FruK Skrevet onsdag kl 12:04 #1 Skrevet onsdag kl 12:04 (endret) Endelig er serien tilbake på norsk tv. Skal du se? Link til parene, ikke noe spoiler (bare navn og bilde av de) https://9now.nine.com.au/married-at-first-sight/couples Endret onsdag kl 23:11 av FruK 1
Soleil70 Skrevet onsdag kl 17:32 #2 Skrevet onsdag kl 17:32 Holder på med siste sesong UK, blir nok Australia etterpå 😳
ada@ Skrevet onsdag kl 18:24 #3 Skrevet onsdag kl 18:24 Hun Katie er verdens nydeligste! Og fysj så ufin og direkte stygg Tom var i middagsselskapet. Jeg er skikkelig opprørt på hennes vegne- og ja, jeg vet- d er tv og jeg kjenner dem ikke🙈🤪). 3
Måneskinn Skrevet onsdag kl 19:24 #5 Skrevet onsdag kl 19:24 (endret) på "vanlig" tv2 eller play? tror jeg så masse klipp fra dette på tiktok - men vil jo gjerne se alt og hele sammenhengen Endret onsdag kl 19:25 av Måneskinn
Jaimatadi Skrevet onsdag kl 19:34 #7 Skrevet onsdag kl 19:34 ada@ skrev (1 time siden): Hun Katie er verdens nydeligste! Og fysj så ufin og direkte stygg Tom var i middagsselskapet. Jeg er skikkelig opprørt på hennes vegne- og ja, jeg vet- d er tv og jeg kjenner dem ikke🙈🤪). Ja han klarte virkelig å få henne til å tro at det var henne som ikke hadde prøvd. Hu sa unnskyld og at hun hadde mye å lære. Og luringen sa til Tony etterpå at hun ikke hadde prøvd og aldri hadde sagt at hun var der for kjærlighet. Skremmende å tenke på at han jobber som lærer. Dårlig gjort at produksjonen å sette han med den nydelige dama. For øvrig, hva tror han at han er? 😂 1
FruK Skrevet onsdag kl 23:10 Forfatter #8 Skrevet onsdag kl 23:10 Jaimatadi skrev (3 timer siden): Ja han klarte virkelig å få henne til å tro at det var henne som ikke hadde prøvd. Hu sa unnskyld og at hun hadde mye å lære. Og luringen sa til Tony etterpå at hun ikke hadde prøvd og aldri hadde sagt at hun var der for kjærlighet. Skremmende å tenke på at han jobber som lærer. Dårlig gjort at produksjonen å sette han med den nydelige dama. For øvrig, hva tror han at han er? 😂 Jeg er bare kommet til episode 3, men fy søren. Enig med dere.
FruK Skrevet onsdag kl 23:13 Forfatter #9 Skrevet onsdag kl 23:13 Kålrota skrev (4 timer siden): Eliot og Tim. 🤯 Eliot har jo helt sinnsyke krav. Men fy søren så ekkel hun søsteren til kona hans Veronica oppførte seg i bryllupet. Hadde det vært min søster eller familie hadde hun ikke vært velkommen. 1
Kålrota Skrevet torsdag kl 02:50 #10 Skrevet torsdag kl 02:50 Ja, hun søsteren var jo helt ute. Det virket nesten regissert. Jeg hadde kastet henne ut etter vielsen. 1
ada@ Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden Ny plottwist…syns det var rart med Elliott som fikk y sjanse uten at den nye dama fikk vite noe..dårlig gjort?
Kålrota Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden Jeg er såpass langt ute at jeg har sett Eliot jeg også, så utrolig mye rart denne sesongen?! Hun Jacqui må være mest toxic ever. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå