Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Frk nysgjerrig skrev (33 minutter siden):

Har hatt noen timer på sykehus og har hatt x antall timer som pårørende på sykehus…. Den der fargen hun har malt stua i …. Det er jo sykehusfarge 😳😔  

Tror ikke jeg hadde svetta ei dråpe eller anstrengt  meg for den fargen der nei ....men, smaken er som baken......ikke alle i min sirkel som liker jordfargene jeg omringes av i hjemme.... ( mest beige , oker/brun og sort)  😛 

Endret av Full kontroll
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen/på lørdag blir det ny omvisning av hotellrom, frokostbuffe og gater opp og ned. De fleste håper på noe nytt som vi ikke har sett før, men lite sannsynlig at det skjer. 

• Liker 6
Skrevet
Anita321 skrev (10 minutter siden):

I morgen/på lørdag blir det ny omvisning av hotellrom, frokostbuffe og gater opp og ned. De fleste håper på noe nytt som vi ikke har sett før, men lite sannsynlig at det skjer. 

Åre er heldigvis en veldig liten plass, hun kan umulig bruke mer enn 3 min gjennom "sentrum" 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

• Liker 4
Skrevet
ulltøffel skrev (1 time siden):

Åre er heldigvis en veldig liten plass, hun kan umulig bruke mer enn 3 min gjennom "sentrum" 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Håper de har O’Learys eller Egon der da, så det går an å få seg noe spennende mat 😏

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Anita321 skrev (2 timer siden):

Hun finner sikkert flere personer hun kan ta bilde av og legge ut, mens hun ler og håner dem for et eller annet 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg lever for denne tråden 😂❤️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kaffeskål! skrev (1 minutt siden):

Jeg lever for denne tråden 😂❤️

😂😂😂

Skrevet
Anita321 skrev (14 timer siden):

Standard hotellrom og buffé🥱kjedelig. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Når man skal på tur( "where the adventure began" )  , òg forholdet trenger en "eu-kontroll" , er det  fint man kan friske opp fra "back then," - hva var det med IH du falt for <-->? Hva var det kjekkeste/ morsomste  dere gjorde / hadde felles? Osv, osv... :D Akkurat nå er jeg redd dette bare er "et pust i bakken", og allerede  opp trappen, inn hjemme er det tilbake til det de reiste fra.... 

Her er det for mye grums til at det gode kan "siles" ut ila 24 timer 😛 Men man kan jo håpe for deres det 😕 :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Bli itj det bra te oss det, ælskling? 🤪

Og nei, Heidi, faren te Petter Northug bor ikke nær Meråker 😘 Mosvika er laangt unna 🥰  Men, det begynner på M.

Endret av Skogstrolle
  • Liker 5
Skrevet

Denne tråden er stygg. Jeg støtter ikke Heidi, og ser at noe nok er riktig påpekt. Utover det er det mye mobbing. Heidi er åpen om sine psykiske lidelser. Man mobber ikke et menneske som utrykker psykiske utfordringer. 
Håper ikke noen av dere Jabber om psykisk helse på verdensdagen for nevnte. Det blir i såfall meget dobbeltmoralsk. 
Jeg ser uendelig lite ang SAK, versus influencer. Derimot ser jeg enormt mange som nærmest rotter seg sammen, for å ydmyke personen/menneske. Shame on you!!! 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Harnoejegvilsi skrev (9 minutter siden):

Denne tråden er stygg. Jeg støtter ikke Heidi, og ser at noe nok er riktig påpekt. Utover det er det mye mobbing. Heidi er åpen om sine psykiske lidelser. Man mobber ikke et menneske som utrykker psykiske utfordringer. 
Håper ikke noen av dere Jabber om psykisk helse på verdensdagen for nevnte. Det blir i såfall meget dobbeltmoralsk. 
Jeg ser uendelig lite ang SAK, versus influencer. Derimot ser jeg enormt mange som nærmest rotter seg sammen, for å ydmyke personen/menneske. Shame on you!!! 

Så var det det å kaste stein i glasshus 🥰

Endret av Skogstrolle
  • Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Skogstrolle skrev (5 minutter siden):

Så var det det å kaste stein i glasshus 🥰

Screenshot_20251107_135809_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20251107_135828_Samsung Internet.jpg

Snakk om å drite seg selv på leggen Harnoejegvilsi. Hjelpes så flaut 🤯🤡🤣

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
ohmylord skrev (1 minutt siden):

Jeg er i mot eksponering av barn slik Sara holder på med. 
Jeg er i mot den åpenlyse manipuleringen mange influencere holder på med i sin helhet. 
Ja, jeg synes Isabel manipulerer følgerne sine. Ja, jeg tenker at hun oppfører seg mindre voksent til tider. 
Ja, jeg synes det er trist å høre Kristin uttale seg om morsrollen. 
Ja, jeg reagerer også på måten Heidi er på. Men latterliggjøring, bare for å meske seg, mener jeg er stygt. 
Jeg kunne fint ha uttrykt meningene mine in public til hver og en av dem, med en begrunnelse til hvorfor jeg mener som jeg gjør. 
Også tar jeg med, at vi alle opplever og leser ting ulikt. 
Tråden til de jeg nevner inneholder mye konstruktiv kritikk. Og er en viktig debatt, mener jeg. 
Tråden her, er jo mer eller mindre bare latterliggjøring. Ho er ikke en betalt profil engang. 
Så nei….Overhode ikke flau. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Jaja da var ihvertfall polet besøkt, så nå er det bare ei isepse kald ei,eller 10 så kan spetakklet begynne😅..tom fullstendig "overkjørt" som vanlig nede i sentrum🙈🙄.  

• Liker 11
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (1 time siden):

Du ble grundig parkert, så lite verdt det du har å komme med

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
ohmylord skrev (1 time siden):

Det beste jeg sett på lenge😂😂🤡💯

• Liker 7
Skrevet
Tippsi skrev (17 minutter siden):

Jaja da var ihvertfall polet besøkt, så nå er det bare ei isepse kald ei,eller 10 så kan spetakklet begynne😅..tom fullstendig "overkjørt" som vanlig nede i sentrum🙈🙄.  

"bra itj vi e hissi da" 😛 Må du ikke legge føringer for oppholdet IH :D 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (2 timer siden):

MEN: Fordi hun har psykiske utfordringer (som hun ikke gidder/klarer å få orden på) så kan HUN holde på som hun gjør uten at det blir reaksjoner, mener du?Hun mobber, latterliggjør, håner og er  frekk i munnen.  Tar bilder av folk hun syns er snåle og legger ut ! Osv osv....

Hun er rett og slett simpel

• Liker 4
  • Nyttig 20
Skrevet
Maia3 skrev (13 minutter siden):

MEN: Fordi hun har psykiske utfordringer (som hun ikke gidder/klarer å få orden på) så kan HUN holde på som hun gjør uten at det blir reaksjoner, mener du?Hun mobber, latterliggjør, håner og er  frekk i munnen.  Tar bilder av folk hun syns er snåle og legger ut ! Osv osv....

Hun er rett og slett simpel

Enig !!! Å slite psykisk gir ikke Heidi frikort til å oppføre seg dårlig mot alle hun møter, og når du ligger 14 dager på sykehus uten besøk , bør det ringe en alarmklokke ! 

• Liker 4
  • Nyttig 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...