Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

På tide at Heidi får seg et liv! Hva med å melde seg frivillig til en av byens mange organisasjoner? Og når hun gir av seg selv, så får hun plenty tilbake i form av gode opplevelser, bli kjent med nye folk og ikke minst så kommer hun seg utav den 63m² leiligheten!!

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer blomster på døra i morgen nå, så bli alt gullegodt igjen skal du se 😅💐

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Igjen har Heidi funnet en løsning på problemene sine. Det blir ny tur og mere shopping. Synd hun ikke ser at det også, mest sannsynlig ender i drama og katastrofer. Og en ny kræsj landing i sofaen ved hjemkomst. Hvor alt igjen er galt. Turer med shopping, fiming av alt og alle non stop har hun jo prøvd eb del ganger. Men parterapi..nei det hjelper nok ikke. 

• Liker 7
  • Nyttig 10
Skrevet
ohmylord skrev (3 timer siden):

Igjen har Heidi funnet en løsning på problemene sine. Det blir ny tur og mere shopping. Synd hun ikke ser at det også, mest sannsynlig ender i drama og katastrofer. Og en ny kræsj landing i sofaen ved hjemkomst. Hvor alt igjen er galt. Turer med shopping, fiming av alt og alle non stop har hun jo prøvd eb del ganger. Men parterapi..nei det hjelper nok ikke. 

Nei hun var ikke på rett plass for parterapi nå😆 Lurer på om Tom får mld på snapp og svarer på de, har hun kontroll på det?

• Liker 5
Skrevet

«Jeg er veldig positiv og løsningsorientert» Atte hæ??!  Hun kan umulig snakke om seg selv 😂

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

"Først meg selv,så meg selv,så min neste. Hvis det er for mitt eget beste"....

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan noen av disse influenserne  kan mene vi/kritikere er sjalu og misunnelig på hvem de er , hva de gjør og hvordan de lever...... 😛 Kunne aldr falt meg inn !  

Endret av Full kontroll
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg skrev (30 minutter siden):

«Jeg er veldig positiv og løsningsorientert» Atte hæ??!  Hun kan umulig snakke om seg selv 😂

Helt ufattelig hvor lite selvinnsikt hun har

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Det e så priceless det!!! Og på fredag reise vi te Åre og blir der ei natt..

"Positiv og løsningsorientert, hehehehe"

Enn det, hvor fort livet til InstaHeidi snur! Fra et mørkt helvete til solskinn og hotellovernatting på noen timer! Det e så priceless det 🥰🥰🥰

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Skogstrolle skrev (17 minutter siden):

Enn det, hvor fort livet til InstaHeidi snur! Fra et mørkt helvete til solskinn og hotellovernatting på noen timer! Det e så priceless det 🥰🥰🥰

Stakars ansatte og andre gjester som må forholde seg til galskapen. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Skogstrolle skrev (18 minutter siden):

Men skulle ikke Tom være borte noen uker? Og det skulle bli så godt det nå. For nå var alt så vanskelig imellom dem🤔🤔 Må være noe jeg ikke har fått med meg😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tom må jo også være ganske spesiell som holder ut med et sånt spetakkel av ei dame.

Snart 60 år og oppfører seg verre en en fjortis. Beklager, men en så ustabil person kunne jeg ikke hatt i livet mitt. Det må jo være utmattende, har null problemer med å skjønne at folk trekker seg unna, jeg hadde tatt beina på nakken! 🙈

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Veslemarthe skrev (57 minutter siden):

Tom må jo også være ganske spesiell som holder ut med et sånt spetakkel av ei dame.

Snart 60 år og oppfører seg verre en en fjortis. Beklager, men en så ustabil person kunne jeg ikke hatt i livet mitt. Det må jo være utmattende, har null problemer med å skjønne at folk trekker seg unna, jeg hadde tatt beina på nakken! 🙈

Tror ikke Tom skjønner alt hva hun sier, så det går vel inn det ene øret og ut det andre🙉🙈

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Veslemarthe skrev (1 time siden):

Helt enig, men det er jo ikke så ofte de sees da. Han får vel "noe" igjen, så hun er "kjekk å ha". Det er vel heller ikke enkelt å komme seg ut av et så destruktivt forhold... Hun ønsker ikke råd, men omtanke... Kan man ha det for en person som ikke tar selvkritikk for noe som helst eller tar imot råd fra noen andre enn seg selv?  For å ikke snakke om en person man ikke kjenner... 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Anita321 skrev (7 minutter siden):

Helt enig, men det er jo ikke så ofte de sees da. Han får vel "noe" igjen, så hun er "kjekk å ha". Det er vel heller ikke enkelt å komme seg ut av et så destruktivt forhold... Hun ønsker ikke råd, men omtanke... Kan man ha det for en person som ikke tar selvkritikk for noe som helst eller tar imot råd fra noen andre enn seg selv?  For å ikke snakke om en person man ikke kjenner... 

Tror mye av grunnen til at det er så vanskelig mellom dem som hun sier er fordi Tom vil feire jul med familien sin i Danmark og det tåler hun ikke.  Fordi hun har ingen som vil feire jul med henne. Tragisk å måtte feire alene om du ikke vil det, men man må jo ikke glemme at ting må ha skjedd før det endte opp med det som alternativ! 

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet
Anita321 skrev (49 minutter siden):

Ser du til stadighet hinter om at det er seksuelle greier som holder T i forholdet, hvorfor sier du det, og på hvilket grunnlag? Bare lurer 

• Liker 3
Skrevet (endret)
panzerpølsa skrev (19 minutter siden):

Ser du til stadighet hinter om at det er seksuelle greier som holder T i forholdet, hvorfor sier du det, og på hvilket grunnlag? Bare lurer 

😛 Nei, den limtuben i forholdet er "oppbrukt" , skal man tolke Toms kommenter til en situasjon tidligere i sommer...husker ikke nå hva det dreide seg om, men husker Ih også stemte i og kunne bekrefte at der i gården var ikke bare  egga gått ut på dato  , høna var det samme   :D (Var sikkert noen interne humorgreier da :) ) Kan ikke akkurat se for meg at "make up sex"  blir hyppig  praktisert  der i gården, betennelse i leggen, husk 😛  + 15 cm lange klør :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
Skrevet
Anita321 skrev (2 timer siden):

Heidi har leilighet, og da slipper han å bo 24/7 i ei arbeidsbrakke. 

• Liker 5
Skrevet
Skogstrolle skrev (15 minutter siden):

Heidi har leilighet, og da slipper han å bo 24/7 i ei arbeidsbrakke. 

Men han har mye bedre råd enn hun,så de pengene han bruker på å sponse henne kunne han lett fått en hybel der jobben er OG reist fritt hjem til DK når han ville.  

• Liker 6
Skrevet

Så, etter dagens snapping: løsningen på problemer i et (avstands)forhold er altså ei natt på hotell i Åre? 

Dæsken døtte, hvorfor går mange par i parterapi hvis ei natt i Åre ordner alt?🤪

• Liker 4
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...