Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Me for life skrev (1 time siden):

Dette er definitivt feil.

Hadde hun hatt denne inntekten hadde hun også hatt til mer enn en fjone med løshør på hver side av hodet. 

Her har nok AI tatt feil av Hoff (Norske Potetindustrier) og Heidi Hoff. Grovt feil!

Endret av Blue Sky
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest makrellstørje
Skrevet

Det sier mest om dere .det er ingen oppegående mennesker som prater sånn om andre folk 

Skrevet
makrellstørje skrev (23 minutter siden):

Det sier mest om dere .det er ingen oppegående mennesker som prater sånn om andre folk 

Det er ingen oppegående folk som holder på slik IH oppfører seg heller. Ufin og kranglete uansett hvem og hva. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg får ikke sett alt på snap, siden jeg er blokkert av Heidi. Får sett det meste, men snappene "hopper" over litt. 

Med forbehold om at jeg ikke fikk med meg alt, men skulle hun til legen med noen vannblemmer? 

• Liker 4
Skrevet
Blue Sky skrev (2 timer siden):

Her har nok AI tatt feil av Hoff (Norske Potetindustrier) og Heidi Hoff. Grovt feil!

Hun sa jo hun måtte låne penger av moren da hun skulle kjøpe ny seng og at T betaler syden turene .

• Liker 3
Skrevet
Skravleberta skrev (1 time siden):

Jeg får ikke sett alt på snap, siden jeg er blokkert av Heidi. Får sett det meste, men snappene "hopper" over litt. 

Med forbehold om at jeg ikke fikk med meg alt, men skulle hun til legen med noen vannblemmer? 

Nei, hun skal til legen for å få henvisning til ortoped vedrørende skruer og plate(ne) i ankelen. Men tror det var vannblemmene som fikk begeret til å renne over

• Liker 4
Skrevet
Skravleberta skrev (1 time siden):

Ja, hun som gpt lege har funnet ut at det er pga lymfesystemet hun får vannblemmer på tærne. (Vannnblemmer på tær, og lymfesystemet har ingen fellesnevner)

hun skal forlange å fjerne skruer og plate, og ha henvisning til hudlege for plastisk operasjon av navlen. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Saywhat skrev (2 timer siden):

Ja, hun som gpt lege har funnet ut at det er pga lymfesystemet hun får vannblemmer på tærne. (Vannnblemmer på tær, og lymfesystemet har ingen fellesnevner)

hun skal forlange å fjerne skruer og plate, og ha henvisning til hudlege for plastisk operasjon av navlen. 

Hun der altså... 🥴

• Liker 4
Skrevet

Lurer på hvordan det er å være legen hennes.. eller frisøren… eller.. ja JU NÆIM ITT 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Hesya skrev (8 timer siden):

Lurer på hvordan det er å være legen hennes.. eller frisøren… eller.. ja JU NÆIM ITT 

Under innleggelse for ankelbruddet

_Æ villa vask håret, ho (sp) sa æ mått vent, vent (??) Asså når æ vil vask håret, ja da ska æ væsk håret, så fikk  æ væsk håret, sååå gla ferr dèt 😛 ( kort fra det husken lagret 😛 )

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere som har Tom på Snap , hva er brukernavnet hans der?  Intr i hva han legger ut på sin konto . Med tanke på alt H legger ut på sin

• Liker 2
Skrevet

I dag fikk vi omvisning fra Brekstad City :D 

• Liker 2
Skrevet
Frk nysgjerrig skrev (17 minutter siden):

Dere som har Tom på Snap , hva er brukernavnet hans der?  Intr i hva han legger ut på sin konto . Med tanke på alt H legger ut på sin

Stort sett puste&pese på jogge eller sykkeltur , på jobb  får man sett  bålpannestemning med pallebål    ved anlegget , med musikk på ‘’ anlegget’’ 😉

IMG_3342.jpeg

• Liker 3
Skrevet
Dude1996 skrev (8 minutter siden):

I dag fikk vi omvisning fra Brekstad City :D 

Jepp, ble litt amerikansk over  uttalen til  Samvirkelag, big city slæng   :D 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Etter lang snap i går med utsikt rett i skrevet, var det på sin plass med en liten utskjelling av Tom i dag. Selv sitter hun ned nykrøllet hår, i snekkerbukse (?) og stivsminka, klar til å innta Brekstad citeyyyyyyy 😅

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Blue Sky skrev (5 minutter siden):

Etter lang snap i går med utsikt rett i skrevet, var det på sin plass med en liten utskjelling av Tom i dag. Selv sitter hun ned nykrøllet hår, i snekkerbukse (?) og stivsminka, klar til å innta Brekstad citeyyyyyyy 😅

Ja, og har selvfølgelig 0 forståelse for at han som drar inn alle kronene kanskje vil ha en litt rolig lørdag.. I hvert fall en rolig start på dagen. Ho er så usmakelig atte hjelpes! Blir bare verre og verre. Ho som har fri 24/7, 365 dager i året, kan ikke sette seg inn i hvordan det er å endelig ha 1 fridag mellom slaga! Nei, ho skal på shopping med Tom sitt kort shø……!!

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet

Tenk at ei voksen dame på 60 år sitter å kjefter slik på offentlig snap. Ansiktet er så hovent at det sprekker snart. Etter å ha tømt halve malerskrinet og krøllet fjonene, er oppførselen skikkelig usmakelig.  Hvem er det hun pynter seg for - neppe folk på butikken, som går store omveier når diva’n ankommer.  Og nei- hun forstår ikke at folk ler av henne.

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet

Ramlet litt av i det siste, men hver gang jeg har sjekket innom henne i det siste så sitter hun å skrever sånn at trusa synes. Og nå sitter hun i sofaen med spredte ben med pysjbukse riktignok men fremdeles er telefonen satt opp sånn at man ser rett mot skrittet hennes. Er det desperat forsøk på å få flere følgere ?

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Kan hun ikke sette opp håret når hun driver med matlaging? 

• Liker 5
Skrevet
baremeg skrev (3 minutter siden):

Kan hun ikke sette opp håret når hun driver med matlaging? 

Setter hun opp håret så synes det så godt hvor få extensions hun har. Hun har bare et par tuster som hun drar frem over skuldrene, bak er det da ingenting. Så du kan forestille deg hvis dette ble satt i en hestehale eller topp...

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...