AnonymBruker Skrevet 3. september #1 Skrevet 3. september Jeg liker best å ha telefonen min på lydløs. Spesielt om natten. Slipper å høre alle pip og varsler og slikt. Nå skal ene barnet mitt, voksen, ut på en lengre reise for første gang. Jeg ønsker å kunne ta i mot telefonoppringninger fra han hele døgnet, selv om telefonen er satt på lydløs. Noen som vet om det går an på iphone 16? Jeg har prøvd å se gjennom innstillinger etc, men finner ikke ut av det. Jeg vil gjerne kunne ta telefonen, og det hele døgnet om han ringer, pga tidsforskjellen. Noen som vet om det går an og kan forklare hvordan jeg ev gjør det? Anonymkode: 7cfe3...1df
AnonymBruker Skrevet 3. september #2 Skrevet 3. september Det er ett googlesøk unna for å få svar Anbefaler deg alltid å google før du spørr på ett diskusjonsforum. Det går mye raskere, og itilegg får du ofte opp treff fra kilden selv (i ditt tilfelle apple) istedenfor å håpe at noen gir deg fasit her. Det er mye feilinformasjon. https://support.apple.com/no-no/guide/iphone/iph21d43af5b/ios Tillat eller demp varslinger for et fokus på iPhone Når du konfigurerer et fokus, kan du velge personer og apper du vil motta varslinger fra ved enten å dempe dem eller tillate dem. Du kan for eksempel konfigurere et jobbfokus og bare tillate varslinger fra kolleger og fra appene du bruker på jobb. Tillat eller demp varslinger fra bestemte personer mens et fokus er på Velg Innstillinger > Fokus, og velg et fokus – for eksempel Ikke forstyrr, Egentid, Soving eller Jobb. Trykk på Personer (eller trykk på Velg personer), og gjør deretter ett av følgende: Tillat bestemte personer: Trykk på Tillat varslinger fra, trykk på , og velg deretter fra kontaktene dine. Du kan også slå på valg for å tillate anrop fra enkelte grupper med personer, og for å tillate gjentatte anrop (to eller flere anrop fra samme person i 3 minutter). Demp bestemte personer: Trykk på Demp varslinger fra, trykk på , og velg deretter fra kontaktene dine. Du kan også slå på Tillat anrop fra dempede personer. Merk: Uavhengig av fokusinnstillingene dine kan du tillate at anrop fra nødkontaktene dine slippes gjennom. Se Tillat anrop fra nødkontakter når varslinger er dempet under. Anonymkode: 682b8...17b
Verbena Skrevet 3. september #3 Skrevet 3. september Hei. Det er veldig enkelt på iphone. 1. velg personen fra din konttaktliste 2. Trykk rediger øverst i høyre hjørne 3. Bla ned til ringetone, og trykk på pilen til høyre. 4. Øverst på bidet du da får opp: Overstyr ved nødstilfelle. Dra til høyre så knappen blir grønn. 5. Trykk ferdig øverst i høyre hjørne. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 3. september #4 Skrevet 3. september Verbena skrev (33 minutter siden): Hei. Det er veldig enkelt på iphone. 1. velg personen fra din konttaktliste 2. Trykk rediger øverst i høyre hjørne 3. Bla ned til ringetone, og trykk på pilen til høyre. 4. Øverst på bidet du da får opp: Overstyr ved nødstilfelle. Dra til høyre så knappen blir grønn. 5. Trykk ferdig øverst i høyre hjørne. Lykke til Tusen takk. Det var jo enkelt ts Anonymkode: 7cfe3...1df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå