AnonymBruker Skrevet 3. september #2 Skrevet 3. september Det spørs. Vil du bleke det med hvitt vaskemiddel, eller vil du beholde fargene med kulørt vaskemiddel? Anonymkode: ab6aa...da1 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. september #3 Skrevet 3. september Jeg ville tatt hvitvask. Men det kan bleke fargene på blomstene på sikt. Anonymkode: e94b0...8bc 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #4 Skrevet 3. september Takk, da blir det kulørt vask Ts Anonymkode: fdd93...86f
AnonymBruker Skrevet 3. september #5 Skrevet 3. september Jeg hadde tatt det som hvit vask. Anonymkode: e3e36...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #6 Skrevet 3. september Jeg hadde tatt det på hvitvask. Har mange liknende typer sengetøy - og andre klær for så vidt - og de har ikke blitt bleket i mønsteret. Jeg har ikke lyst på grå bakgrunn... Anonymkode: a12dd...abd 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #7 Skrevet 3. september Jeg er enkel og bruker kulørt til alt jeg. Og hvite tekstiler er jo gjerne farget. Anonymkode: 44daa...176 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #8 Skrevet 3. september Jeg bruker vaskemiddel for hvite klær og 60 graders vask på absolutt alt av sengetøy. Alltid like fine. Anonymkode: 72378...cd8 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #9 Skrevet 3. september Det kommer an på hvilket vaskemiddel du bruker. Det er kun vaskemiddel i pulverform som inneholder blekemiddel, flytende gjør ikke det. Så bruker du flytende vaskemiddel kan du fint vaske den med hvitt. Anonymkode: 0dc99...de0 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #10 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer an på hvilket vaskemiddel du bruker. Det er kun vaskemiddel i pulverform som inneholder blekemiddel, flytende gjør ikke det. Så bruker du flytende vaskemiddel kan du fint vaske den med hvitt. Anonymkode: 0dc99...de0 Jeg bruker Blende sensitiv til hvitt og kulørt Ts Anonymkode: fdd93...86f
AnonymBruker Skrevet 3. september #11 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde tatt det på hvitvask. Har mange liknende typer sengetøy - og andre klær for så vidt - og de har ikke blitt bleket i mønsteret. Jeg har ikke lyst på grå bakgrunn... Anonymkode: a12dd...abd Det er det jeg er redd for også at den hvite bakgrunnen kan bli misfarget, så når du skrev at du ville tatt det på hvit vask, så skiftet jeg faktisk mening😆 Ts Anonymkode: fdd93...86f 1
Million Skrevet 3. september #12 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er det jeg er redd for også at den hvite bakgrunnen kan bli misfarget, så når du skrev at du ville tatt det på hvit vask, så skiftet jeg faktisk mening😆 Ts Anonymkode: fdd93...86f Sengetøy som det der er ikke bleket hvitt, det er farget hvitt i bakgrunnen. Du behøver derfor ikke bruke hvitvaskpulver. Det er pulver for kulørt/farget vask du skal bruke, OMO Color eller lignende, for å bevare hvitfargen i likhet med fargene i mønsteret. Hvitt er en farge som alle de andre, og pulver for farget vask er derfor det riktige å bruke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #14 Skrevet 3. september mye hvitt tøy er faktisk farget hvitt så vaksemiddel for farget tøy er ofte det vbeste også for det som tilsynelatende er hvitt.. Anonymkode: 5efc5...951 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #15 Skrevet 3. september Million skrev (6 minutter siden): Sengetøy som det der er ikke bleket hvitt, det er farget hvitt i bakgrunnen. Du behøver derfor ikke bruke hvitvaskpulver. Det er pulver for kulørt/farget vask du skal bruke, OMO Color eller lignende, for å bevare hvitfargen i likhet med fargene i mønsteret. Hvitt er en farge som alle de andre, og pulver for farget vask er derfor det riktige å bruke. Hvor har du egentlig fått denne ideen fra? Anonymkode: 72378...cd8
Million Skrevet 3. september #16 Skrevet 3. september (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvor har du egentlig fått denne ideen fra? Anonymkode: 72378...cd8 Herfra. Lest det mange ganger på KG Og jeg har fulgt det rådet selv, med mine sengesett. Har flere der bunnfargen er hvit med farget mønster, og bruker vaskepulver for farget vask på det. Og det hvite i dem er fremdeles skinnende hvitt med den metoden... så erfaringen er at det er riktig. Endret 3. september av Million 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #17 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor har du egentlig fått denne ideen fra? Anonymkode: 72378...cd8 Men det stemmer det, mye hvitt tøy er farget hvitt. F.eks bomull (som det meste sengetøy er) og lin er jo naturlig beige-aktig, Det er så farget hvitt og bør ikke vaskes med vaskemiddel med blekemiddel. Anonymkode: 0dc99...de0 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #18 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men det stemmer det, mye hvitt tøy er farget hvitt. F.eks bomull (som det meste sengetøy er) og lin er jo naturlig beige-aktig, Det er så farget hvitt og bør ikke vaskes med vaskemiddel med blekemiddel. Anonymkode: 0dc99...de0 Lin og bomull blekes jo hvitt i produksjonen av hvitt tøy. Anonymkode: 72378...cd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå