AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:01 #1 Skrevet onsdag kl 11:01 Noen som vil dele erfaringer og pris på bukplastikk.? Har du hatt ks? Gått ned mye i vekt? Hvordan var magen før og etter? Anonymkode: bdeca...a14
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:08 #2 Skrevet onsdag kl 11:08 Kommer litt an på hva du skal gjøre. Skal du sy sammen magemusklene, fettsuging og fjerne hud? Prisen varierer også utfra hvor mye hud som skal fjernes og hvor mye fettsuging du trenger. Kommer fort opp i 100 000. I tillegg må du belage deg på å være lenge borte fra jobb (hvertfall 4 uker for full bukplastikk. Det er mye mer ubehag knyttet til operasjonen enn man er klar over på forhånd). Mye styr og laaang rekonvalenstid men jeg syns det var verdt det for min egen del😊 Anonymkode: 80284...1b3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:13 #3 Skrevet onsdag kl 11:13 Tok bukplastikk i Drammen juli -23. Betalte 92 K Hadde delte magemuskler , som ble fikset og noe fettsuging for best mulig resultat. Hadde overheng/skjørt etter to graviditeter,- hvor jeg hadde gått opp 27 kg med første, og 17 kg med nr to. Det var et helvete de to første ukene. Rett og slett pleietrengende. Overkommelig etter dette. Anbefaler 8-10 uker før man kan jobbe igjen. Men det kommer helt an på om man har en fysisk jobb som meg eller om man sitter på kontor.. Glad jeg gjorde det, er superfornøyd , flott resultat, og det gjør hverdagen mye bedre. Usikker på om jeg hadde gjort det igjen… Anonymkode: 53490...82e
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.9.2025 den 13.13): Tok bukplastikk i Drammen juli -23. Betalte 92 K Hadde delte magemuskler , som ble fikset og noe fettsuging for best mulig resultat. Hadde overheng/skjørt etter to graviditeter,- hvor jeg hadde gått opp 27 kg med første, og 17 kg med nr to. Det var et helvete de to første ukene. Rett og slett pleietrengende. Overkommelig etter dette. Anbefaler 8-10 uker før man kan jobbe igjen. Men det kommer helt an på om man har en fysisk jobb som meg eller om man sitter på kontor.. Glad jeg gjorde det, er superfornøyd , flott resultat, og det gjør hverdagen mye bedre. Usikker på om jeg hadde gjort det igjen… Anonymkode: 53490...82e Hvilken klinikk i Drammen? Hvilken lege gjorde operasjonen? Vil gjerne ha tropisk. Da jeg vurdere det selv. Anonymkode: 020d6...551
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Var det smertene som var som ett helvete? Kan du forklare litt nærmere? Anonymkode: 020d6...551 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Jeg har tatt en liten bukplastikk hos Volvat i Trondheim. Da uten sying av magemuskler. Uten dren, men med fettsuging. Fikk det dekket, betalte kun en liten egenandel på under 1000 kroner. Jeg fikk da også sykmelding pga at jeg fikk det dekket. Jeg hadde et ganske lite overheng etter KS, men det plaget meg såpass at jeg ville få det fjernet. Ved liten bukplastikk får man også et operasjonssår som går fra hoftekam til hoftekam. Over 50% av kroppen min, det så nesten ut som om jeg hadde vært med på en sage dame i to-boks gone wrong. Gikk litt krumbøyd noen dager, og det var vondt de første dagene. Brukte smertestillende i fire dager. Jeg var tilbake på jobb etter ca to uker, og det grodde veldig fint hos meg. Måtte ta det med ro en god stund, men greide å jobbe og skjule operasjonen helt greit. Arret er nydelig, og vises ikke hvis man ikke er helt nært. Anonymkode: 28e79...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå