Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på med siste sesong UK, blir nok Australia etterpå 😳

Skrevet

Hun Katie er verdens nydeligste! Og fysj så ufin og direkte stygg Tom var i middagsselskapet. Jeg er skikkelig opprørt på hennes vegne- og ja, jeg vet- d er tv og jeg kjenner dem ikke🙈🤪). 

• Nyttig 3
Skrevet

Eliot og Tim. 🤯

• Liker 4
Skrevet (endret)

på "vanlig" tv2 eller play? 

tror jeg så masse klipp fra dette på tiktok - men vil jo gjerne se alt og hele sammenhengen :D

Endret av Måneskinn
Skrevet

Tv2Play. 

• Liker 1
Skrevet
ada@ skrev (1 time siden):

Hun Katie er verdens nydeligste! Og fysj så ufin og direkte stygg Tom var i middagsselskapet. Jeg er skikkelig opprørt på hennes vegne- og ja, jeg vet- d er tv og jeg kjenner dem ikke🙈🤪). 

Ja han klarte virkelig å få henne til å tro at det var henne som ikke hadde prøvd. Hu sa unnskyld og at hun hadde mye å lære. Og luringen sa til Tony etterpå at hun ikke hadde prøvd og aldri hadde sagt at hun var der for kjærlighet. Skremmende å tenke på at han jobber som lærer. Dårlig gjort at produksjonen å sette han med den nydelige dama. For øvrig, hva tror han at han er? 😂

• Liker 1
Skrevet
Jaimatadi skrev (3 timer siden):

Ja han klarte virkelig å få henne til å tro at det var henne som ikke hadde prøvd. Hu sa unnskyld og at hun hadde mye å lære. Og luringen sa til Tony etterpå at hun ikke hadde prøvd og aldri hadde sagt at hun var der for kjærlighet. Skremmende å tenke på at han jobber som lærer. Dårlig gjort at produksjonen å sette han med den nydelige dama. For øvrig, hva tror han at han er? 😂

Jeg er bare kommet til episode 3, men fy søren. Enig med dere. 

Skrevet
Kålrota skrev (4 timer siden):

Eliot og Tim. 🤯

Eliot har jo helt sinnsyke krav. 

Men fy søren så ekkel hun søsteren til kona hans Veronica oppførte seg i bryllupet. Hadde det vært min søster eller familie hadde hun ikke vært velkommen. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, hun søsteren var jo helt ute. Det virket nesten regissert. Jeg hadde kastet henne ut etter vielsen. 

• Liker 1
Skrevet

Ny plottwist…syns det var rart med Elliott som fikk y sjanse uten at den nye dama fikk vite noe..dårlig gjort? 

Skrevet

Jeg er såpass langt ute at jeg har sett Eliot jeg også, så utrolig mye rart denne sesongen?! Hun Jacqui må være mest toxic ever. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...