Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan jo ta over jobben til fastlegen hun Heidi. Guri land han fikk så ørene flagret gitt. Blir spennende å se om de får lappet henne sammen sånn at hun kan få tatt ny PØRCING i navla da

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Full kontroll skrev (17 timer siden):

😜😜

IMG_3628.jpeg

Hvem betalte da hun fikk fartsbot? Hvem sponsa da hun skulle kjøpe seng? Så staaaaaaaaaakars henne!!!!  Ordner seg aaaaaaldri for henne. 🤢

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Men, jeg forstår ikke helt. Kan ikke en fastlege klippe bort de to hudflikene etter «pørsjingen»? De kan jo fjerne gammalmannsvorter og lignende? Jeg skjønner at hun er livredd for at det ikke skal bli pent nok, men dette er jo veldig smått, så det bør vel ikke bli så synlig?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Blue Sky skrev (26 minutter siden):

Hvem betalte da hun fikk fartsbot? Hvem sponsa da hun skulle kjøpe seng? Så staaaaaaaaaakars henne!!!!  Ordner seg aaaaaaldri for henne. 🤢

Hvem betaler Botox (det har hun sagt selv at hun tar ) , hårtjafsene og all shopping (leppestift til 500 kr ?) Og ju næjm it ! ikke så mange andre uføre som har det så enkelt som IH har . Tenk om hun for en gangs skyld kunne sett ting fra en positiv vinkel ? Sagt at hun er privilegert og heldig som har deg så bra som hun har det ? (Jeg vet at det er utopi ) . 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Hvem betaler Botox (det har hun sagt selv at hun tar ) , hårtjafsene og all shopping (leppestift til 500 kr ?) Og ju næjm it ! ikke så mange andre uføre som har det så enkelt som IH har . Tenk om hun for en gangs skyld kunne sett ting fra en positiv vinkel ? Sagt at hun er privilegert og heldig som har deg så bra som hun har det ? (Jeg vet at det er utopi ) . 

Det er også lite forståelig for meg at de ikke kjøper seg en litt bedre leilighet.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue Sky skrev (2 minutter siden):

Men, jeg forstår ikke helt. Kan ikke en fastlege klippe bort de to hudflikene etter «pørsjingen»? De kan jo fjerne gammalmannsvorter og lignende? Jeg skjønner at hun er livredd for at det ikke skal bli pent nok, men dette er jo veldig smått, så det bør vel ikke bli så synlig?

Hvor ofte viser hun frem den navlen ? Ikke dusjer hun på trening , ikke går hun i svømmehall ? Ingen av de tingene en vanlig person hadde skjemmes over noe «stygt» på kroppen lider hun av . Det er jo kun på disse sydenturene hvor hun poserer i bikini hver bidige dag dette viser . Nekter å tro at hun får dekket dette . Det er ganske strenge regler for dekning av operasjoner og dette får jo helt klart under kosmetisk . 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

For meg er det jo helt ubegripelig at et sånt lite arr kan være noe å tenke på i det hele tatt. Helt merkelig og ute av proporsjoner.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Blue Sky skrev (11 minutter siden):

For meg er det jo helt ubegripelig at et sånt lite arr kan være noe å tenke på i det hele tatt. Helt merkelig og ute av proporsjoner.

Etter det «hæ…..» hun laget med den ankelen så skulle man jo trodd at dette var en bagatell ja . Men vi vet jo hvem vi snakker om her 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 9
Skrevet

Tips: Neste gang du får trang til å snæppe - prøv pusteøvelser FØR du poster! I dag var det mer enn hektisk blablabla... 🙄 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Despicable Me skrev (5 timer siden):

Nydelig at hun kjefter på sine følgere på grunn av tips hun ikke under noen omstendigheter skal ha, samtidig som hun belærer fastlegen med svar fra chatgpt. Hun fortsetter å sparke oppover 

Du mener vel GTP sosial intælligæns?!

Endret av friskbris
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue Sky skrev (2 timer siden):

Det er også lite forståelig for meg at de ikke kjøper seg en litt bedre leilighet.

Jeg har inntrykk av at det er fordi hun er der veldig lite, mistrives og griner støtt når hun er i den leiligheten alene (før mor eller tom redder henne og hun pakker kofferten og reiser til de/ferie), og jeg tenker også at hun kanskje har mål om å selge og kjøpe noe felles med Tom. Gifte seg kanskje. Jeg så hun fikk stjerner i øynene tidligere i år når hun nevnte ordet ekteskap, Tom på sin side så livredd ut

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Pigaloppa skrev (13 timer siden):

Ja,hva skal man med lege studier når man har google.. 

Herremin for ei kjerring😳 Google meg her og der, ho er en skikkelig besserwisser, ingen må komme her å lære ell fortelle ho noe for ho vet best og alt 🤣 får så lyst å kommentere på snappende hennes men da blir en vel blokka på sekundet 🤣

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
fjellet skrev (5 minutter siden):

Herremin for ei kjerring😳 Google meg her og der, ho er en skikkelig besserwisser, ingen må komme her å lære ell fortelle ho noe for ho vet best og alt 🤣 får så lyst å kommentere på snappende hennes men da blir en vel blokka på sekundet 🤣

Det blir man ja. 

• Liker 3
Skrevet
fjellet skrev (1 time siden):

Jeg har også hatt lyst til å kommentere mange ganger, men det er jo ikke noe poeng. 😜

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Anneth skrev (4 timer siden):

Tips: Neste gang du får trang til å snæppe - prøv pusteøvelser FØR du poster! I dag var det mer enn hektisk blablabla... 🙄 

Blir helt svett av den damen. Bare syting og klaging over en lav sko. Hvis dere er urolig damer, så må dere puste dyyypt inn gjennom nesen og ut gjennom munnen ! DET var det vel ingen av dere som visste fra før? 😂 Gode råd fra hun som hater å få det selv ! Vi får til og med demonstrert hvordan det skal gjøres! Djiiiises 

Screenshot_20250925_152302_Snapchat.jpg

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (6 timer siden):

Blir helt svett av den damen. Bare syting og klaging over en lav sko. Hvis dere er urolig damer, så må dere puste dyyypt inn gjennom nesen og ut gjennom munnen ! DET var det vel ingen av dere som visste fra før? 😂 Gode råd fra hun som hater å få det selv ! Vi får til og med demonstrert hvordan det skal gjøres! Djiiiises 

Ja tenk alt hun fikk ut av 1 besøk i mnd hos psykiater i 7 år 😳😱🥴😢😬Djiiises craist for en suppe 

Endret av JojoMoyes
Rettet feil
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Maia3 skrev (3 timer siden):

Må sitere bildet… Er hun bare 59 år? 😳 Hjelpes… jeg trodde hun var 70 +/- jeg 😂🙈 Wow! 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
enkefru skrev (22 minutter siden):

Må sitere bildet… Er hun bare 59 år? 😳 Hjelpes… jeg trodde hun var 70 +/- jeg 😂🙈 Wow! 

Når det snappes fra bilen, ser det noen ganger ut som hun er (mye) eldre enn Tom << Tom på tur med mor>> , men så forvarer jeg henne med at hun sitter for nær (snap) kamera :D :D ( yeah right ) 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

IH ser Tom kommer kjørende - kaster på seg babydoll-undertøyskjole, tar en fire-fem drag med lipglossen og setter telefonen på opptak.. «Heeiiiii kjære» -nuss og kos og klin foran kamera med babystemme. Ikke planlagt og tilgjort i hele tatt den seansen der 🤣

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Ananais skrev (7 minutter siden):

IH ser Tom kommer kjørende - kaster på seg babydoll-undertøyskjole, tar en fire-fem drag med lipglossen og setter telefonen på opptak.. «Heeiiiii kjære» -nuss og kos og klin foran kamera med babystemme. Ikke planlagt og tilgjort i hele tatt den seansen der 🤣

Og allikevel prioriterer han ishockeykamp 🤣

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...