Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
baremeg skrev (1 minutt siden):

Kunne hun ikke heller ha vist oss den grønnsakssuppen hun har spist på i tre dager? Å se henne  smøre på ferdigsaus, hive på masse ost  og noe grønnsaker på en ferdigbunn er ihvertfall totalt uinteressant. Ler meg skakk hver gang hun gjør det for hun tror jo tydeligvis at dette er spennende innhold 😂😂

Men det er jo uhorvelig spennende å se hvilket kjøtt hun legger på idag. Tror ikke hun har prøvd servelat enda, kan det komme snart tro? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Me for life skrev (1 time siden):

Men det er jo uhorvelig spennende å se hvilket kjøtt hun legger på idag. Tror ikke hun har prøvd servelat enda, kan det komme snart tro? 

Kunne jo vært interessant å høre hvordan hun uttaler ordet Mortadella.

Endret av Blue Sky
  • Liker 6
Skrevet

Tom tatt seg en øl  allerede,🙃(ikke galt i seg selv) 🎃 om 👻gjør det samme, kan det jo bli skikkelig👻👻🎃☠️🎃 i heimen, når heeele resten av dagen ligger foran dem😅👾

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Me for life skrev (4 timer siden):

Men det er jo uhorvelig spennende å se hvilket kjøtt hun legger på idag. Tror ikke hun har prøvd servelat enda, kan det komme snart 

Stor skuffelse idag. Skal bare varme opp igjen pizza fra igår 🤣

• Liker 3
Skrevet
Full kontroll skrev (1 time siden):

Tom tatt seg en øl  allerede,🙃(ikke galt i seg selv) 🎃 om 👻gjør det samme, kan det jo bli skikkelig👻👻🎃☠️🎃 i heimen, når heeele resten av dagen ligger foran dem😅👾

OG en underberg 😽

• Liker 5
Skrevet
foreveralone skrev (39 minutter siden):

OG en underberg 😽

Hold for ørene. Smeller vel snart 💥

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia3 skrev (44 minutter siden):

Hold for ørene. Smeller vel snart 💥

Sykkeltur på gang, kanskje? 😅😅

• Liker 3
Skrevet
Anneth skrev (50 minutter siden):

Sykkeltur på gang, kanskje? 😅😅

Han bør kanskje investere i piggdekk til den sykkelen snart 😅. Så får han glede av den utover vinteren også…

• Liker 4
Skrevet
Lunabelle skrev (10 minutter siden):

Han bør kanskje investere i piggdekk til den sykkelen snart 😅. Så får han glede av den utover vinteren også…

Han ble vel ikke såååå lei seg over at det ble jobbing øst på igjen….og 14 dager borte …

• Liker 8
Skrevet
Lunabelle skrev (1 time siden):

😅😅

• Liker 1
Skrevet
Me for life skrev (9 timer siden):

🤣🤣

• Liker 1
Skrevet (endret)

De hun kjenner har ikke interesse av det hun "poster" på Facebook, sa hun i går. Det sier jo litt, men det forstår hun ikke. Det var veldig rart, sa hun. Tenker at det har sammenheng med at alle "bestiser" er så travle-til og med de som bor i nærheten.... Det er vel som regel væremåte som er grunn til at de "skygger banen", men det forstår hun ikke. Hun har jo alltid rett! 

Endret av Anita321
  • Liker 11
Skrevet

Mulig det er noe jeg ikke forstår her… men hvorfor er det viktig at det man legger ut på Facebook skal engasjere eller interessere ens venner? Nå var vel IH sitt innlegg en lang utredning om respekt samt gi og ta i et forhold.. er ikke dette noe hun kunne snakket med disse «vennene» sine med når man treffes? Er det ikke slik man normalt gjør? Eller er normalen at man sitter i hver sin stue og har en slik samtale på hverandres profiler på fb? Tror hun det er det alle andre gjør? 

Det må være utrolig slitsomt å leve et liv som henne der alt konstant er alle andre som gjør feil ( bortsett fra hver gang hun ranter om hva enn Tom har gjort feil denne gangen nevner at hun har sine ting.. men tydeligvis ikke nok til at hennes feil noensinne har skapt hverken krangel, utfordringer eller det minste problem så klart) og konstant lete etter noen å kjefte på samt skylde på.  
For et utrolig tomt liv i mine øyne. Og at det finnes mennesker der ute som lovpriser hennes «åpenhet», «ærlighet», at hun setter ord på alt ( som består av ting og tang, egentlig ikke egentlig nei, you name it) og annet jeg ikke bør nevne da det jo er en smakssak .. jeg lar meg fascinere og det er grei underholdning da i det minste.

• Liker 3
  • Nyttig 13
Skrevet

At betennelsesdempende har gått opp i pris. Med HUNDRE kroner forskjell. Er krise. Men alt av sminke og klær som hun bruker sinnsyke mengder penger på, det er ingen krise. Bare det er på tilbud 🤡🤣 At hun får seg selv til å si slike ting. For ikke å snakke om mengder med penger for å gjøre disse leppene så store at det er vanskelig å prate og at de nesten sprekker. Det går også heeelt fint 🦆🤡

• Liker 8
  • Nyttig 14
Skrevet
ohmylord skrev (8 timer siden):

At betennelsesdempende har gått opp i pris. Med HUNDRE kroner forskjell. Er krise. Men alt av sminke og klær som hun bruker sinnsyke mengder penger på, det er ingen krise. Bare det er på tilbud 🤡🤣 At hun får seg selv til å si slike ting. For ikke å snakke om mengder med penger for å gjøre disse leppene så store at det er vanskelig å prate og at de nesten sprekker. Det går også heeelt fint 🦆🤡

En dame på snart 60 år sitter på snap med en sånn "moralpreken". Ikke ofte hun må kjøpe den dyreste varianten! Ikke hørt mer om de blemmene som hun var så påståelig på at var ankelen sin skyld. For å ikke glemme piercingen i navlen som også var KRISE! Et ord å si flaut!! 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Nikoletta skrev (På 25.10.2025 den 17.25):

( Ser kommentar kommer på annet innlegg )

Hun er ett sånn 'kvinne'menneske som "tømmer bensin på bålet" roper høyt: - det brenner det brenner, uten evnen til å innse at hun startet brannen ( krangling , provoserer) , men nekter  slukke - " var ikke miiiin feil ". Alt, alt er jo alle andres feil.... :D Alt hun betaler TIL andre er sååå dyrt, ALT til seg selv er på extrem nedsatt  % :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

"Blir motivert av alt du gjør", øh. Hæ? Hvordan kan noen bli motivert av treninga for eksempel? Vi får jo ikke sett noe som helst. Motivert av maten? Altså, nei. Ost og sjeritso med ferdigbunn vekker ikke appetitten hos meg i hvert fall. Sminker orker jeg ikke å nevne engang.

Og IH skal ikke ha på seg å være driftig😅 Må være driftig tv-titter og nettshopper det da, altså ikke noe folk higer etter å være driftige til

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
ulltøffel skrev (7 minutter siden):

"Blir motivert av alt du gjør", øh. Hæ? Hvordan kan noen bli motivert av treninga for eksempel? Vi får jo ikke sett noe som helst. Motivert av maten? Altså, nei. Ost og sjeritso med ferdigbunn vekker ikke appetitten hos meg i hvert fall. Sminker orker jeg ikke å nevne engang.

Og IH skal ikke ha på seg å være driftig😅 Må være driftig tv-titter og nettshopper det da, altså ikke noe folk higer etter å være driftige til

Må være ironi(??) 😛 IH tar det for god fisk- sluker det rått, selvdiggelodiggelei :D :D 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Full kontroll skrev (3 timer siden):

Må være ironi(??) 😛 IH tar det for god fisk- sluker det rått, selvdiggelodiggelei :D :D 

Men SERIØST 🙈 Er det der en virkelig person med en legit profil?? Kan man ha flere egne profiler på Snap? Det må man kunne, ellers skjønner jeg ikke bæra!

• Liker 4
Skrevet (endret)
Anneth skrev (2 timer siden):

Men SERIØST 🙈 Er det der en virkelig person med en legit profil?? Kan man ha flere egne profiler på Snap? Det må man kunne, ellers skjønner jeg ikke bæra!

Den som motiveres av at hun lager usunn, rask ferdigmat, lager ikke NOE mat selv. Hvem som helst kan rulle sammen en ferdigdeig med pizza, smøre pesto på noen tacolefser med spisspaprika og prior ferdigstekt kylling, steke noe ostesmørbrød eller varme en bakt potet. Ikke noe avanserte greier, men mat som 12-åring kan lage. Det sier litt om hvem enkelte av hennes følgere er hvis det ikke er hun selv😂 Dette ble for dumt😂😂🤣🤣Like enkelt som steke seg en Grandiosia. 

Endret av Anita321
  • Liker 7
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...