AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:44 #2 Skrevet onsdag kl 10:44 Nei. Har kun erfaring med thaimassasje. Anonymkode: fab1d...9f0
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:42 #3 Skrevet onsdag kl 14:42 erok skrev (4 timer siden): Noen som har erfaring med tantra massasje? Nei men skulle gjerne prøvd det. Mann ,dame eller par? Hvor i landet? Har du prøvd det før? Anonymkode: 7b1ff...1ca
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:25 #4 Skrevet onsdag kl 21:25 Ja, jeg er tantramassør. Mannlig sådan. Anonymkode: 5e7d0...e81
feliek54 Skrevet fredag kl 06:49 #5 Skrevet fredag kl 06:49 erok skrev (På 3.9.2025 den 12.08): Noen som har erfaring med tantra massasje? Ja, jeg har prøvd en gang. hun masserte seg med sin makne kropp og det ble med happy
erok Skrevet fredag kl 07:03 Forfatter #6 Skrevet fredag kl 07:03 feliek54 skrev (13 minutter siden): Ja, jeg har prøvd en gang. hun masserte seg med sin makne kropp og det ble med happy Var hun norsk og hva kostet det
Hunmedham Skrevet fredag kl 10:00 #7 Skrevet fredag kl 10:00 Søk på "tantra" på forumet og du finner minst én lang tråd om akkurat det du spør om.
feliek54 Skrevet fredag kl 14:13 #8 Skrevet fredag kl 14:13 erok skrev (7 timer siden): Var hun norsk og hva kostet det husker ikke prisen for det var noen år siden. hun kunne norsk men vet ikke om hun var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå