Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har begynt å "date"/holde på med, en ny fyr. Vi har ikke kommet så langt enda. Men jeg kvier meg skikkelig til å gå hele veien, fordi jeg har så dårlig selvbilde når det kommer til underlivet. Hvor mye bryr menn seg om det? Og hva synes menn om hår nedentil? 

Forrige partner var jeg jo "trygg" på, men nå er det jo en ny.

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare svare for min egen del.

Bryr meg 0%. Samme når det gjelder hår. Om jeg absolutt må ha en mening, så foretrekker jeg alt annet en glattbarbert.

Har heller aldri noen gang hørt en kompis omtale et kvinnelig underliv i negative ordlag. 

Det siste i verden du skal bekymre deg for, er om daten din liker underlivet ditt eller ikke. Svaret er at det kommer han til å gjøre.

Anonymkode: 2953e...771

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Om han bryr seg, så finner du deg en ordentlig mann i stedet ;) 

Anonymkode: a9d11...3bb

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
livvvi skrev (4 timer siden):

Hei, jeg har begynt å "date"/holde på med, en ny fyr. Vi har ikke kommet så langt enda. Men jeg kvier meg skikkelig til å gå hele veien, fordi jeg har så dårlig selvbilde når det kommer til underlivet. Hvor mye bryr menn seg om det? Og hva synes menn om hår nedentil? 

Alle underliv er forskjellig. Og noen har hårnog andre ikke. Jeg liker best glattbarbert(vant til det av konen) men en annen liker hår. Væe deg selv og nyt sexen! Han vil like det uansett!

Anonymkode: 5db18...f16

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Min erfaring er at de bryr seg lite. De forstår at kvinner kommer i forskjellige former. Jeg tror derimot de har ulike preferanser på hår, er mitt inntrykk. Det har jo vi damer også.

Det er så vondt å gå rundt og ha dårlig selvtillit angående dette, snakker om erfaring. Går jo ut over sexlivet også. Samtidig forstår jeg usikkerheten, tror det er vanlig når man innleder et nytt forhold. 

Anonymkode: 72db4...591

• Liker 1
Skrevet

Menn bryr seg like lite om det som kvinner bryr seg om peniser

Anonymkode: 7e346...4a8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Min erfaring er også at de ikke bryr seg om slikt. Så lenge de får tilgang, er alt annet bagateller.

Anonymkode: 47e84...08b

• Liker 2
Skrevet
livvvi skrev (5 timer siden):

Svaret er det samme som spørsmålet om kvinner bryr seg om størrelse på penis. 

Anonymkode: b5917...7a4

Skrevet
livvvi skrev (5 timer siden):

Vel. De fleste har vel preferanser. Jeg er kvinne og vil ha hårløst underliv. Jeg vil også at han skal rydde rundt sakene (men liker at han er hårete ellers).

Da vi ble sammen sa han at han syntes det var helt greit at jeg hadde litt hår (hadde bare litt midt på). Men da jeg ikke lenger gadd å frisere det men fjernet alt så sa han "men jeg foretrekker det barbert, da". Han lot meg bestemme selv og ville ikke påvirke mitt valg ved å si at "jeg liker det best glatt". Han spiste meg regelmessig og hadde aldri problemer med å styre med meg nedentil fordet.

Anonymkode: cf431...d1a

• Liker 2
Skrevet

Har ligget med ca 50 kvinner. Som de fleste menn elsker jeg fitte. Har ALDRI reagert negativt på underliv.

Anonymkode: 3b0d5...d1d

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Som du ser har KG-kvinnene bare erfart menn som er fornøyd med noe å stikke den i, men en del av oss har preferanser og standarder akkurat som damer har. Vi har bare ikke lov til å si det høyt. 

Anonymkode: f54a4...789

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Som du ser har KG-kvinnene bare erfart menn som er fornøyd med noe å stikke den i, men en del av oss har preferanser og standarder akkurat som damer har. Vi har bare ikke lov til å si det høyt. 

Anonymkode: f54a4...789

Uff da. Hva skal til for å kåte opp deg, da? 

Anonymkode: 3b0d5...d1d

Skrevet

I sengen er det samme pokker. Visuelt når jeg scanner inn underliv f.eks på gaten, liker jeg tydelig bollemus.

Anonymkode: 2b568...14d

Skrevet

Kom fra et langvarig forhold på over 20 år og helt "grønn" på dating. Var mer bekymret for hva en potensiell kjæreste ville tenke om puppene mine enn hvordan jeg så ut nede.

Begynte å date en og jeg hadde litt hår der nede og han ble overrasket første gangen. Gikk fint,men han lurte på om jeg ville barbere meg, ville se hele greia sa han. Jeg så gjorde og etter det har jeg faktisk foretrukket å være glattbarbert. 

Synes det var helt greit at han ga beskjed også

Anonymkode: c06ab...37d

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan spørre, absolutt. Har vært ærlig på at jeg har dårlig selvtilitt på kropp og underliv. Skjønner jo at han mest sannsynlig ikke bryr seg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kom fra et langvarig forhold på over 20 år og helt "grønn" på dating. Var mer bekymret for hva en potensiell kjæreste ville tenke om puppene mine enn hvordan jeg så ut nede.

Begynte å date en og jeg hadde litt hår der nede og han ble overrasket første gangen. Gikk fint,men han lurte på om jeg ville barbere meg, ville se hele greia sa han. Jeg så gjorde og etter det har jeg faktisk foretrukket å være glattbarbert. 

Synes det var helt greit at han ga beskjed også

Anonymkode: c06ab...37d

Ja ikke sant? Jeg sa jo det til kjæresten min, at jeg ville helst at han barberte rundt sakene. Aldri vært noe problem.

Anonymkode: cf431...d1a

Skrevet

Eneste jeg bryr meg om er at hun ikke har sykdommer og kjønnshår.

Anonymkode: f1f01...ea4

• Nyttig 1
Skrevet

Bør få en omgang såpe og vann regelmessig 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 5aa5f...605

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
livvvi skrev (23 timer siden):

Reinspikka tøv. Du mener menn bryr seg om utseende til kvinners underliv?

Neineinei. Så lenge menn får putte snoppen sin inn i underlivet ditt er de såre fornøyd. Bare det er et hull der. 

Anonymkode: d4b65...94d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...