FruK Skrevet 3. september #1 Skrevet 3. september (endret) Endelig er serien tilbake på norsk tv. Skal du se? Link til parene, ikke noe spoiler (bare navn og bilde av de) https://9now.nine.com.au/married-at-first-sight/couples Endret 3. september av FruK 2
Soleil70 Skrevet 3. september #2 Skrevet 3. september Holder på med siste sesong UK, blir nok Australia etterpå 😳
ada@ Skrevet 3. september #3 Skrevet 3. september Hun Katie er verdens nydeligste! Og fysj så ufin og direkte stygg Tom var i middagsselskapet. Jeg er skikkelig opprørt på hennes vegne- og ja, jeg vet- d er tv og jeg kjenner dem ikke🙈🤪). 4
Måneskinn Skrevet 3. september #5 Skrevet 3. september (endret) på "vanlig" tv2 eller play? tror jeg så masse klipp fra dette på tiktok - men vil jo gjerne se alt og hele sammenhengen Endret 3. september av Måneskinn
Jaimatadi Skrevet 3. september #7 Skrevet 3. september ada@ skrev (1 time siden): Hun Katie er verdens nydeligste! Og fysj så ufin og direkte stygg Tom var i middagsselskapet. Jeg er skikkelig opprørt på hennes vegne- og ja, jeg vet- d er tv og jeg kjenner dem ikke🙈🤪). Ja han klarte virkelig å få henne til å tro at det var henne som ikke hadde prøvd. Hu sa unnskyld og at hun hadde mye å lære. Og luringen sa til Tony etterpå at hun ikke hadde prøvd og aldri hadde sagt at hun var der for kjærlighet. Skremmende å tenke på at han jobber som lærer. Dårlig gjort at produksjonen å sette han med den nydelige dama. For øvrig, hva tror han at han er? 😂 4 1
FruK Skrevet 3. september Forfatter #8 Skrevet 3. september Jaimatadi skrev (3 timer siden): Ja han klarte virkelig å få henne til å tro at det var henne som ikke hadde prøvd. Hu sa unnskyld og at hun hadde mye å lære. Og luringen sa til Tony etterpå at hun ikke hadde prøvd og aldri hadde sagt at hun var der for kjærlighet. Skremmende å tenke på at han jobber som lærer. Dårlig gjort at produksjonen å sette han med den nydelige dama. For øvrig, hva tror han at han er? 😂 Jeg er bare kommet til episode 3, men fy søren. Enig med dere. 1
FruK Skrevet 3. september Forfatter #9 Skrevet 3. september Kålrota skrev (4 timer siden): Eliot og Tim. 🤯 Eliot har jo helt sinnsyke krav. Men fy søren så ekkel hun søsteren til kona hans Veronica oppførte seg i bryllupet. Hadde det vært min søster eller familie hadde hun ikke vært velkommen. 2
Kålrota Skrevet 4. september #10 Skrevet 4. september Ja, hun søsteren var jo helt ute. Det virket nesten regissert. Jeg hadde kastet henne ut etter vielsen. 2
ada@ Skrevet 7. september #11 Skrevet 7. september Ny plottwist…syns det var rart med Elliott som fikk y sjanse uten at den nye dama fikk vite noe..dårlig gjort?
Kålrota Skrevet 7. september #12 Skrevet 7. september Jeg er såpass langt ute at jeg har sett Eliot jeg også, så utrolig mye rart denne sesongen?! Hun Jacqui må være mest toxic ever. 6
Jodi Skrevet 8. september #13 Skrevet 8. september Asså.... jeg er helt hekta jeg 😅 Så utrolig mye drama, det slutter jo aldri! Jeg er på ep. 21 tror jeg, der de alle sammen reiser til Byron Bay og bor sammen i 4 døgn. Eliot - jeg syns faktisk han tar seg opp etter hvert. Utrolig nok. Og så viser det seg at den første konen hans ikke er så fin person likevel.... Hun godt voksne er bare slitsom. For ei negativ dame, som skal lage drama ut av absolutt alt. Og han franske - får ikke gode vibber av ham. Typen som overøser/lovebomber i starten, før kontrolleringen og sjalusien etter hvert kommer frem. Adrien - han er ikke der for kjærligheten, han er der for å komme på TV. For en ego fyr. Dave - han kunne jeg tenkt meg selv ass. For en fantastisk mann 😍 5
MissStiles Skrevet 8. september #14 Skrevet 8. september Elsker Married at first sight Australia!!!! Kun kommet til episode 8 og det er såååå mye drama. Usikker på hvem jeg heier på, eller tror ikke kommer til å forbli gift. Gleder meg til fortsettelsen!!! 2
Saltwatertaffy Skrevet 9. september #15 Skrevet 9. september Elsker dette programmet og har sett alle de foregående sesongene. Carina fra denne sesongen er mitt nye forbilde etter å ha sett alle episodene! 4
FruK Skrevet 11. september Forfatter #16 Skrevet 11. september (endret) Jacqui har en voldsomt fake gråt eller er det bare jeg som syns det Hun forsøker jo å endre hele mannen hun er sammen med. Jeg er halvveis og klarte ikke la være og google hvordan det har gått med henne og Ryan. Ikke trykk om du ikke vil vite. Spoiler Hun er forlovet med en annen deltager nå! Endret 11. september av FruK 2
Sofiei Skrevet 11. september #17 Skrevet 11. september Jaimatadi skrev (På 3.9.2025 den 21.34): Ja han klarte virkelig å få henne til å tro at det var henne som ikke hadde prøvd. Hu sa unnskyld og at hun hadde mye å lære. Og luringen sa til Tony etterpå at hun ikke hadde prøvd og aldri hadde sagt at hun var der for kjærlighet. Skremmende å tenke på at han jobber som lærer. Dårlig gjort at produksjonen å sette han med den nydelige dama. For øvrig, hva tror han at han er? 😂 Hadde han vært ærlig i intervjuet i forkant, som vi får se et godt stykke uti sesongen, så hadde de aldri matchet han med Katie. Synes Katie hadde fortjent en ny sjanse med ny mann. Men Tim bør vel snarest se seg grundig i speilet og lure på hvorfor han ikke er omgitt av petite blonde damer som er det han ønsker seg. Kanskje han da innser hvorfor han er singel. Måten han oppførte seg på gjør neppe at damene står i kø etter hans tv-opptreden. 6
Jodi Skrevet 11. september #18 Skrevet 11. september FruK skrev (58 minutter siden): Jacqui har en voldsomt fake gråt eller er det bare jeg som syns det Hun forsøker jo å endre hele mannen hun er sammen med. Klart den er fake, som regel så kommer det ikke en tåre engang.... Jeg er snart ferdig med hele sesongen, og jeg klarer fortsatt ikke å forstå meg på henne! 🙄 4
Kålrota Skrevet 11. september #19 Skrevet 11. september (endret) Jeg er på episode 22 og er fremdeles helt forvirret av Jaqui. Hun er så utrolig giftig. Lauren har også vist noen fæle sider, tenker de over at det vises på TV?! Endret 11. september av Kålrota 3
Jodi Skrevet 11. september #20 Skrevet 11. september Kålrota skrev (38 minutter siden): Jeg er på episode 22 og er fremdeles helt forvirret av Jaqui. Hun er så utrolig giftig. Lauren har også vist noen fæle sider, tenker de over at det vises på TV?! Jaqui eier vel ikke selvinnsikt, virker ikke sånn ihvertfall. I hennes hode er hun jo helt perfekt, og ser ikke dobbelmoralen i at hun skal "lære opp" Ryan i hvordan å være en perfekt mann. Hun griner over at han ikke er åpen for kompromisser, når hun er helt steil selv.. Lauren er jo i en klasse for seg selv. Tror selv hun er bedre enn alle de andre, jeg syns hun virker helt følelsesløs jeg. 🫢 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå