Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Anita321 skrev (45 minutter siden):

Den som motiveres av at hun lager usunn, rask ferdigmat, lager ikke NOE mat selv. 

...og to av hennes største fans er Anne B Ragde og Unni Lindell 😵‍💫 Men de følger kanskje bare på Instagram, og det er jo en HELT annen konto. #drjekyllandmrhyde

• Liker 8
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Anneth skrev (7 timer siden):

...og to av hennes største fans er Anne B Ragde og Unni Lindell 😵‍💫 Men de følger kanskje bare på Instagram, og det er jo en HELT annen konto. #drjekyllandmrhyde

Har forfatterpennen tatt kveld? 😛 I så fall helt "logisk" at skrivekløen tar dem, for de *liker* og " kommenterer" på alles profiler.....: 😛 :D   ( dvs,  ca alle 10 - 20 jeg følger  på ig, ser de ande steder også  😛 )

Endret av Full kontroll
  • Liker 2
Skrevet

Mistenker at Ragde og Lindell driver research for kommende bøker. Innimellom dukker det jo opp noen outrerte karakterer, så greit å ha sett hvordan noen av disse fungerer laiv.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Jammf skrev (58 minutter siden):

Mistenker at Ragde og Lindell driver research for kommende bøker. Innimellom dukker det jo opp noen outrerte karakterer, så greit å ha sett hvordan noen av disse fungerer laiv.

🎯Ja😅

• Nyttig 3
Skrevet

Skikkelig rant nå på snap om Tom. Synd de skal ha det sånn,men å utlevere forholdet sånn til hele Norge?! Blir målløs.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Harehopp33 skrev (25 minutter siden):

Skikkelig rant nå på snap om Tom. Synd de skal ha det sånn,men å utlevere forholdet sånn til hele Norge?! Blir målløs.

Utlevere et annet menneske, som ikke har mulighet til å forsvare seg. At Tom orker dette er for meg helt uforståelig!

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Zhara skrev (19 minutter siden):

Utlevere et annet menneske, som ikke har mulighet til å forsvare seg. At Tom orker dette er for meg helt uforståelig!

Tenker hun må ha seg en runde med psykolog og de i parterapi!

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

De passer nok ikke sammen i det hele tatt, men er litt fanga av at de ikke har noen andre i livene sine og dermed heller vil leve på en løgn enn å sitte alene. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Men hva er det utilgivelige som hendte når hun brakk ankelen,som hun har så mye gnag for??

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
guriland skrev (1 time siden):

Tenker hun må ha seg en runde med psykolog og de i parterapi!

Hun har jo gått til psykolog i årevis uten at det har hjulpet.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Honey Dew skrev (18 minutter siden):

Hun har jo gått til psykolog i årevis uten at det har hjulpet.

Ja det vet jeg, men når det oppstår krise så er det lurt å ta seg en ny time for å få klarhet.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
guriland skrev (41 minutter siden):

Ja det vet jeg, men når det oppstår krise så er det lurt å ta seg en ny time for å få klarhet.

ALT som skjer er traumatisk og verdens største krise og i følge henne er det INGEN som bryr seg slik hun vil de skal bry seg !!! ALT andre gjør er feil og hun er offeret!!!  Så da måtte det være psykolog på stand by 24/7!!! 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er nesten smertefullt å se på utbruddet hennes i dag. Det er jo tydelig at hun sliter, men hun glemmer det litt når hun må beskjeftige seg med å få fjernet denne ovnen. Jeg tror hun hadde hatt det bedre hvis hun hadde hatt noe utenfor seg selv å fokusere på av og til, og kommet seg litt ut i skog og mark kanskje. Har hun gnaget så mye om jula at Tom har gitt opp planen om jul med familien i Danmark tro? Hun nevner at hun har lagt opp plan for en juletur, men at de ikke klarer å lande en beslutning. 

• Liker 6
Skrevet
guriland skrev (3 timer siden):

Men hva er det utilgivelige som hendte når hun brakk ankelen,som hun har så mye gnag for??

Hun fikk vel ikke nok oppmerksomhet da....? Kanskje han var på pubquiz, og kom hjem sent som han gjorde en gang tidligere i vår/sommer. Å krangle slik som dette hver helg i flere måneder sier sitt! Tenker hun på hva som hadde skjedd hvis de hadde bodd sammen hver dag? De sees kun i helgene, så da hadde det nok vært "kroken på døra" for lengst. Det burde hun tenke over. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
guriland skrev (4 timer siden):

At hun lå på sykehuset uten besøk fra sine nærmeste familie og venner. Var vel bare Tom som besøkte henne. Og dette bærer hun nok nag for, for hun gikk gjennom sitt livs verste traume 💔

• Liker 7
Skrevet (endret)
Skogstrolle skrev (11 minutter siden):

At hun lå på sykehuset uten besøk fra sine nærmeste familie og venner. Var vel bare Tom som besøkte henne. Og dette bærer hun nok nag for, for hun gikk gjennom sitt livs verste traume 💔

Tror også hun var lite fornøyd med hvor lite forståelsesfull han var, behjelpelig i en "hjelpeløs" situasjon 😕 Hun mente han ikke satte seg godt nok inn i hennes situasjon,...han var den positive, dèt likte hun ikke. Hun ville nok helst at han skulle "sykemeldt" seg òg lagt seg med extra sett krykker opp i sengen med henne 24/7. + som nevt....OMG :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Gjest LiteTouch
Skrevet

Stakkars menneske, hun har det jo ikke godt. Uansett hvem som er skyld i det livet hun lever er det ikke greit - ikke for henne, Tom eller familien, og jeg har ingen anelse om hva som vil hjelpe henne. 

Skrevet

Etter dagens rant, har jeg bare en kommentar og det er: HÆ??

Hun babler og roter, hopper hit og dit, hinter til ting, sier "whatever" i annenhver setning. Griner og ler om hverandre, skifter humør og tema som en bipolar på hurtigspoling. Jeg skjønner ikke at det er mulig å bruke så mye tid og babling på å si absolutt INGENTING. 

En annen ting jeg ikke skjønner er hvordan 2 mennesker på rundt 60 år, klarer å bruke helgene på å krangle og kjefte. Er ikke det veldig unormalt?

Jeg skjønner at hun tviholder på Tom til tross for det usunne forholdet de har, for hun har jo ingen andre. Men at han ikke bryter ut av forholdet, skjønner jeg ikke. 

Summa summarum: jeg skjønner veldig lite 😅

• Liker 12
  • Nyttig 11
Skrevet
guriland skrev (6 timer siden):

Det er jo krise omtrent HELE tiden.  Har  ikke hjulpet noe for henne å gå til psykolog 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...