AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:55 #1 Skrevet onsdag kl 10:55 Hei! Jeg har en datter på 13 år som er blodfan av et band. Hun drømmer om å dra på konsert med de neste år. Hun sparer til billetter. Men nå har jeg allerede kjøpt billetter og bestilt hotell uten at hun vet. Jeg tenkte å presentere dette som julegave til henne og flere i familien er med og spleiser. Dyre billetter😅 Har dere tips til hvordan julegaven kan gis? Tenkte ifht innpakking og noe kreativt og gøy liksom😊❤️ Anonymkode: 307a4...b98 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:04 #2 Skrevet onsdag kl 11:04 For en fin gave, hun kommer til å bli så glad. 😍 Noen kommer sikkert til å problematisere at hun får dem gratis når hun sparer selv (vi er jo på kg tross alt). Men så lenge hun ikke vet noe kan hun jo bruke det hun har spart til noe annet hun ønsker seg. Jeg så en fin gaveåpningssekvens i serien a gentleman in Moscow, der han fikk en stor eske og inni der en mindre eske og så en enda mindre, litt som de små dokkene med mindre inni. Og akkurat da han trodde han ikke kom til å få noe i det hele tatt, lå det noe han satte veldig stor pris på innerst. Anonymkode: 89758...aae 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:50 #3 Skrevet onsdag kl 13:50 Ja, konserten er i utlandet så de sparepengene tror jeg nok hun får brukt på turen😅 Takk for tips!💖 Anonymkode: 307a4...b98 2
Rødvinsfilosofen Skrevet onsdag kl 13:57 #4 Skrevet onsdag kl 13:57 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Jeg har en datter på 13 år som er blodfan av et band. Hun drømmer om å dra på konsert med de neste år. Hun sparer til billetter. Men nå har jeg allerede kjøpt billetter og bestilt hotell uten at hun vet. Jeg tenkte å presentere dette som julegave til henne og flere i familien er med og spleiser. Dyre billetter😅 Har dere tips til hvordan julegaven kan gis? Tenkte ifht innpakking og noe kreativt og gøy liksom😊❤️ Anonymkode: 307a4...b98 Kan dere lage en morsom rebus?🙂 Slik at hun finner en og en konvolutt med hint? 1
Titania Skrevet onsdag kl 14:08 #5 Skrevet onsdag kl 14:08 Nå var jo de vesentlig eldre, men da besteforeldrene mine fikk konsertbilletter i julegave av noen i familien, fikk de en passe stor eske, med en pose eller to med havsalt i, slik at den ble ekstra tung, og billettene liggende oppå de 😊 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:34 #6 Skrevet onsdag kl 14:34 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Jeg har en datter på 13 år som er blodfan av et band. Hun drømmer om å dra på konsert med de neste år. Hun sparer til billetter. Men nå har jeg allerede kjøpt billetter og bestilt hotell uten at hun vet. Jeg tenkte å presentere dette som julegave til henne og flere i familien er med og spleiser. Dyre billetter😅 Har dere tips til hvordan julegaven kan gis? Tenkte ifht innpakking og noe kreativt og gøy liksom😊❤️ Anonymkode: 307a4...b98 Kjøp en t skjorte eller noe med bandet og legg en eske inni meg billettene og kopi av hotell? Anonymkode: 4c9b4...a7d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå