Tippsi Skrevet 12. september 2025 #141 Skrevet 12. september 2025 Blue Sky skrev (8 minutter siden): Skjønner det men da er dette alle stedene hun har vært da? Ja er visst det😅 2
Lunabelle Skrevet 12. september 2025 #142 Skrevet 12. september 2025 (endret) Blue Sky skrev (1 time siden): Det stemmer nok, men som jeg har skrevet her tidligere, to tre ukeslange sydenturer i løpet av et år er egentlig ikke så veldig utstrakt reisevirksomhet. Hun reiser jo bare til steder som er så charterpreget at det er nesten som å være hjemme. Men de reiser jo litt til Sverige og Danmark også, og jeg skjønner veldig godt hva du mener med flukt. Jeg kan godt relatere til den følelsen av å rømme litt fra tanker og følelser når jeg er på reise og art det kan bli en hard landing når man kommer hjem igjen. Og de opplever ingenting på disse turene. Det er kun morgentur i nærområdet, basseng eller strand, shopping og en burger på restaurant om kvelden. Hvis de ikke vil på organiserte utflukter, så kunne de ihvertfall leid bil noen dager og opplevd noe av det stedene de er på har å tilby av kultur, natur, lokal mat mm. Men nei, de går på repeat. Uansett hvor de er. Endret 12. september 2025 av Lunabelle 8 7
Blue Sky Skrevet 12. september 2025 #143 Skrevet 12. september 2025 Lunabelle skrev (8 minutter siden): Og de opplever ingenting på disse turene. Det er kun morgentur i nærområdet, basseng eller strand, shopping og en burger på restaurant om kvelden. Hvis de ikke vil på organiserte utflukter, då kunne de ihvertfall leid bil noen dager og opplevd noe av det stedene de er på har å tilby av kultur, natur, lokal mat mm. Men nei, de går på repeat. Uansett hvor de er. Helt enig. Det er det samme om igjen og om igjen. Ikke en utflukt av noe slag. Men de snubler inn i noen kirker eller moskeer da og blir salige i blikket og stemmen. Wææææoooo 😏 7
Full kontroll Skrevet 12. september 2025 #144 Skrevet 12. september 2025 (endret) Ser hun har "mistet" følgere snap og på IG ila siste 14 dagene, kanskje uten betydning for henne " trenger ikke følgere" 😛 Pipa får vel en annen lyd når hun merker det og tar det inover seg, kanskje 😛 ....full skjærpings Heidi, ellers får du virkelig sitte der å se på deg selv i mobilen *ser Endret 12. september 2025 av Full kontroll 10
Me for life Skrevet 13. september 2025 #145 Skrevet 13. september 2025 Full kontroll skrev (17 timer siden): Ser hun har "mistet" følgere snap og på IG ila siste 14 dagene, kanskje uten betydning for henne " trenger ikke følgere" 😛 Pipa får vel en annen lyd når hun merker det og tar det inover seg, kanskje 😛 ....full skjærpings Heidi, ellers får du virkelig sitte der å se på deg selv i mobilen *ser Gjør sitt med å øke dette igjen gjennom dagens morgenkåpe seanse hvor trusa ikke bare sniker seg frem en gang med luftes gjennom det meste av innslaget. Lysende gul denne gangen også 😅 9
Full kontroll Skrevet 13. september 2025 #146 Skrevet 13. september 2025 Me for life skrev (20 minutter siden): Gjør sitt med å øke dette igjen gjennom dagens morgenkåpe seanse hvor trusa ikke bare sniker seg frem en gang med luftes gjennom det meste av innslaget. Lysende gul denne gangen også 😅 Så det 😛 Tenkte akkurat det samme 5
Maia3 Skrevet 13. september 2025 #147 Skrevet 13. september 2025 Tippsi skrev (19 timer siden): Ja er visst det😅 Er dette lista hun skryter over, hun som er såååå bereist? Rhodos er på 3 plass fordi der er altfor mye trafikk og altfor mange høylytte grekere! What? Og DET sier den mest høylytte av alle? Reeeetynnemon på Kreta er mye bedre. Er ikke så mange turister heller der 🤣 Jeg dør 4 6
Full kontroll Skrevet 13. september 2025 #149 Skrevet 13. september 2025 Hesya skrev (1 time siden): Kjøpt seg blå ailænder da 🤣 Godt gjort hun hadde råd ( 😛 😛) Kindereggene var jo så dyre, tenk at 2 à 3 bb hun har kontakt med, er "dyr i drift" 😕 Bestemor ❤️ burde skamme seg! Så mye MÆ gjennom hele året, 80,- . såå dyrt . Håper hun legger de kjølig om ikke annet, frem til neste besøk , om x-antall uker..... 😕 5 4
baremeg Skrevet 13. september 2025 #150 Skrevet 13. september 2025 Hvorfor må hun sitte med spredte bein i den morgenkåpen? Hun må jo se det selv!!! Det er ikke pent å se på!! 4 8
LenaBAL Skrevet 13. september 2025 #151 Skrevet 13. september 2025 baremeg skrev (17 minutter siden): Hvorfor må hun sitte med spredte bein i den morgenkåpen? Hun må jo se det selv!!! Det er ikke pent å se på!! Alt for liker klikk og oppmerksomhet! 5
Full kontroll Skrevet 13. september 2025 #152 Skrevet 13. september 2025 (endret) Til oss damer kvesser hun hekskørne til titt og ofte . At godt voksne menn ( nok av de yngste også ) sikler og hun gjør alt for å se de logre med halen + + , syns virkelig for meg . Endret 13. september 2025 av Full kontroll 4
Ananais Skrevet 13. september 2025 Forfatter #153 Skrevet 13. september 2025 (endret) Full kontroll skrev (14 minutter siden): Oss damer kvesser hun hekskørne til titt og ofte på . At godt voksne menn ( nok av de yngste også ) sikler og hun gjør alt for å se de logre med halen + + , syns virkelig for meg . Tror du virkelig yngre og eldre menn sikler etter henne? For det tror ikke jeg. Ser henne irl titt og ofte og det er helt tydelig at hun har passert middagsalder altså. Men at hun tror at de sikler derimot, det er jeg ikke i tvil om. Endret 13. september 2025 av Ananais . 1 9
Ananais Skrevet 13. september 2025 Forfatter #154 Skrevet 13. september 2025 Høydepunktet på ferien til Rhodos var at den blodsharry typen til den vel så harry dama tar på en caps med fastlimt blondt hår.. Ja, det var jammen artig, du😳 4 8
Full kontroll Skrevet 13. september 2025 #155 Skrevet 13. september 2025 (endret) Ananais skrev (2 timer siden): Tror du virkelig yngre og eldre menn sikler etter henne? For det tror ikke jeg. Ser henne irl titt og ofte og det er helt tydelig at hun har passert middagsalder altså. Men at hun tror at de sikker derimot, det er jeg ikke i tvil om. Ja ,kanskje ikke de aller yngste, men ingenting uvanlig med at noen av eldre ungkarene som finnes i vårt langstrakte land , har funnet veien til Ih snap ,òg det vet hun 😕 Endret 13. september 2025 av Full kontroll 1
Sandie Skrevet 13. september 2025 #157 Skrevet 13. september 2025 Lunabelle skrev (På 12.9.2025 den 19.57): Og de opplever ingenting på disse turene. Det er kun morgentur i nærområdet, basseng eller strand, shopping og en burger på restaurant om kvelden. Hvis de ikke vil på organiserte utflukter, så kunne de ihvertfall leid bil noen dager og opplevd noe av det stedene de er på har å tilby av kultur, natur, lokal mat mm. Men nei, de går på repeat. Uansett hvor de er. Blue Sky skrev (På 12.9.2025 den 20.07): Helt enig. Det er det samme om igjen og om igjen. Ikke en utflukt av noe slag. Men de snubler inn i noen kirker eller moskeer da og blir salige i blikket og stemmen. Wææææoooo 😏 Hvis de er fornøyde og lykkelige over å feriere som de gjør, så er vel det bare fint? Det de opplever på sine turer i nærområdet har sikkert verdi nok for dem. 1 1
Måne Rampelyset Skrevet 13. september 2025 #158 Skrevet 13. september 2025 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin.
Anita321 Skrevet 13. september 2025 #159 Skrevet 13. september 2025 Full kontroll skrev (3 timer siden): Godt gjort hun hadde råd ( 😛 😛) Kindereggene var jo så dyre, tenk at 2 à 3 bb hun har kontakt med, er "dyr i drift" 😕 Bestemor ❤️ burde skamme seg! Så mye MÆ gjennom hele året, 80,- . såå dyrt . Håper hun legger de kjølig om ikke annet, frem til neste besøk , om x-antall uker..... 😕 Hun kjøper lett en leppestift til ca 500 kr og en eyeliner til over kr 300, men kr 80 (kinderegg) til to unger ble nesten for mye.... Det er jo hun selv som ramser opp hva "hun" betaler. I dag kom det jo frem at Tom spanderte de to årlige Sydenturene. Det var hun jo så glad og takknemlig for. Tidligere har hun jo nektet for det- sist ifjor! Han betaler nok mer enn Sydenturene. Det forstår alle. 15
Blue Sky Skrevet 14. september 2025 #160 Skrevet 14. september 2025 Sandie skrev (8 timer siden): Hvis de er fornøyde og lykkelige over å feriere som de gjør, så er vel det bare fint? Det de opplever på sine turer i nærområdet har sikkert verdi nok for dem. Enig i det, men å publisere det samme om igjen og om igjen i god tro om at de tilfører følgerne noe er fascinerende. 4 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå