Blue Sky Skrevet onsdag kl. 23:48 #961 Skrevet onsdag kl. 23:48 (endret) Linazer skrev (2 timer siden): Jeg er nesten i samme alder som henne og liker stilen hennes. Men, jeg kunne aldri ha shoppet så vilt som hun gjør. Når skal hun få brukt alt hun kjøper? Det må jo bare fylles opp i skapene. Trist egentlig, for det er kanskje den eneste gleden hun har I livet? Jeg liker også mye av klesstilen hennes. Endret onsdag kl. 23:48 av Blue Sky 2
Skogstrolle Skrevet i går, 10:03 #962 Skrevet i går, 10:03 Linazer skrev (12 timer siden): Jeg er nesten i samme alder som henne og liker stilen hennes. Men, jeg kunne aldri ha shoppet så vilt som hun gjør. Når skal hun få brukt alt hun kjøper? Det må jo bare fylles opp i skapene. Trist egentlig, for det er kanskje den eneste gleden hun har I livet? For mange er lykken i livet å handle mengder av klær, ting og tang som dem gjerne ikke har bruk for. Det er den lykkefølelsen, gleden dem får ved å kjøpe og "dra kortet". Hvis dem ser noe, så måå det kjøpes, for der og da er det noe dem trenger, har ønsket seg, eller bare er så billig at det må kjøpes. En evig runddans som dem ikke kommer seg utav. Ikke skjønner dem at dem har handlemani, for ilfg dem selv så har dem råd og ingen skal legge seg borti hva dem prioriterer å bruke pengene på. Og det at Tom bor der, muliggjør hennes shoppinggalskap. 1 5
Skogstrolle Skrevet i går, 10:04 #963 Skrevet i går, 10:04 Blue Sky skrev (10 timer siden): Jeg liker også mye av klesstilen hennes. Hun har mange fine klær, så god smak har hun. 2
janine28 Skrevet i går, 10:11 #964 Skrevet i går, 10:11 Blue Sky skrev (10 timer siden): Jeg liker også mye av klesstilen hennes. Mange nattpysjbukser har hun med og uten striper 3
Blue Sky Skrevet i går, 10:32 #965 Skrevet i går, 10:32 janine28 skrev (20 minutter siden): Mange nattpysjbukser har hun med og uten striper Absolutt! Helt unødvendig å ha så mange. 3
Sassya Skrevet i går, 12:11 #966 Skrevet i går, 12:11 Lise Lotte, Snøfjell, Jul på månetoppen you nameit 🤣 Går litt i surr nå på morgenen for Heidi. Har vært artig å sett Heidi i spillet, hun har garantert vært den som har klikket på hver minste ting der inne 🫣 1 4
janine28 Skrevet i går, 12:24 #967 Skrevet i går, 12:24 Sassya skrev (10 minutter siden): Lise Lotte, Snøfjell, Jul på månetoppen you nameit 🤣 Går litt i surr nå på morgenen for Heidi. Har vært artig å sett Heidi i spillet, hun har garantert vært den som har klikket på hver minste ting der inne 🫣 Farmen...da hadde hu vært allvitende både med mat og dyreliv. Hu er jo tross alt en voksen person som har erfaringer fo r det meste🐴🐂🐈🐕🐖🐏 1 5
Pusemusen Skrevet i går, 13:12 #968 Skrevet i går, 13:12 Ny deminbukse igjen 🤣 eller denim, som vi andre sier. 2 4
Zhara Skrevet i går, 13:55 #969 Skrevet i går, 13:55 Men enn å ALDRI ha besøk av familie, ikke alle pakker i verden har kunna gitt mæ trøst . Og hvorfor må hun legge ut meldinger hun får på snap, om hvor flott hun er som sier d hun mener . Og er så ærlig osv. Er det henne selv hun prøver og overbevise? 2 4
Ananais Skrevet i går, 14:50 Forfatter #970 Skrevet i går, 14:50 Sassya skrev (2 timer siden): Lise Lotte, Snøfjell, Jul på månetoppen you nameit 🤣 Går litt i surr nå på morgenen for Heidi. Har vært artig å sett Heidi i spillet, hun har garantert vært den som har klikket på hver minste ting der inne 🫣 Hvem mener hun er Lise Lotte? Er det Lotte hun snakker om? 4
Sassya Skrevet 22 timer siden #971 Skrevet 22 timer siden (endret) Ananais skrev (1 time siden): Hvem mener hun er Lise Lotte? Er det Lotte hun snakker om? Hun mener Lotte fra Spillet og hun heter bare Lotte. Jeg har fulgt Lotte lenge på Snapchat og hun er dame som er rett fram og snakker rett fra leveren, kanskje det er litt mye for Heidi. Endret 22 timer siden av Sassya 2 2
Skogstrolle Skrevet 22 timer siden #972 Skrevet 22 timer siden Ananais skrev (1 time siden): Hvem mener hun er Lise Lotte? Er det Lotte hun snakker om? Har du ikke hørt sangen om Lise Lotte? Lise Lotte, Lise Lotte, søtt er dit smil, lett er din gang. Lise Lotte, Lise Lotte, lær meg din lystige sang. 1
friskbris Skrevet 20 timer siden #973 Skrevet 20 timer siden Sassya skrev (2 timer siden): Hun mener Lotte fra Spillet og hun heter bare Lotte. Jeg har fulgt Lotte lenge på Snapchat og hun er dame som er rett fram og snakker rett fra leveren, kanskje det er litt mye for Heidi. De er jo ikke rent ulike i atferd. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå