Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellie77 skrev (7 timer siden):

Hvordan vet du dette? I så fall temmelig spesielt 😮‍💨

Kombinasjon av hva hun har sakt tidligere og hva vi ser når hun glemmer seg og snur seg rundt. Da er det full "pule sveis" bak og all det lille som er av extensions er dratt frem over skuldrene.

• Liker 10
Skrevet
Skogstrolle skrev (14 minutter siden):

InstaHeidi gir råd 🥰

Screenshot_20251026_232131_Gallery.jpg

Fantastisk. Hun elsker jo å få råd selv, så skulle bare mangle at hun ikke praktiserer som hun formaner og gir litt råd tilbake....😆

• Liker 12
Skrevet
Ellie77 skrev (10 timer siden):

Hvordan vet du dette? I så fall temmelig spesielt 😮‍💨

Hun har jo fortalt det selv, samt at man av og til kan se at alt håret hun har er dratt framover, det er ikke noe som henger bak og det som er bak er flokete. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Alisha* skrev (9 timer siden):

Noe spesielt at IH på 60 år har et behov for å vise fjortis-kliss når T skal dra på jobb. I tilegg ser man T vrir seg unna hver gang - tydelig ubekvem med å få kamera i trynet.  IH har ett sinnsykt kontrollbehov, ikke rart det blir krangling. Hver gang T prøver å komme med i en samtale, hever hun bare røsten og veiver med armene. Så ler hun av seg selv - ja så voldsomt at det minner om en scene i en Halloween film. En kan jo spørre seg hvorfor T orker - men kan godt være behagelig med både pose og sekk. Nå nærmer julen seg - hvem, hva og hvor🫣  Spenn fast belte - det blir laaange og intense snapper fremover.

Det er mulig hun mener at det viser at han elsker henne overalt på denne jord? Hennes ord. Jeg har ikke hørt at han har sagt det. Snart er det vel en "frekk julekalender" , og deretter syting hvis Tom drar til Danmark i jula. 

• Liker 6
Skrevet
Anita321 skrev (23 minutter siden):

Det er mulig hun mener at det viser at han elsker henne overalt på denne jord? Hennes ord. Jeg har ikke hørt at han har sagt det. Snart er det vel en "frekk julekalender" , og deretter syting hvis Tom drar til Danmark i jula. 

Hun har jo sagt at Tom SKAL til Danmark i jula.

Skrevet
Blue Sky skrev (4 timer siden):

Hun har jo sagt at Tom SKAL til Danmark i jula.

Det dem krangla om for ei stund sia?

• Liker 4
Skrevet
Skogstrolle skrev (7 timer siden):

Det vet jeg ikke. 

Skrevet
Skogstrolle skrev (8 timer siden):

Hun krangler med de fleste om det meste , så  det er meget sannsynlig! 

• Liker 9
Skrevet

Ingen dusj etter trening idag heller. Rett i morgenkåpa 🤢 Og pizza skal lages med alt jalla som henger og slenger. Skit og lort fra treningssenter, på klokke, armbånd, ringer og lange klør. Det blir nok nydelich 🤮

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Sjeriso e ber einn pepparoni ja. Og så fikk jeg atter en gang se hvordan pizza lages. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Blue Sky skrev (31 minutter siden):

Sjeriso e ber einn pepparoni ja. Og så fikk jeg atter en gang se hvordan pizza lages. 

Veldig delikat når hun lager striper i osten med dem lange neglene.. 

• Liker 6
Skrevet
Blue Sky skrev (44 minutter siden):

For ikke å glemme cheddEr-ost. Fatter ikke at det er mulig å ha så mange uttalelsesfeil til stadighet. 

• Liker 8
Skrevet
ohmylord skrev (6 timer siden):

Ingen dusj etter trening idag heller. Rett i morgenkåpa 🤢 Og pizza skal lages med alt jalla som henger og slenger. Skit og lort fra treningssenter, på klokke, armbånd, ringer og lange klør. Det blir nok nydelich 🤮

Pizza, pizza og atter pizza. Djiiiises så kjedelig .

Hadde ikke spist det hun lager om jeg hadde fått betalt.

Såååå ufattelig uhygienisk 🤮

• Liker 8
Skrevet
Ananais skrev (38 minutter siden):

For ikke å glemme cheddEr-ost. Fatter ikke at det er mulig å ha så mange uttalelsesfeil til stadighet. 

Det er helt utrolig å uttale så mange ord så feil!

• Liker 7
Skrevet

Ser hun har fått seg to Hermes armbånd 

Skrevet
LoveMoschino skrev (41 minutter siden):

Ser hun har fått seg to Hermes armbånd 

Garantert fra Tyrkia, Bulgaria eller lignende. Er så mye fint jalla der…

• Liker 7
Skrevet
Shila90 skrev (1 time siden):

Garantert fra Tyrkia, Bulgaria eller lignende. Er så mye fint jalla der…

Ja hun kjøpte jo fake Dior veske på flyplassen hjem fra en av de hundre-og-ørten sydebturene sine.

• Liker 5
Skrevet
Ananais skrev (12 timer siden):

Og schappiong 🤣🤣

• Liker 6
Skrevet
Maia3 skrev (14 timer siden):

Pizza, pizza og atter pizza. Djiiiises så kjedelig .

Hadde ikke spist det hun lager om jeg hadde fått betalt.

Såååå ufattelig uhygienisk 🤮

Kunne hun ikke heller ha vist oss den grønnsakssuppen hun har spist på i tre dager? Å se henne  smøre på ferdigsaus, hive på masse ost  og noe grønnsaker på en ferdigbunn er ihvertfall totalt uinteressant. Ler meg skakk hver gang hun gjør det for hun tror jo tydeligvis at dette er spennende innhold 😂😂

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...