LenaBAL Skrevet 18. oktober 2025 #421 Skrevet 18. oktober 2025 Zhara skrev (1 time siden): Selvfølgelig! Hun sier at hun ikke orker å snappe ,kommer med alle slags mulige unnskyldninger. Men så er det pga behandlingene hun har vært igjennom. Tenk å være et sånt menneske ?! Man skjønner jo hvorfor folk tar avstand ! 9
Anita321 Skrevet 19. oktober 2025 #422 Skrevet 19. oktober 2025 Ananais skrev (20 timer siden): Hjelpe meg.. hvor lang tid er det mulig å bruke på å male en liten stue? Har de ikke holdt på over flere uker nå?? Og hvorfor maler de ikke taket først, med tanke på spruting og lignende? Men IH er jo antakelig malermester også hun, og vet nok best her også. Minst 4 uker, og enda en vegg igjen. Hun gjør tydeligvis ikke mye, fordi det må jo være grunnen til at det går sent. Han er jo bare der i helgene, og da har det jo vært dårlig stemning (sitat hun selv), så derfor er det vel lite som har blitt gjort. I tillegg har han blitt irritert, fordi hun vet jo best.... Alltid!! Etter slike krangler, så sier hun at de elsker hverandre overalt på jord. Det påpeker hun hver gang. Skjønner ikke hvordan hun kan snakke for han... Den dagen han bor der HVER dag, så blir det ikke langvarig, når de kan "bråke" slik som dette. Dette er kun et "helgeforhold" med mye krangling til å sees så sjeldent. I tillegg har det også vært slutt. Ingen orker å være i et slikt forhold hver dag. 21
Full kontroll Skrevet 19. oktober 2025 #423 Skrevet 19. oktober 2025 Kommet langt (og fort) med positiv innstilling, oppsatt hår, pauset lengde på klørne- bedre føling med utførelse av malerjobb , selv med engangshansker 😛 4
Jammf Skrevet 20. oktober 2025 #424 Skrevet 20. oktober 2025 Er det bare meg som undrer- men hvem er det som skriver innleggene hun legger ut som sine egne på insta? No way det er hennes velformulerte ord. Innleggene er logisk oppbygde, har både faglig og analytisk perspektiv, ser ut til å være universelle og treffer godt på tema. Fri for dialekt er de også. Så- hvem er det? Er det noen som skal krediteres kanskje? 4 3
Pusemusen Skrevet 20. oktober 2025 #425 Skrevet 20. oktober 2025 Jammf skrev (29 minutter siden): Er det bare meg som undrer- men hvem er det som skriver innleggene hun legger ut som sine egne på insta? No way det er hennes velformulerte ord. Innleggene er logisk oppbygde, har både faglig og analytisk perspektiv, ser ut til å være universelle og treffer godt på tema. Fri for dialekt er de også. Så- hvem er det? Er det noen som skal krediteres kanskje? Hun sier hun bruker laaaaang tid på de. Så det googles nok en del og kanskje også chatGPT er inne i bildet 😉 4 2
Blue Sky Skrevet 20. oktober 2025 #426 Skrevet 20. oktober 2025 Nå har ikke lest de siste, men de jeg har lest tidligere er formulert på en merkelig måte. 5
panzerpølsa Skrevet 20. oktober 2025 #427 Skrevet 20. oktober 2025 Jammf skrev (1 time siden): Er det bare meg som undrer- men hvem er det som skriver innleggene hun legger ut som sine egne på insta? No way det er hennes velformulerte ord. Innleggene er logisk oppbygde, har både faglig og analytisk perspektiv, ser ut til å være universelle og treffer godt på tema. Fri for dialekt er de også. Så- hvem er det? Er det noen som skal krediteres kanskje? Det er i alle fall ikke henne. Hun har ikke så stort ordforråd eller ordlyden der. 5 2
ingenhjemme Skrevet 20. oktober 2025 #428 Skrevet 20. oktober 2025 (endret) . Endret 21. oktober 2025 av ingenhjemme 1
ulltøffel Skrevet 20. oktober 2025 #429 Skrevet 20. oktober 2025 Orker aldri å lese innleggene hennes på Instagram på grunn av dårlig språk, synes det blir veldig tungt å lese slik hun formulerer seg. Jeg var dog innom nå, etter å ha lest her, og en stor del av innlegget er definitivt ikke skrevet av Heidi. Slutten er derimot henne, det er det liten tvil om. Men! Hvordan har hun fått det til? Er det kun klipp og lim fra google? ChatGPT føler jeg blir for avansert for ei som ikke forsto hvordan maleutstyret fungerte her om dagen 8
Blue Sky Skrevet 20. oktober 2025 #430 Skrevet 20. oktober 2025 ulltøffel skrev (1 time siden): Orker aldri å lese innleggene hennes på Instagram på grunn av dårlig språk, synes det blir veldig tungt å lese slik hun formulerer seg. Jeg var dog innom nå, etter å ha lest her, og en stor del av innlegget er definitivt ikke skrevet av Heidi. Slutten er derimot henne, det er det liten tvil om. Men! Hvordan har hun fått det til? Er det kun klipp og lim fra google? ChatGPT føler jeg blir for avansert for ei som ikke forsto hvordan maleutstyret fungerte her om dagen Hun sier jo at hun spør «sosial intelligens» (AI) om ting, så det er ikke utenkelig at hun får hjelp til formulering der. 7 1
ulltøffel Skrevet 20. oktober 2025 #431 Skrevet 20. oktober 2025 Blue Sky skrev (59 minutter siden): Hun sier jo at hun spør «sosial intelligens» (AI) om ting, så det er ikke utenkelig at hun får hjelp til formulering der. Det er faktisk sant, det hadde jeg glemt😦😂 4
LenaBAL Skrevet 21. oktober 2025 #432 Skrevet 21. oktober 2025 panzerpølsa skrev (15 timer siden): Det er i alle fall ikke henne. Hun har ikke så stort ordforråd eller ordlyden der. Nei, det tar nok tid å klippe og lime fra andre….og det må jo også passe inn i hennes narrativ som offer …. Ta vare på de som tar vare på deg?! ….Det er vel ikke så mange igjen ….de fleste har vel vendt deg ryggen . Det ble vel tydelig da du var 14 dager på sykehus uten besøk av nære som du sa…. 16
Full kontroll Skrevet 21. oktober 2025 #433 Skrevet 21. oktober 2025 (endret) 2. prioritert nå da.... 😕 Ja, Æ snakke i gåte no 😛 Jada, men hvis ikke dette gåtefulle dreier seg om at Tom vil feire jul med morDanmark, så vet ikke jeg..... Trøbbel i paradiset 😛 Ja, bli flinkere (til det meste som omhandler relasjoner ) du IH , med tiden får du det bedre Endret 21. oktober 2025 av Full kontroll 14
LenaBAL Skrevet 21. oktober 2025 #434 Skrevet 21. oktober 2025 Full kontroll skrev (12 minutter siden): 2. prioritert nå da.... 😕 Ja, Æ snakke i gåte no 😛 Jada, men hvis ikke dette gåtefulle dreier seg om at Tom vil feire jul med morDanmark, så vet ikke jeg..... Trøbbel i paradiset 😛 Ja, bli flinkere (til det meste som omhandler relasjoner ) du IH , med tiden får du det bedre Håper T drar til sin gamle mor ! 18 1
Blue Sky Skrevet 21. oktober 2025 #435 Skrevet 21. oktober 2025 Hun sier det er fort dyrt å besøke barnebarna ofte, men det er vel ikke så mange plaggene hun skulle ha droppa for å ha råd til det, tenker jeg. 22 1
ulltøffel Skrevet 21. oktober 2025 #436 Skrevet 21. oktober 2025 Dyrt å besøke barnebarna i nabokommunen? Dårlig prioritering. Hun får noen turer tur/retur for prisen av en maskara... 18 5
Pigaloppa Skrevet 21. oktober 2025 #437 Skrevet 21. oktober 2025 Full kontroll skrev (40 minutter siden): 2. prioritert nå da.... 😕 Ja, Æ snakke i gåte no 😛 Jada, men hvis ikke dette gåtefulle dreier seg om at Tom vil feire jul med morDanmark, så vet ikke jeg..... Trøbbel i paradiset 😛 Ja, bli flinkere (til det meste som omhandler relasjoner ) du IH , med tiden får du det bedre Tror det samme,og håper Tom feirer med sin familie i Danmark. 21
LenaBAL Skrevet 21. oktober 2025 #438 Skrevet 21. oktober 2025 ulltøffel skrev (3 timer siden): Dyrt å besøke barnebarna i nabokommunen? Dårlig prioritering. Hun får noen turer tur/retur for prisen av en maskara... Men hva er viktigst for henne utfra hvordan hun viser seg på snap? Jo nettshoppingen og skryt fra fremmede , fremfor nære relasjoner . 7 7
panzerpølsa Skrevet 21. oktober 2025 #439 Skrevet 21. oktober 2025 Full kontroll skrev (4 timer siden): 2. prioritert nå da.... 😕 Ja, Æ snakke i gåte no 😛 Jada, men hvis ikke dette gåtefulle dreier seg om at Tom vil feire jul med morDanmark, så vet ikke jeg..... Trøbbel i paradiset 😛 Ja, bli flinkere (til det meste som omhandler relasjoner ) du IH , med tiden får du det bedre Selvfølgelig er hun nummer to på lista etter barn, barna hans vil jo alltid være først. I alle fall hos normale mennesker. Men hos IH er det jo henne selv som et først, så hun forventer nok det hos alle de andre også. Helt utrolig å se hva ett voksent menneske kan sitte å fortelle på en åpen snapkonto om samvlivsproblem, og sine forventninger. 16 2
Ananais Skrevet 21. oktober 2025 Forfatter #440 Skrevet 21. oktober 2025 Tenk å bruke sin offentlige snapkonto med tett opptil 50tusen følgere til å snakke om, og utlevere både forhold og kjæreste.. Det er så nitrist at jeg har ikke ord. Og ja, tenk å forvente at hun som gammal kjærring skal ha 1.prioritet i ett og alt hos et annet menneske som har egne barn og familie han er glad i. Hun er altså så virkelighetsfjern at det mangler sidestykke. Jeg forstår at heller ikke Tom er helt i vater, men tålmodig - det er han. Har forresten vansker med å tro at han «elsker henne over alt på jord» når hun lager et sant helvete av småting, og forventer 100% fokus på seg og sitt til enhver tid. Hun er virkelig noe helt for seg selv den dama, og dessverre er veldig mye av det av den negative sorten - hun forstår det bare ikke selv. 10 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå