Gå til innhold

Slitsomt når man ikke vet om kvinnen liker dominanse i senga eller ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg strider det mot oppveksten min å være dominant mot kvinner på noen som helst måte. Etter tusenvis av år med undertrykking foretrekker jeg at damer tar seg av det meste av sjekking, og er minst mulig underdanige i senga. Problemet er bare at mange kvinner først nevner sin underdanighet under den første sexen man har med dem

Så da er det gjerne sånn at man dater seriøst i noen måneder, har sex, og må dumpe dem etter sexen. Jeg passer på å ikke gjøre det med en gang etter sexen siden jeg ikke vil at de skal føle seg dårlige, men jeg skulle ønske dette var noe man kunne funnet ut av før man i det hele tatt lå sammen 

Jeg har ingenting mot å bytte litt på, men for meg er det viktigere å være hennes beste elsker enn den hun har mest følelser for. Dette er eks langt viktigere enn at hun har følelser for naboen

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en fyr som egentlig ikke vekker til livet så mange underliv

Anonymkode: ebbf9...8ac

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 17
Skrevet

Eller... Her er en tanke, du kan være voksen. Det betyr å faktisk prate om sånn, sånn at du finner noen som er kompatible med deg.

Kommunikasjon er viktig.

• Liker 3
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

hvis det er viktig for deg å "være hennes beste elsker" så strider alt det andre imot det utsagnet dersom du tror at du er den beste ved å ikke ta initiativ overhode.. :P

Anonymkode: d55d8...4b9

• Liker 8
  • Nyttig 11
Skrevet

Det er jo litt slitsomt,  for når jeg ser etter en kjæreste,  er det viktigste for meg følelser. Hvordan han er i senga er ikke uvesentlig, men jeg pleier uansett ikke å sammenligne de jeg har hatt sex med.

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha en viril mann. En som synes jeg er kjempeflott og liker å behandle meg som en dame. Om jeg må være den som tar initiativet hele tiden så føler jeg me ikke særlig feminin. Men jeg er sikker på at det er damer som ikke bryr seg om dette som du vil kunne date. 

Anonymkode: 57573...658

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (7 minutter siden):

Etter tusenvis av år med undertrykking foretrekker jeg at damer tar seg av det meste av sjekking 

Good one 😆😂

Anonymkode: 12c91...90d

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

No offence, men i ditt tilfelle tror jeg du gjør lurt i å prøve å forstå deg selv før du prøver å kommunisere og samhandle med andre.

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet

Først å fremst er det mer sannsynelig at du er den beste elskeren når hun har mest følelser for deg.

Lek i sengen, hvor kvinnen er underdanig eller mannen, eller om man leker ulver er fantasier, det er ikke virkelig underdanighet for de fleste. Det er mange ganger meg og mannen har leker hvor jeg er underdanig. (Nå er det den underdanige som setter grenser, så virkelig underdanighet er det ikke). Det er lek, fantasi.

Å slå opp med noen fordi du ønsker å være den best mulig elskeren på dine premisser alene er umodent. Det tyder på lite forståelse for andres seksualitet. I gode forhold kommuniserer man. Du har ett bilde av en dame og når ikke alt passer inn så slår du opp.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du har både motstridende og lite gjennomtenkte holdninger til kvinner. Du virker litt forvirret av noe som er ganske enkelt.

Anonymkode: 0b7d2...f54

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Som en dominant kvinne har det vært vanskelig å skille underdanige menn (som faktisk tenner spesielt på en dame som tar kontroll i sengen) mot late menn (som ikke har dette som seksuell preferanse men er usikre på seg selv og vil derfor overlate alt til partneren).

Spørsmålet mitt blir derfor hva du legger i underdanig?

Du skriver at damen skal ta det meste av sjekking. Jeg ville derfor plassert deg i kategorien lat. Min underdanige partner tar like mye initiativ som meg på alle arena, men seksuell preferanse gjør at vi har ulike roller - i sexen. Hadde all initiativ ligget på meg på alle områder, hadde jeg nok vært redd for at jeg overkjørte han, og respekt og tenning hadde forsvunnet.

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (1 time siden):

For meg strider det mot oppveksten min å være dominant mot kvinner på noen som helst måte. Etter tusenvis av år med undertrykking foretrekker jeg at damer tar seg av det meste av sjekking, og er minst mulig underdanige i senga. Problemet er bare at mange kvinner først nevner sin underdanighet under den første sexen man har med dem

Så da er det gjerne sånn at man dater seriøst i noen måneder, har sex, og må dumpe dem etter sexen. Jeg passer på å ikke gjøre det med en gang etter sexen siden jeg ikke vil at de skal føle seg dårlige, men jeg skulle ønske dette var noe man kunne funnet ut av før man i det hele tatt lå sammen 

Jeg har ingenting mot å bytte litt på, men for meg er det viktigere å være hennes beste elsker enn den hun har mest følelser for. Dette er eks langt viktigere enn at hun har følelser for naboen

Du kan være dominant i sengen og en god og fin kar utenom det! Du trenger ikke slå og være slem med de i sengen for å dominere. Bare vise at du jar kontroll, tar styringen og lar de bli vill og våt!

Anonymkode: 6a970...8fd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

du må jo snakke med dem før du ligger med dem da hva de liker. start der. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så etter å ha datet noen måneder har du ikke funnet noen måte å snakke med dama om seksuelle behov, preferanser og krav/grenser? Det er jo der problemet ligger. Dere må prate om det. Prat først, pul etterpå. Eventuelt ha sex, prat litt om både egne og andres ønsker og behov, så ha enda bedre sex.

Anonymkode: 2d1a5...aa2

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Det høres veldig rart ut å skrive at dere har datet seriøst i noen måneder, og så først da finne ut av hva personen liker i senga.

Hva snakker dere om i de månedene dere har blitt så seriøse?

Anbefaler at du er flinkere på å kommuniser heretter.

• Liker 3
Skrevet
Verbena skrev (9 minutter siden):

Det høres veldig rart ut å skrive at dere har datet seriøst i noen måneder, og så først da finne ut av hva personen liker i senga.

Hva snakker dere om i de månedene dere har blitt så seriøse?

Anbefaler at du er flinkere på å kommuniser heretter.

er som regel det første menn spør om er hva du liker i senga.. så den syns jeg var vanskelig og forstå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter tusenvis av år med undertrykking foretrekker jeg at damer tar seg av det meste av sjekking, og er minst mulig underdanige i senga

❤️ Takk

Anonymkode: 9c581...0c5

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

for meg er det viktigere å være hennes beste elsker enn den hun har mest følelser for. 

Lykke til med det da. Damer flest anser ikke underdanige simps som sine «beste elskere».

Anonymkode: 78202...f4f

• Liker 1
Skrevet

Jeg prater minst mulig om sex med damer før vi faktisk ligger sammen. Har eks hørt flere her inne si at man ikke skal snakke om seksuell fortid osv 

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (5 timer siden):

Jeg prater minst mulig om sex med damer før vi faktisk ligger sammen. Har eks hørt flere her inne si at man ikke skal snakke om seksuell fortid osv 

Spørs hvilket forhold dere har og hvor trygg dere er på hverandre. Vi har snakket om hvem og hva osv. Omgangskretsen er ikke så stor så for oss var det greit å vite. 

Anonymkode: 6a970...8fd

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...