Aragon Skrevet 13. oktober #41 Skrevet 13. oktober kari2 skrev (På 7.10.2025 den 13.04): Herregud, klarer nesten ikke se på Tim. For en drittsekk! Snakk om ansvarsfraskrivelse. Og så å kritisere Katie. Fy faen. Ja, han var skikkelig kvalm! 3 2
Nephthys Skrevet 14. oktober #42 Skrevet 14. oktober Etter å ha sett hele sesongen, må jeg bare si at jeg syns Paul fikk utrolig mye ufortjent tilsnakk fra "ekspertene". Ja, han kunne spart seg mye av det han gjorde, men det var ikke såååå ille i forhold til Jacqui feks, som gjennom hele sesongen oppførte seg grusomt mot Ryan. Hun fikk ikke like mye pes for det, noe jeg sys var mye verre. Syns synd på Tony, som egentlig bare virket grei, men måtte styre med verdens mest negative og selvsentrerte menneske. Greit nok at Moreena ikke hadde hatt det bra i sitt tidligere ekteskap, men hun mente jo at Tony skulle bøte for det og alt handle om henne. Mye rart denne sesongen med Elliot som virket sprø da han var med Lauren, men så viste det seg at hun egentlig var minst like sprø. Og da Veronica ble sammen med Elliot, var hun dritkjip mot ham. Skjønner ikke at de vil fremstille seg slik på TV.... 3 2 1
kari2 Skrevet 15. oktober #43 Skrevet 15. oktober Så synd at Eliot fikk en ny sjanse, og ikke Kate/ Katie😱 2
enkefru Skrevet 15. oktober #44 Skrevet 15. oktober kari2 skrev (27 minutter siden): Så synd at Eliot fikk en ny sjanse, og ikke Kate/ Katie😱 Jeg tenker hun kanskje ikke ville jeg... dette var nok sårt for henne 1
Ruskesara1973 Skrevet 15. oktober #45 Skrevet 15. oktober Vi er 2 "gæmliser" som har blitt totalt hekta 😂🫣 Vi startet med den nyeste sesongen, så får vi se etter hvert om vi blar oss bakover😅 Litt av en gjeng iallfall, de virker helt "sprengt" alle mann.. vi har ikke kommet veldig langt enda... så blir spennende å se videre... Husker heldigvis ikke alle navn enda, men utifra spoilers her, ser det ut til å bli bare værre og værre etter hvert 🥵🤡 3 1
Aragon Skrevet 15. oktober #46 Skrevet 15. oktober Ruskesara1973 skrev (4 timer siden): Vi er 2 "gæmliser" som har blitt totalt hekta 😂🫣 Vi startet med den nyeste sesongen, så får vi se etter hvert om vi blar oss bakover😅 Litt av en gjeng iallfall, de virker helt "sprengt" alle mann.. vi har ikke kommet veldig langt enda... så blir spennende å se videre... Husker heldigvis ikke alle navn enda, men utifra spoilers her, ser det ut til å bli bare værre og værre etter hvert 🥵🤡 Ja, du har mange timer galskap foran deg nå 😂😅 3
Lindeblomst Skrevet 9. november #47 Skrevet 9. november Altså- Jacqui har jo garantert Aspergers! Det må jo alle se og forstå! Hun reagerer og er i verden på en annen måte, og jeg synes det er veldig tydelig. Hvis dere googler det, så ser dere mange med tilsvarende diagnoser som påpeker dette, men hun sier selv at hun ikke har autisme 😅. 3
HerKommerMummi Skrevet 9. november #48 Skrevet 9. november Lindeblomst skrev (3 minutter siden): Altså- Jacqui har jo garantert Aspergers! Det må jo alle se og forstå! Hun reagerer og er i verden på en annen måte, og jeg synes det er veldig tydelig. Hvis dere googler det, så ser dere mange med tilsvarende diagnoser som påpeker dette, men hun sier selv at hun ikke har autisme 😅. Enig. Det har jeg også tenkt på. 1
Vibelator Skrevet 9. november #49 Skrevet 9. november Kålrota skrev (På 11.9.2025 den 8.21): Jeg er på episode 22 og er fremdeles helt forvirret av Jaqui. Hun er så utrolig giftig. Lauren har også vist noen fæle sider, tenker de over at det vises på TV?! Fryktelige begge 2.Ville ikke tatt på Di engang For alt i verden Grøss og gru og slike finnes i tusentall
Vibelator Skrevet 9. november #50 Skrevet 9. november Nephthys skrev (På 14.10.2025 den 17.47): Etter å ha sett hele sesongen, må jeg bare si at jeg syns Paul fikk utrolig mye ufortjent tilsnakk fra "ekspertene". Ja, han kunne spart seg mye av det han gjorde, men det var ikke såååå ille i forhold til Jacqui feks, som gjennom hele sesongen oppførte seg grusomt mot Ryan. Hun fikk ikke like mye pes for det, noe jeg sys var mye verre. Syns synd på Tony, som egentlig bare virket grei, men måtte styre med verdens mest negative og selvsentrerte menneske. Greit nok at Moreena ikke hadde hatt det bra i sitt tidligere ekteskap, men hun mente jo at Tony skulle bøte for det og alt handle om henne. Mye rart denne sesongen med Elliot som virket sprø da han var med Lauren, men så viste det seg at hun egentlig var minst like sprø. Og da Veronica ble sammen med Elliot, var hun dritkjip mot ham. Skjønner ikke at de vil fremstille seg slik på TV.... Woke.mennene fikk mye mer tilsnakk enn damene for samme type oppførsel 1
Vibelator Skrevet 9. november #51 Skrevet 9. november kari2 skrev (På 15.10.2025 den 14.20): Så synd at Eliot fikk en ny sjanse, og ikke Kate/ Katie😱 Katie virket ekte god ja og fortjener en bra mann 1
Vibelator Skrevet 9. november #52 Skrevet 9. november Eva-Lena skrev (På 18.9.2025 den 22.36): Jeg har sett 18 episoder og kan ikke skjønne annet enn at deltagerne har manus de må følge. Jeg kunne sikkert sagt min mening om flere av de, men vet faktisk ikke hvor og hvem jeg skal begynne med. Skulle tru flere av de har alvorlige personlighetsforstyrrelser ut fra hvordan de oppfører seg. Er det flere som tenker som meg? Ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå