Night Owl Skrevet 27. mars 2006 #1 Del Skrevet 27. mars 2006 Noen som har gode tips til hva man kan ønske seg i gave? Regner med det kommer spørsmål om det senere... Tenkte en grei ordning måtte være å lage en gaveliste så kan folk samsnakkes om hva de kan gi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 2. april 2006 #2 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg lagde ingen gaveliste, men fikk etterhvert spm fra folk om det var noe spes. lillegutt trengte - mange regner med at man har fått mye klær! Og DET stemmer kan jeg bare si, fått myye klær! Så kanskje lurt å skrive ned en liste for seg selv, så man kommer på gode ideer når man faktisk blir spurt. Spm kom gjerne i forkant av et besøk... Mine tips: - Uro til å ha over seng - Lue med øreklaffer - Solbriller til baby - Strømpebukse - Badetermometer - Sove'pose' (småen sparker av seg dyna, fås på Jysk bl.a) - Neglesaks for baby - CD med barnesanger - Bok med sanger, eventyr, rim o.l. - Album for 'første smil, første latter, hårlokk, bilder' + + + ...og masse mer. Syns det var ok at venner spurte om det var noe spes. han trengte, istf å få altfor mye klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå