Blue Sky Skrevet 18. september 2025 #221 Skrevet 18. september 2025 (endret) Me for life skrev (1 time siden): Dette er definitivt feil. Hadde hun hatt denne inntekten hadde hun også hatt til mer enn en fjone med løshør på hver side av hodet. Her har nok AI tatt feil av Hoff (Norske Potetindustrier) og Heidi Hoff. Grovt feil! Endret 18. september 2025 av Blue Sky 5
Gjest makrellstørje Skrevet 18. september 2025 #222 Skrevet 18. september 2025 Det sier mest om dere .det er ingen oppegående mennesker som prater sånn om andre folk
panzerpølsa Skrevet 18. september 2025 #223 Skrevet 18. september 2025 makrellstørje skrev (23 minutter siden): Det sier mest om dere .det er ingen oppegående mennesker som prater sånn om andre folk Det er ingen oppegående folk som holder på slik IH oppfører seg heller. Ufin og kranglete uansett hvem og hva. 10 3
Skravleberta Skrevet 18. september 2025 #224 Skrevet 18. september 2025 Jeg får ikke sett alt på snap, siden jeg er blokkert av Heidi. Får sett det meste, men snappene "hopper" over litt. Med forbehold om at jeg ikke fikk med meg alt, men skulle hun til legen med noen vannblemmer? 4
LenaBAL Skrevet 18. september 2025 #225 Skrevet 18. september 2025 Blue Sky skrev (2 timer siden): Her har nok AI tatt feil av Hoff (Norske Potetindustrier) og Heidi Hoff. Grovt feil! Hun sa jo hun måtte låne penger av moren da hun skulle kjøpe ny seng og at T betaler syden turene . 3
ulltøffel Skrevet 18. september 2025 #226 Skrevet 18. september 2025 Skravleberta skrev (1 time siden): Jeg får ikke sett alt på snap, siden jeg er blokkert av Heidi. Får sett det meste, men snappene "hopper" over litt. Med forbehold om at jeg ikke fikk med meg alt, men skulle hun til legen med noen vannblemmer? Nei, hun skal til legen for å få henvisning til ortoped vedrørende skruer og plate(ne) i ankelen. Men tror det var vannblemmene som fikk begeret til å renne over 4
Saywhat Skrevet 18. september 2025 #227 Skrevet 18. september 2025 Skravleberta skrev (1 time siden): Jeg får ikke sett alt på snap, siden jeg er blokkert av Heidi. Får sett det meste, men snappene "hopper" over litt. Med forbehold om at jeg ikke fikk med meg alt, men skulle hun til legen med noen vannblemmer? Ja, hun som gpt lege har funnet ut at det er pga lymfesystemet hun får vannblemmer på tærne. (Vannnblemmer på tær, og lymfesystemet har ingen fellesnevner) hun skal forlange å fjerne skruer og plate, og ha henvisning til hudlege for plastisk operasjon av navlen. 5 1
Skravleberta Skrevet 18. september 2025 #228 Skrevet 18. september 2025 Saywhat skrev (2 timer siden): Ja, hun som gpt lege har funnet ut at det er pga lymfesystemet hun får vannblemmer på tærne. (Vannnblemmer på tær, og lymfesystemet har ingen fellesnevner) hun skal forlange å fjerne skruer og plate, og ha henvisning til hudlege for plastisk operasjon av navlen. Hun der altså... 🥴 4
Hesya Skrevet 18. september 2025 #229 Skrevet 18. september 2025 Lurer på hvordan det er å være legen hennes.. eller frisøren… eller.. ja JU NÆIM ITT 9 1
Full kontroll Skrevet 19. september 2025 #230 Skrevet 19. september 2025 (endret) Hesya skrev (8 timer siden): Lurer på hvordan det er å være legen hennes.. eller frisøren… eller.. ja JU NÆIM ITT Under innleggelse for ankelbruddet _Æ villa vask håret, ho (sp) sa æ mått vent, vent (??) Asså når æ vil vask håret, ja da ska æ væsk håret, så fikk æ væsk håret, sååå gla ferr dèt 😛 ( kort fra det husken lagret 😛 ) Endret 19. september 2025 av Full kontroll 6 1
Frk nysgjerrig Skrevet 19. september 2025 #231 Skrevet 19. september 2025 Dere som har Tom på Snap , hva er brukernavnet hans der? Intr i hva han legger ut på sin konto . Med tanke på alt H legger ut på sin 2
Dude1996 Skrevet 19. september 2025 #232 Skrevet 19. september 2025 I dag fikk vi omvisning fra Brekstad City 2
Full kontroll Skrevet 19. september 2025 #233 Skrevet 19. september 2025 Frk nysgjerrig skrev (17 minutter siden): Dere som har Tom på Snap , hva er brukernavnet hans der? Intr i hva han legger ut på sin konto . Med tanke på alt H legger ut på sin Stort sett puste&pese på jogge eller sykkeltur , på jobb får man sett bålpannestemning med pallebål ved anlegget , med musikk på ‘’ anlegget’’ 😉 3
Full kontroll Skrevet 19. september 2025 #234 Skrevet 19. september 2025 Dude1996 skrev (8 minutter siden): I dag fikk vi omvisning fra Brekstad City Jepp, ble litt amerikansk over uttalen til Samvirkelag, big city slæng 3 2
Blue Sky Skrevet 20. september 2025 #235 Skrevet 20. september 2025 Etter lang snap i går med utsikt rett i skrevet, var det på sin plass med en liten utskjelling av Tom i dag. Selv sitter hun ned nykrøllet hår, i snekkerbukse (?) og stivsminka, klar til å innta Brekstad citeyyyyyyy 😅 3 4
Shila90 Skrevet 20. september 2025 #236 Skrevet 20. september 2025 Blue Sky skrev (5 minutter siden): Etter lang snap i går med utsikt rett i skrevet, var det på sin plass med en liten utskjelling av Tom i dag. Selv sitter hun ned nykrøllet hår, i snekkerbukse (?) og stivsminka, klar til å innta Brekstad citeyyyyyyy 😅 Ja, og har selvfølgelig 0 forståelse for at han som drar inn alle kronene kanskje vil ha en litt rolig lørdag.. I hvert fall en rolig start på dagen. Ho er så usmakelig atte hjelpes! Blir bare verre og verre. Ho som har fri 24/7, 365 dager i året, kan ikke sette seg inn i hvordan det er å endelig ha 1 fridag mellom slaga! Nei, ho skal på shopping med Tom sitt kort shø……!! 5 11
Alisha* Skrevet 20. september 2025 #237 Skrevet 20. september 2025 Tenk at ei voksen dame på 60 år sitter å kjefter slik på offentlig snap. Ansiktet er så hovent at det sprekker snart. Etter å ha tømt halve malerskrinet og krøllet fjonene, er oppførselen skikkelig usmakelig. Hvem er det hun pynter seg for - neppe folk på butikken, som går store omveier når diva’n ankommer. Og nei- hun forstår ikke at folk ler av henne. 3 11
garfunkel Skrevet 20. september 2025 #238 Skrevet 20. september 2025 Ramlet litt av i det siste, men hver gang jeg har sjekket innom henne i det siste så sitter hun å skrever sånn at trusa synes. Og nå sitter hun i sofaen med spredte ben med pysjbukse riktignok men fremdeles er telefonen satt opp sånn at man ser rett mot skrittet hennes. Er det desperat forsøk på å få flere følgere ? 6 4
baremeg Skrevet 20. september 2025 #239 Skrevet 20. september 2025 Kan hun ikke sette opp håret når hun driver med matlaging? 5
Me for life Skrevet 20. september 2025 #240 Skrevet 20. september 2025 baremeg skrev (3 minutter siden): Kan hun ikke sette opp håret når hun driver med matlaging? Setter hun opp håret så synes det så godt hvor få extensions hun har. Hun har bare et par tuster som hun drar frem over skuldrene, bak er det da ingenting. Så du kan forestille deg hvis dette ble satt i en hestehale eller topp... 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå