Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøret går. Ny sydentur - aldri fornøyd. 
Håper det blir bedre når de kommer seg på stranden og får seg en isepise kald øl.

Endret av Ananais
.
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ananais skrev (9 minutter siden):

Kjøret går. Ny sydentur - aldri fornøyd. 
Håper det blir bedre når de kommer seg på stranden og får seg isepise kald øl.

Ser ut som at de bestiller billige,gamle og slitte hotel hver eneste gang. Blir ikke alltid fornøyde da dessverre.  Hadde jo vært bedre å kutte ut en av alle turene i året,  og heller brukt de pengene på å oppgradere standarden 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (10 minutter siden):

Ser ut som at de bestiller billige,gamle og slitte hotel hver eneste gang. Blir ikke alltid fornøyde da dessverre.  Hadde jo vært bedre å kutte ut en av alle turene i året,  og heller brukt de pengene på å oppgradere standarden 

Skulle tro at de med den frekvensen i sydenturer, skjønner sammenhengen mellom pris og kvalitet..

• Liker 6
Skrevet
Ananais skrev (Akkurat nå):

Skulle tro at de med den frekvensen i sydenturer, skjønner sammenhengen mellom pris og kvalitet..

Absolutt 

• Liker 2
Skrevet

Er den gamle tråden fjernet for godt?

• Liker 2
Skrevet
Maia3 skrev (34 minutter siden):

Kvalitet koster!!

• Liker 6
Skrevet

Hun sier jo hver gang at hun ikke trenger tips fordi hun bruker lang tid selv på å finne hoteller når de skal på tur men da må hun jo gjøre en utrolig dårlig jobb når hun aldri blir fornøyd.  Årstallet på hotellet må hun jo ha fått med seg og da må hun jo regne med at det er slitt 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

"Gammel mann i stringtruse, nå har jeg sett det og" 

Koselig for den gamle mannen å bli snikfilmet av den gamle damen, som heller ikke kler seg for alderen.

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Ananais skrev (2 timer siden):

Ett er min mening er ikke en uke i syden tre ganger i året all verden. De reiser jo alltid i lavsesong eller til rimelige steder, så hun har nese for å spare penger sånn sett. Nå blir de jo ikke alltid så veldig fornøyde da, men sånn er det jo når man prøver å få det rimelig men samtidig ønsker at det skal være litt allright også. 

Endret av Blue Sky
  • Liker 3
Skrevet
Babyyoda skrev (34 minutter siden):

Koselig for den gamle mannen å bli snikfilmet av den gamle damen, som heller ikke kler seg for alderen.

Hun kan iallfall ikke reagerer på noe som helst som blir sakt om hennes egne filmsnutter. Det som vi kommenterer er ting hun selv publiserer. Det er mange hakk verre å smugfilme og håne på den måten, for så å publisere det på SoMe.

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
Me for life skrev (3 minutter siden):

Hun kan iallfall ikke reagerer på noe som helst som blir sakt om hennes egne filmsnutter. Det som vi kommenterer er ting hun selv publiserer. Det er mange hakk verre å smugfilme og håne på den måten, for så å publisere det på SoMe.

Den var ikke helt pen den der nei. Men hun selv, som snart er seksti år kan fint poste bilder og film av seg selv i alt for liten bikini 😅

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Blue Sky skrev (Akkurat nå):

Den var ikke helt pen den der nei. Men hun selv, som snart er seksti år, kan fint poste bilder og film av seg selv i alt for liten bikini 😅

• Liker 1
Skrevet
Me for life skrev (29 minutter siden):

Det er akkurat det jeg reagerer på. Hun snikfilmer , håner og er nedlatende og legger dette ut til spott og spe på sin offentlige snap. Men når det skrives her om det hun legger ut så blir tråden slettet.  Har vært inne og lest på andre tråder som er mye mye verre enn IH sin, men de får stå ?!  

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun la ut navnet på hotellet. Så håper hun får en smekk på fingra 🤷‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
LenaBAL skrev (9 minutter siden):

Det er akkurat det jeg reagerer på. Hun snikfilmer , håner og er nedlatende og legger dette ut til spott og spe på sin offentlige snap. Men når det skrives her om det hun legger ut så blir tråden slettet.  Har vært inne og lest på andre tråder som er mye mye verre enn IH sin, men de får stå ?!  

Er ikke god den dama der !! Snikfilme og legge ut offentlig er IKKE lov heller .  Har ikke sett det selv , men bare å rapportere henne

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia3 skrev (17 minutter siden):

Er ikke god den dama der !! Snikfilme og legge ut offentlig er IKKE lov heller .  Har ikke sett det selv , men bare å rapportere henne

Han kan jo ikke identifiseres så da tror jeg faktisk det er lovlig. Men det er ufint av IH. Det er jo ikke noe nytt!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Veslemarthe skrev (4 minutter siden):

Han kan jo ikke identifiseres så da tror jeg faktisk det er lovlig. Men det er ufint av IH. Det er jo ikke noe nytt!

Det finnes alltid noen som kan identifisere en person.  Hadde noen gjort det samme mot henne, ja da hadde det blitt ramaskrik 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Maia3 skrev (Akkurat nå):

Det finnes alltid noen som kan identifisere en person.  Hadde noen gjort det samme mot henne, ja da hadde det blitt ramaskrik 

Da hadde det blitt sinne, tårer og kaos! Hun er ikke spesielt flink til å ta hensyn til andre. Jeg hadde blitt pissesur om hun hadde filmet meg! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Babyyoda skrev (3 timer siden):

Kløfta hennes er perfekt match med stringrompa, så her skorter det litt på selvinnsikten. 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Håper jeg treffer henne en dag om det er i Trondheim eller o store utland. Da skal jeg filme da🤣

• Liker 5
  • Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...