Sh999 Skrevet 3. september #1 Skrevet 3. september Ser at hun omtaler seg som mentaltrener. Noen som vet hvilke utdannelse hun har? Eller kreves det ikke noe utdanning for å jobbe med det?
-Turtle Skrevet 3. september #2 Skrevet 3. september Det er ikke en beskyttet tittel så det kan hvem som helst kalle seg. Om hun har tatt noe slags kurs vet jeg ikke. 3
Durex Skrevet 3. september #3 Skrevet 3. september De fleste som kaller seg trener, og prøver å selge opplegget sitt via internett, er svindlere. 5 1
Xstrella Skrevet 4. september #4 Skrevet 4. september Hun har et kurs og er selvlært. Hun tar 5000 kr for å coatche andre. Hun lever på kjendisstatus. Utrolig at hun får kunder. 5 2
Armarillo Skrevet 13. september #5 Skrevet 13. september I følge nettstedet hennes har hun tatt kurs i mentaltrening både i Norge, England og USA. Så å si at hun er selvlært blir jo å spre falsk info for å sværte et annet menneske man selv har bestemt seg for å mislike. Nå er ikke Sandra Lyng min cup of tea heller, hun blir litt for intens for meg. Men rett skal være rett. Man kan tilegne seg mye god kunnskap gjennom å ta kurs, og har man i tillegg personlig egnethet på området, er nok det met enn nok til å hjelpe andre. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå