Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
LenaBAL skrev (5 timer siden):

Og det er grunnen til at du er ensom og ingen nære tar kontakt Heidi ! 

Nemlig.  Må bare sitte der i ensomhet og synes synd I seg selv !

• Liker 6
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig budskap i dag (igjen). 

Dåkk som elske mæ fordi æ e så åpen, ærlig, snakke om alt, sett ord på ting osv osv, fortsett å send mæ meldinga om kor herlig æ e. 

Dåkk som e frækk, dåkk blokkere æ. 

Dåkk som stille mæ spørsmål om kor æ har kjøpt ting, eller andre ting, slutt med det. Æ orke itj å svar nån sjø. 

Så med andre ord, send mæ kun meldinga om kor fantastisk æ e. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Skravleberta skrev (1 time siden):

Herlig budskap i dag (igjen). 

Dåkk som elske mæ fordi æ e så åpen, ærlig, snakke om alt, sett ord på ting osv osv, fortsett å send mæ meldinga om kor herlig æ e. 

Dåkk som e frækk, dåkk blokkere æ. 

Dåkk som stille mæ spørsmål om kor æ har kjøpt ting, eller andre ting, slutt med det. Æ orke itj å svar nån sjø. 

Så med andre ord, send mæ kun meldinga om kor fantastisk æ e. 

Hun blir bare verre og verre. Å det overforbruket å handlinga hennes er helt galskap. Må være temmelig fullt i skap og skuffer. Men hun kjøper seg nok lykke og glede, da hun haf ødelagt for alt annet. 

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet
panzerpølsa skrev (12 minutter siden):

Hun blir bare verre og verre. Å det overforbruket å handlinga hennes er helt galskap. Må være temmelig fullt i skap og skuffer. Men hun kjøper seg nok lykke og glede, da hun haf ødelagt for alt annet. 

Og så er jo alle disse helt alminnelige hverdagsklærne hun bare MÅ ha såååååå søøøøøte....... 😣

• Liker 4
Skrevet

Hun sier at hun har nulltoleranse for frekke kommenterer men fy så frekk hun er selv mot andre!!!!!  Hun blir bare mer og mer ufyselig og jeg syns overhodet ikke synd på henne fordi hun er så ensom for det har hun lagt opp til selv. Hun liker å være et offer, hun elsker det hvis hun kan få medlidenhet fra andre.  Hun har null selvinnsikt, hun ser kun seg selv og sånne mennesker er utrolig slitsomme å forholde seg til. Hun får bare fortsette å sitte der og shoppe og shoppe for det er den eneste gleden hun har i livet sitt. Utrolig trist men sant 

• Liker 9
  • Nyttig 14
Skrevet
panzerpølsa skrev (4 timer siden):

De fleste av oss kjøper nok klær eller annet for typ lykke og glede. Glede seg til noe nytt eller fint er ganske normalt.  
Hun har en mann som støtter opp økonomisk over hele linja, og kan unne seg hva hun vil. Men hvorfor hun trenger typ 6 dyre mascaraer i løpet av 2 mnd, og x antall lip glosser fra Elisabeth Arden, og hvor mange leppestifter fra Mac, men får vel hang ups da. 

Så kjører hun de stunta da noen ganger i året, med å være borte i 14 dager, for å få mer «laiks» og flotte og omtenksomme kommentarer. Nå har nesten 1000 gått på den, jeg mener er temmelig narsissistisk, og navlebeskuende ig post. 
Hun har blitt veldig hoven i ansiktet og i tinninggropen så jeg tror mer på blåmerker og sanking av laiks. Når hun postet på ig gjorde hun og Tom om sine Facebookkontoer til offentlig profiler, og plutselig rant laiksa inn. Tom er forresten nå profesjonell idrettsutøver🥴

De kjører det showet her begge to. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Anita321 skrev (22 timer siden):

De tenker vel det samme som oss at hun er skyld i det selv at hun har det sånn. Forresten den ene datteren har hun jo ikke engang kontakt med. Når hun velger å være alene på julaften i stedet sammen med barn og barnebarn, så sier det sitt......

Av de få jeg kjenner der barn har tatt avstand til egen forelder  , er det pga gjentatte ( åresvis ) med skuffelser , krenkelser og  emosjonelt kaos . At Heidi velger å bruke sin energi / tid på å mate fanklubben / kjærest,  sier meg at hun er en av de ( foreldrene ) . Et helt typisk narsissistisk trekk . De foretrekker  beundring fra  fremmede , foran nære gode relasjoner . 

• Liker 5
  • Nyttig 16
Skrevet
Saywhat skrev (53 minutter siden):

De fleste av oss kjøper nok klær eller annet for typ lykke og glede. Glede seg til noe nytt eller fint er ganske normalt.  
Hun har en mann som støtter opp økonomisk over hele linja, og kan unne seg hva hun vil. Men hvorfor hun trenger typ 6 dyre mascaraer i løpet av 2 mnd, og x antall lip glosser fra Elisabeth Arden, og hvor mange leppestifter fra Mac, men får vel hang ups da. 

Så kjører hun de stunta da noen ganger i året, med å være borte i 14 dager, for å få mer «laiks» og flotte og omtenksomme kommentarer. Nå har nesten 1000 gått på den, jeg mener er temmelig narsissistisk, og navlebeskuende ig post. 
Hun har blitt veldig hoven i ansiktet og i tinninggropen så jeg tror mer på blåmerker og sanking av laiks. Når hun postet på ig gjorde hun og Tom om sine Facebookkontoer til offentlig profiler, og plutselig rant laiksa inn. Tom er forresten nå profesjonell idrettsutøver🥴

Ja, hva skal hun med all sminken? For å ikke snakke om kremene som ikke ser ut til å virke. Les skrukkete hud... Prøver å dekke over med at alt er på tilbud, men summerer man alle tilbudene, så blir det en høy sum.... Den summen kan ikke enn uføretrygdet person betale i tillegg til alle de klærne hun kjøper.  Kan hun ikke fortelle hvordan det gikk med ankelen?Hun burde vel fått svar på påstandene sine om blemmene. Det ble visst stille. Det samme med navelen som var verdens undergang da hun var i Syden, og Tom kunne "ryke og reise". Noe som andre mannfolk hadde gjort. Fyren må være ekstremt tålmodig. De treffes kun i helger, og kan være uvenner i 3-4uker. Det sier sitt, og han hadde nok flyttet ut hvis han hadde bodd der fast. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Saywhat skrev (1 time siden):

At hun stadig må ha nye mascara skjønner jeg. Hun må jo bruke minst 1 for dag. Kaker på kaker på kaker av både mascara og eyeliner. Hun ser jo ikke ut ! Jo mer hun smører på, jo eldre ser hun ut. Og det lange bleika håret.....Æsj

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Saywhat skrev (1 time siden):

Synes ansiktet har blitt rundere ja🤔

• Liker 8
Skrevet
Maia3 skrev (19 minutter siden):

At hun stadig må ha nye mascara skjønner jeg. Hun må jo bruke minst 1 for dag. Kaker på kaker på kaker av både mascara og eyeliner. Hun ser jo ikke ut ! Jo mer hun smører på, jo eldre ser hun ut. Og det lange bleika håret.....Æsj

Hun fjerner ikke sminken hver dag,bare smører på mer neste dag. Kan ikke være bra for huden hennes.

• Liker 7
Skrevet
Zhara skrev (50 minutter siden):

Kan tenke meg hun har fettgrafta da blir det mer blåmerker aka fravær av ansikt på snap. For hun har da snappet av mor, tom, tv og bein 

• Liker 6
Skrevet
Maia3 skrev (12 timer siden):

Tror nok løshåret er kjøpt så lyst. 

• Liker 3
Skrevet
Zhara skrev (12 timer siden):

Synes også  leppene er blitt større 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hjelpe meg.. hvor lang tid er det mulig å bruke på å male en liten stue? Har de ikke holdt på over flere uker nå?? Og hvorfor maler de ikke taket først, med tanke på spruting og lignende? Men IH er jo antakelig malermester også hun, og vet nok best her også.

Endret av Ananais
  • Liker 12
Skrevet
Ananais skrev (52 minutter siden):

Hjelpe meg.. hvor lang tid er det mulig å bruke på å male en liten stue? Har de ikke holdt på over flere uker nå?? Og hvorfor maler de ikke taket først, med tanke på spruting og lignende? Men IH er jo antakelig malermester også hun, og vet nok best her også.

99 prosent krangling og besserwisser hyling   , og 1 prosent maling ….

• Liker 12
Skrevet (endret)

Helt utrolig med all sminke/hudpleie/kleskjøp ( sommrklær skal brukes til framtidige sydenturer da, men :) ) når hunn går "rundt" i samme klær og  md sminke, 2-3 dager, æsj :D  😛 Fjerning av sminke vær dag, er iflg henne en "myte", tja, vi ser jo det motsatte, ser minst 15 år eldre enn hun er :D (  Inkl det hun har under huden/ i leppene) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Til info Heidi: Beige/hvite lepper er ikke naturlig.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende kommentarer.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet
Saywhat skrev (20 timer siden):

Kan tenke meg hun har fettgrafta da blir det mer blåmerker aka fravær av ansikt på snap. For hun har da snappet av mor, tom, tv og bein 

Selvfølgelig! Hun sier at hun ikke orker å snappe ,kommer med alle slags mulige unnskyldninger. Men så er det pga behandlingene hun har vært igjennom.  

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...