Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damer, kan dere fortelle meg hva dere får ut av forholdet med en mann? 

Jeg kan ikke se noen fordeler ..

Anonymkode: 64bb8...094

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt. Men du må finne noen du passer med og du må like deg selv først før du finner han sånn at du tiltrekker deg noen du respekterer og som respekterer deg.

Anonymkode: fa248...1b2

• Liker 1
Skrevet

"Fri" tilgang på god sex. Ellers ingenting. Jeg trives best alene.

• Nyttig 3
Skrevet

Penger og sæd vil jeg tro er ganske viktige aspekter, hvis man skal være litt vulgær og rett frem

Anonymkode: 081a4...621

• Nyttig 4
Skrevet

En som er god og nær, som jeg  kan ha sex med, som holder meg i hånden, masserer meg i nakken og gir meg varme kyss.

En som gir meg kaffe på sengen, ber meg bli liggende på sofaen mens han lager middag (og vasker opp), som bærer skiene mine, den tunge sekken, og orker å utføre oppgaverjeg selv ikke har orket å begynne å tenke på.

En jeg kan diskutere interessante tema med, oppdage ny musikk sammen med og snakke om alt mulig tull med.

En din får meg til å le og å reflektere.

En jeg kan gjøre hyggelig ting sammen med: gå på konserter, teater, fjellturer, badetur, kjøretur, og dra på ferier med.

En jeg kan dele en flaske vin og et godt måltid sammen med og sitte til ut iee de små timer.

En som støtter meg når jeg har det tungt, som syns jeg er verdens beste når jeg føler meg dum, og som står ved min side bestandig.

En jeg kan ligge i armkroken til og binge TV- serier med.

Og uendelig mye mer.

Det fins sååå mange bra menn her på jorden, og jeg er sammen med én av dem.❤️

Anonymkode: 4ec80...478

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Handler ikke om forhold med menn generelt. Det handler om forholdet med den ene mannen.

Han er min beste venn og partner i livet. Kommer liksom ikke på ting å ramse opp som er viktige fordi han er en mann.

Pengene hans kan jeg fint klare meg uten. Det er ikke sånn at han brødfør familien liksom💁🏼‍♀️. Sex er heller ikke en grunn til å være sammen med en mann. Sexen er hyggelig og fin med den man elsker, men hadde heller vært med han resten av livet uten sex, en å ikke være med han bare for å kunne ha sex. 

Anonymkode: d9634...f41

• Liker 1
Skrevet

Mye det samme for meg som mann. Jeg trenger ikke kvinner til noe annet enn sex. 

Anonymkode: 82fc3...b42

Skrevet

Ja er noe med det. Har til og med mistet sexlysten på menn, fordi de er så ubrukelige sånn ellers, så nå har jeg ingen grunn igjen. 

og du som sier jeg må bli glad i meg selv først osv, nei altså grunnen til at jeg ikke ser en mening med å være sammen med en mann er fordi jeg er glad i meg selv. Være med en mann er rett og slett en humiliation rituale. Direkte flaut og naivt. Og veldig desperat. 

hilsen trådstarter. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn er kun brukendes til sex og oppussing. Ikke bo med de, de er helt ubrukelige til det. Bare ha en du kan tilkalle innimellom, det holder. 

Anonymkode: caa7a...8ea

• Nyttig 1
Skrevet

Trygghet, nærhet, en jeg kan snakke med om alt, en jeg kan dele hverdagen med.

Anonymkode: 9f244...50b

Skrevet

Han er min bestevenn 🥰

Vi gjør alt sammen, prater om alt og koser masse.

Det er fantastisk å ha en å dele opplevelser med!

Av praktiske ting så betaler han regninger, tjener masse penger til samlivet vårt, ordner med bilen og praktiske oppgaver i hjemmet. Han kjører bilen om vi skal noe, og ordner med alt av forsikringer etc.

Anonymkode: d76fe...929

Skrevet

Om det er en god mann: god sex, massasje, gaver, middag, rent og ryddig hus, komplimenter, oppmerksomhet, kjærlighet, gode samtaler, morsomme minner, nærhet og trygghet. Er sikkert mer jeg ikke kommer på i farten.

Om det er en dårlig mann: ikke så mye… er ikke verdt det. 

Anonymkode: 1a78f...28f

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Damer, kan dere fortelle meg hva dere får ut av forholdet med en mann? 

Jeg kan ikke se noen fordeler ..

Støtte, glede, latter, kåtskap, fortrolighet, forståelse, refleksjon og ha det gøy sammen 🙌

Anonymkode: fddf4...3ec

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om det er en god mann: god sex, massasje, gaver, middag, rent og ryddig hus, komplimenter, oppmerksomhet, kjærlighet, gode samtaler, morsomme minner, nærhet og trygghet. Er sikkert mer jeg ikke kommer på i farten.

Om det er en dårlig mann: ikke så mye… er ikke verdt det. 

God mann greiene er ikke realistisk . Kanskje før de har fått ligg eller i forelskelsesfasen men så blir de latsabber. 

• Liker 1
Skrevet

Støtte, glede, latter, kåtskap, fortrolighet, forståelse, refleksjon og ha det gøy sammen 🙌

Anonymkode: fddf4...3ec

I wish. Menn fleste klarer ikke levere på de tingene. Ikke er de morsomme eller støttende. Null refleksjon og forståelse. Bare kåte griser nei takk. 

Skrevet

En tilfeldig mann er ikke noe jeg hadde hatt behov for, jeg greier meg veldig fint selv på alle områder men jeg har valgt å dele livet med en spesifikk mann som jeg trives med og som trives med meg. Det er alle mulige små og store ting han bidrar med, bonuser hele veien, dagligdagse drypp av å ha en tilhørighet med et annet menneske. Mennesker trenger andre mennesker, kjønn er ikke det viktigste men i mitt tilfelle er jeg dame og han mann.

Anonymkode: 30948...5ec

Skrevet

God mann greiene er ikke realistisk . Kanskje før de har fått ligg eller i forelskelsesfasen men så blir de latsabber. 

Det er få av de, men jeg fant en ;) 

Skrevet

Min mann er min absolutt beste venn og det fineste mennesket jeg noensinne har møtt❤️

Hver dag med han er helt fantastisk! Vi tuller og ler og finner på gøye ting sammen. Vi må også gjøre kjedelige voksenting sammen, men alt blir en million ganger bedre med han. 

Håper det finnes flere greie menn som min der ute slik at flere damer får oppleve en tvers gjennom god mann. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er få av de, men jeg fant en ;) 

Ja sikkert utro bak ryggen din ikke tro så høyt om en mann , never looks good.

Skrevet

Kjærlighet, vennskap, omsorg, glede, latter, spenning, en å dele gleder og sorger med osv.

Det er mange fordeler med en mann, i hvert fall min mann.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...