme skrift som tidligere. Hun får ikke meg til å tro at menn 60 pluss sender henne et slikt brev i posten, altså? 🤣 Hvor mange menn på 60 pluss vet liksom hvem hun er? Tror nok at hvis menn 60 pluss sender noe slikt i posten, så er det til en mye yngre og mer kjent dame👍

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Anita321 skrev (37 minutter siden):

Litt for fine blokkbostaver til at en mann har skrevet de, og som flere sier samme skrift som tidligere. Hun får ikke meg til å tro at menn 60 pluss sender henne et slikt brev i posten, altså? 🤣 Hvor mange menn på 60 pluss vet liksom hvem hun er? Tror nok at hvis menn 60 pluss sender noe slikt i posten, så er det til en mye yngre og mer kjent dame👍

Og hvor mange menn 60 eller ei , avslutter med xoxo ??  

Heidi nå må du gi deg !! 

xoxo 

• Liker 6
  • Nyttig 10
Gjest janine28
Skrevet
Skogstrolle skrev (21 timer siden):

Julebrevet sitt det 🤭

Fysj

Skrevet

Skuespill på høyt nivå idag.

Hadde ikke filmet da hun skrapte frem hele 200 kr. Så da setter vi på kamera,skraper en gang til, da en ferdig skrapet rute og spiller såååå overrasket.

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, bilder uten kilde og hets. 

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet
Me for life skrev (2 timer siden):

Skuespill på høyt nivå idag.

Hadde ikke filmet da hun skrapte frem hele 200 kr. Så da setter vi på kamera,skraper en gang til, da en ferdig skrapet rute og spiller såååå overrasket.

Det er så dårlig at hun ville ikke fått en scene i Glamour engang…. Jezuuuusss…

• Liker 8
Skrevet

Ser hvem hun har nesa fra ihvertfall! Blir nok en gullegod jul hos mamma. Et par dager... 🙈

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...