Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kaffeskål! skrev (14 timer siden):

Blir nok skikkelig bra dette med maleutstyr fra temu. Eller ikke. 

Eller fra Tui, som hun sier 😅

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Full kontroll skrev (15 timer siden):

Bare å "glede" seg til hun skal utdype hva denne malerjobben har påvirket henne fysisk og psykisk 😕 😛  Håper hun krediterer Tom for han uvurderlige hjelp ;) 

Tror du hun egentlig syns han har bidratt så mye da? Han har "spaklet" da… det er jo noe. Men jeg tror hun føler at hun har gjort det meste 🙃

• Liker 5
Skrevet
Lunabelle skrev (14 minutter siden):

Tror du hun egentlig syns han har bidratt så mye da? Han har "spaklet" da… det er jo noe. Men jeg tror hun føler at hun har gjort det meste 🙃

Neh :D Syns også jeg hører henne - ; Tom betal sydenreisa, sia Æ betalt alt  til oppussinga :D 

• Liker 7
Skrevet
Full kontroll skrev (32 minutter siden):

Neh :D Syns også jeg hører henne - ; Tom betal sydenreisa, sia Æ betalt alt  til oppussinga :D 

Ja det har du sikkert rett i 😂😂

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det er jo en tankevekker at hun ikke helt greide å resonnere seg fram til hvilken side av den «tui-tingen» som skulle legges an mot lista også da.

Endret av Blue Sky
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Sletta 😛 

Gjentok meg selv :D  

Endret av Full kontroll
Skrevet

Nå var hun endelig tilbake. :popcorn: 

• Liker 2
Skrevet
Full kontroll skrev (6 timer siden):

Tenk  å betale oppussing av sitt eget hjem da🤡🤡🤡🤡 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
loffen skrev (21 minutter siden):

Nå var hun endelig tilbake. :popcorn: 

🤣 Djiiiises for ei gnææælling. Orket ikke å høre hele. Ensomhet, krangling med Tom, kneggende latterkuler, tårer og bla bla bla bla.  Er så tragisk at man kan få fnatt av mindre

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå var det ei som nesten ble halshogd, fordi Heidi svarer kun på spørsmål offentlig i snapstory. Javel, men hvorfor ikke svare på det spørsmålet i story da? Hvorfor være frekk? Vedkommende ba ikke om å få et personlig svar kun til henne. Hun spurte om noe veldig mange sikkert lurer på. Men i kjent Heidi-stil så ble det lagt ut et nebbete svar, som forklarer hvorfor hun ikke har noen nære og hvorfor hun er ensom. - Det er fordi du ikke evner å være hyggelig Heidi! 

• Liker 5
  • Nyttig 12
Skrevet
Lunabelle skrev (3 minutter siden):

Nå var det ei som nesten ble halshogd, fordi Heidi svarer kun på spørsmål offentlig i snapstory. Javel, men hvorfor ikke svare på det spørsmålet i story da? Hvorfor være frekk? Vedkommende ba ikke om å få et personlig svar kun til henne. Hun spurte om noe veldig mange sikkert lurer på. Men i kjent Heidi-stil så ble det lagt ut et nebbete svar, som forklarer hvorfor hun ikke har noen nære og hvorfor hun er ensom. - Det er fordi du ikke evner å være hyggelig Heidi! 

Enn å være så frekk og spørre om det der!!! 🫣

Screenshot_20251016_162220_Gallery.jpg

• Liker 12
Skrevet
Skogstrolle skrev (1 minutt siden):

Enn å være så frekk og spørre om det der!!! 🫣

Screenshot_20251016_162220_Gallery.jpg

Ja det er jo helt forferdelig 😂😂. Hun er rimelig nærtagende. Jeg forstår jo at det er enklere å angripe hun som spurte, enn å innrømme nederlag og noe som tydeligvis er et veldig sårt tema. Men det får da være måte på. Hun kan ihvertfall prøve å svare hyggelig. 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Og hun ønsket jo helt tydelig å drite ut vedkommende, siden hun ikke engang anonymiserte henne. Trist å se henne behandle andre sånn! 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
Lunabelle skrev (1 time siden):

Og hun ønsket jo helt tydelig å drite ut vedkommende, siden hun ikke engang anonymiserte henne. Trist å se henne behandle andre sånn! 

Og det er grunnen til at du er ensom og ingen nære tar kontakt Heidi ! 

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet
LenaBAL skrev (55 minutter siden):

Og det er grunnen til at du er ensom og ingen nære tar kontakt Heidi ! 

Det er sant!

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei hu e baaare snill å go sjø, det e aill andran som e fæl!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Full kontroll skrev (6 timer siden):

Sletta 😛 

Gjentok meg selv :D  

Går det an å slette kommentarer? Hvordan gjør man det

Skrevet (endret)
Lunabelle skrev (5 timer siden):

Ja det er jo helt forferdelig 😂😂. Hun er rimelig nærtagende. Jeg forstår jo at det er enklere å angripe hun som spurte, enn å innrømme nederlag og noe som tydeligvis er et veldig sårt tema. Men det får da være måte på. Hun kan ihvertfall prøve å svare hyggelig. 

De tenker vel det samme som oss at hun er skyld i det selv at hun har det sånn. Forresten den ene datteren har hun jo ikke engang kontakt med. Når hun velger å være alene på julaften i stedet sammen med barn og barnebarn, så sier det sitt......

Endret av Anita321
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Janmar skrev (57 minutter siden):

Går det an å slette kommentarer? Hvordan gjør man det

Nei, du får ikke slettet selve innlegget, men du kan slette eller endre selve teksten. Det gjør du ved å trykke på endre, nederst ved siden av "siter" 😊

• Liker 1
Skrevet (endret)
Lunabelle skrev (16 minutter siden):

Nei, du får ikke slettet selve innlegget, men du kan slette eller endre selve teksten. Det gjør du ved å trykke på endre, nederst ved siden av "siter" 😊

@Janmar det hun sier :)Jeg skulle nok skrevet "endret" ikke "slettet" 😛

Endret av Full kontroll
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...