AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:14 #1 Skrevet onsdag kl 11:14 Hei..... Nå har det seg sånn at jeg har en stilling på 80% som jeg har hatt en del måneder. Denne måneden har jeg blitt satt opp på 100% stilling. Planen er jo egentlig at jeg skal opp til fulltidsstilling. Men nå har jeg mast om å få ny kontrakt over 1 måned. Dem svarer heller ikke på mailene mine. Vaktene er litt annerledes, det er likt antall dager, men jeg starter mye tidligere. Skal i teorien begynne på fredag. Men siden jeg ikke har fått noe ny kontrakt, vil jeg få problemer om jeg ikke møter opp tidligere? Anonymkode: 318fd...2bb
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:20 #2 Skrevet onsdag kl 11:20 Har du prøvd å ringe/snakke ansikt til ansikt med lederen din? Er turnusen din endret slik som dere har avtalt? Anonymkode: 8c627...a7f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:37 #3 Skrevet onsdag kl 11:37 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du prøvd å ringe/snakke ansikt til ansikt med lederen din? Er turnusen din endret slik som dere har avtalt? Anonymkode: 8c627...a7f Lederen min sier at han er opptatt om jeg vil prate face to face. Turnusen har blitt diskutert i lang tid. Men vi som jobber har aldri fått bekreftet at det skal bli endring. Eneste bekreftelsen er at planen er endret fra denne måneden. Anonymkode: 318fd...2bb
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:42 #4 Skrevet onsdag kl 11:42 Hør med tillitsvalgt Anonymkode: afc68...d48
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:43 #5 Skrevet onsdag kl 11:43 Jeg hadde aldri jobbet uten en arbeidsavtale. Så hadde jeg heller aldri brukt «dem» slik du gjør… («dem svarer heller ikke på mailene mine» . Beklager, men kunnskap gir makt. Anonymkode: 470cd...662 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:54 #6 Skrevet onsdag kl 11:54 Forrige arbeidsplass så gikk jeg fra å være ansatt gjennom vikarbyrå til å bli fast ansatt. Men da jeg skulle begynne på jobb mandag som første dag som fast ansatt så hadde jeg fortsatt ikke fått kontrakt. Jeg sendte da mail til min sjef og HR og sa at jeg ikke kom på jobb før kontrakten var signert. Jeg sa fra at jeg var våken tidlig og tilgjengelig på mobil og mail slik at jeg kunne reise inn så fort det var i orden. Det tok et par timer så tikket det inn en mail om at kontrakten nå var signert og lå på kontoret mitt. Da reiste jeg inn på jobb. Anonymkode: ec75b...bf6 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:57 #7 Skrevet onsdag kl 11:57 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forrige arbeidsplass så gikk jeg fra å være ansatt gjennom vikarbyrå til å bli fast ansatt. Men da jeg skulle begynne på jobb mandag som første dag som fast ansatt så hadde jeg fortsatt ikke fått kontrakt. Jeg sendte da mail til min sjef og HR og sa at jeg ikke kom på jobb før kontrakten var signert. Jeg sa fra at jeg var våken tidlig og tilgjengelig på mobil og mail slik at jeg kunne reise inn så fort det var i orden. Det tok et par timer så tikket det inn en mail om at kontrakten nå var signert og lå på kontoret mitt. Da reiste jeg inn på jobb. Anonymkode: ec75b...bf6 Mulig jeg bare skal kjøre det løpet der. Anonymkode: 318fd...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå