Zhara Skrevet mandag kl. 15:55 #921 Skrevet mandag kl. 15:55 Blue Sky skrev (20 minutter siden): Jeg har blitt sperra så mange ganger av henne pga mine frekke spørsmål og råd at jeg tør ikke mer 😂 🤣🤣
panzerpølsa Skrevet mandag kl. 15:59 #922 Skrevet mandag kl. 15:59 janine28 skrev (1 time siden): Nå laget hun middag m pasta. Så ut som oppkast. Melk og vann... Virkelig? Var du invitert på middag siden du henger deg opp i noe sånt? 1 2
Gjest Det handler om deg Skrevet mandag kl. 16:37 #923 Skrevet mandag kl. 16:37 Gleder meg til hun skal vise oss hvordan hun lager kålrabistappe til pinnekjøttet. Fløte i? RIbbefett i? Sukker? Poteter? Hvor lenge koke kålrabien?
Full kontroll Skrevet mandag kl. 16:43 #924 Skrevet mandag kl. 16:43 (endret) Det handler om deg skrev (17 minutter siden): Gleder meg til hun skal vise oss hvordan hun lager kålrabistappe til pinnekjøttet. Fløte i? RIbbefett i? Sukker? Poteter? Hvor lenge koke kålrabien? Tror faktisk hun er flink, men når ensomheten "tok henne" lager hun bare lettvindt&kjedelig, ensom mat... 😕 Pga skakk-kjørt familierelasjoner, lar hun det meste seile i " nordavind fra alle kanter", gitt opp mye og mangt denne damen....tenk å la familie gå, når hun mest sannsynlig er den som kunne snudd alt i positiv retning denne gang... det toget har sannsynlig vis gått...: staheten lenge leve... Endret mandag kl. 16:56 av Full kontroll 4
janine28 Skrevet mandag kl. 17:30 #925 Skrevet mandag kl. 17:30 panzerpølsa skrev (1 time siden): Virkelig? Var du invitert på middag siden du henger deg opp i noe sånt? Ja 4
janine28 Skrevet mandag kl. 17:30 #926 Skrevet mandag kl. 17:30 Blue Sky skrev (1 time siden): Jeg har blitt sperra så mange ganger av henne pga mine frekke spørsmål og råd at jeg tør ikke mer 😂 🤭
Gjest Det handler om deg Skrevet mandag kl. 17:31 #927 Skrevet mandag kl. 17:31 janine28 skrev (Akkurat nå): 🤭 Åpner hun opp igjen da?
janine28 Skrevet mandag kl. 18:26 #928 Skrevet mandag kl. 18:26 Full kontroll skrev (3 timer siden): (får ikke hørt gjennom snapp på nytt akkurat nå ) Mener hun var på nippen til å nevne noe om julen i dag, men endte opp med ,- skal ikke gå inn på det no. To be continued ... 😛 Hun er nok her inne og leser hva som bli skrivet om henne 5
Anita321 Skrevet mandag kl. 18:30 #929 Skrevet mandag kl. 18:30 (endret) Ble hun operert på nytt på grunn av at hun overbelastet ankelen? Dama som vet alt mye bedre enn alle andre, og ikke tar i mot råd.... Hun hadde handlet litt igjen som hun gjorde sist gang hun opererte ankelen, sa hun. Hallo, hun handler flere ganger i uken. Høres ut som hun handler veldig sjeldent... Pizza på lørdag, bakt potet i går og pølse med pasta i dag. Bra kosthold😂Ny krem hadde hun også handlet. Det gjør hun jo flere ganger i uken. Penger på sunn mat bruker hun i allefall ikke. Billigste varianter i alt det usunne hun spiser. Blir "gullegodt" 👍 Endret mandag kl. 18:34 av Anita321 4 3
Blue Sky Skrevet mandag kl. 18:50 #930 Skrevet mandag kl. 18:50 Det handler om deg skrev (1 time siden): Åpner hun opp igjen da? Nei, jeg laget bare ny bruker på snap. 1 1
Blue Sky Skrevet mandag kl. 18:52 #931 Skrevet mandag kl. 18:52 Anita321 skrev (21 minutter siden): Ble hun operert på nytt på grunn av at hun overbelastet ankelen? Dama som vet alt mye bedre enn alle andre, og ikke tar i mot råd.... Hun hadde handlet litt igjen som hun gjorde sist gang hun opererte ankelen, sa hun. Hallo, hun handler flere ganger i uken. Høres ut som hun handler veldig sjeldent... Pizza på lørdag, bakt potet i går og pølse med pasta i dag. Bra kosthold😂Ny krem hadde hun også handlet. Det gjør hun jo flere ganger i uken. Penger på sunn mat bruker hun i allefall ikke. Billigste varianter i alt det usunne hun spiser. Blir "gullegodt" 👍 Hun ble operert for å fjerne den ene metallplata som støttet opp rundt bruddet. Den var vond og ubehagelig. 1
garfunkel Skrevet mandag kl. 19:02 #932 Skrevet mandag kl. 19:02 Jøss er hun eldst i søskenflokken? Det hadde jeg aldri trodd. Om noe ville jeg gjettet hun var yngstemann. Lurer på hvordan søskendynamikken har vært oppigjennom siden hun ikke har kontakt med de, og om det er mye temperament i de alle 7
ulltøffel Skrevet mandag kl. 19:28 #933 Skrevet mandag kl. 19:28 En følger spurte om IH kunne sende bilde av den aktuelle kremen som IH bruker på føttene... for et ufyselig og typisk svar følgeren fikk tilbake! Det var umulig å se hva kremen het da IH viftet flasken foran kamera i 2 sekunder, så da hjelper det ikke å gå tilbake på snappene. 7
Sol Rampelyset Skrevet mandag kl. 19:31 #934 Skrevet mandag kl. 19:31 Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt og spekulasjoner. Sol, admin. 1
Maia3 Skrevet mandag kl. 20:16 #935 Skrevet mandag kl. 20:16 Blue Sky skrev (5 timer siden): Men hun har ikke nevnt på snap at juleplanene har blitt endret eller? Hun er vel såpass taktisk at hun har vett til å holde munn om det. Hun sa i går eller dagen før, at de skal til Brekstad, til moren hennes 1
janine28 Skrevet mandag kl. 21:41 #936 Skrevet mandag kl. 21:41 ulltøffel skrev (2 timer siden): En følger spurte om IH kunne sende bilde av den aktuelle kremen som IH bruker på føttene... for et ufyselig og typisk svar følgeren fikk tilbake! Det var umulig å se hva kremen het da IH viftet flasken foran kamera i 2 sekunder, så da hjelper det ikke å gå tilbake på snappene. Frekk gammel ... 5
janine28 Skrevet mandag kl. 21:45 #937 Skrevet mandag kl. 21:45 Blue Sky skrev (2 timer siden): Hun ble operert for å fjerne den ene metallplata som støttet opp rundt bruddet. Den var vond og ubehagelig. Er det virkelig noen på snappen som er opptatte av ankelen hennes.. sitter der og maser om operasjoner,medisinering,dagsformen etc...you name it.. 3 4
Gjest Det handler om deg Skrevet mandag kl. 21:46 #938 Skrevet mandag kl. 21:46 Hun er eldst? Hun har sikkert hatt mye ansvar for yngre søsken. Pleaset foreldrene sine. En kan bli preget av en slik oppvekst.
Maia3 Skrevet i går, 00:25 #939 Skrevet i går, 00:25 Det handler om deg skrev (2 timer siden): Hun er eldst? Hun har sikkert hatt mye ansvar for yngre søsken. Pleaset foreldrene sine. En kan bli preget av en slik oppvekst. Hva får deg til å tro det? 1
Blue Sky Skrevet i går, 09:51 #940 Skrevet i går, 09:51 Maia3 skrev (19 timer siden): Har kjøpt sæ ny BH idag, på SALG så klart 🤣 men den var aaaaltfor mye vattert, må vite Jeg fatter ikke at hun klarer å få de bæppertene sine inn i de små skålene der…… men bhen legges vel bare foran vortene som et lite plaster 😃 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå