AnonymBruker Skrevet 3. september #1 Skrevet 3. september Hvordan skaffe seg venner i alder av 37 år? Er i full jobb, har 3 barn og en litt travel hverdag. Kjenner meg likevel tidvis ensom. Ønsker meg venninner for fjellturer, en tur på byen osv. Har ingen slike venninner. Bor på Jæren, ikke den enkleste plassen å bli kjent med nye folk med mindre man er del av et miljø.. Noen tips? Finnes noen lokale fb grupper? Anonymkode: 23913...5b8 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #2 Skrevet 3. september Det er mange tråder om dette. Hvis du søker så får du nok opp mange svar. Det er nok FB-grupper for tur, ja. Ellers kan du bli aktiv innen hobbyer og fritidsinteresser, det er en god måte å få seg nye venner på. Anonymkode: 6531b...a3f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #4 Skrevet 3. september Å skaffe venner etter 30+ år? Da er du litt fucked.. Anonymkode: 2571b...a28
AnonymBruker Skrevet 3. september #5 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Å skaffe venner etter 30+ år? Da er du litt fucked.. Anonymkode: 2571b...a28 forklar hvorfor Anonymkode: bc7ef...1f2
AnonymBruker Skrevet 3. september #6 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Å skaffe venner etter 30+ år? Da er du litt fucked.. Anonymkode: 2571b...a28 Overhodet ikke. De fleste venner jeg har i dag fikk jeg etter jeg fylte 30 år. Jeg har lite kontakt med de jeg var venn med i barne- og ungdomsårene. Anonymkode: 6531b...a3f 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå