AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Skrevet 2. september Jeg ønsker å komme i kontakt med en mann som er ordentlig, snill, oppegående og seriøs. Jeg ser meg så lei av Datingapper, og jeg er lei av denne " bli kjent fasen ", og så stopper det opp der, jeg tenker nå at det sikkert er bedre å møte han IRL med " en gang " på en måte, hvis du skjønner. Noen som har noen tips å komme med, for hvor jeg kan møte en sånn en? Grunnen til at det stopper opp litt, det er for mitt vedkommende det at jeg misliker å " utlevere " meg selv, uten å se han, høre han eller ha han foran meg. Han kan jo skrive og svare hva som helst, uten å mene det, siden jeg ikke ser reaksjonen hans gjennom skjermen. Jeg ønsker bare seriøse svar, ordentlige og hyggelige tips. Gjerne kom med egen erfaring. Anonymkode: 471ad...f72 2
Rødvinsfilosofen Skrevet 2. september #2 Skrevet 2. september Gå på fotballkamper på den lokale puben! 4
AnonymBruker Skrevet 2. september #3 Skrevet 2. september Jeg traff han i et bryllup. 20 år siden ❤️ Anonymkode: 4f027...fa6
AnonymBruker Skrevet 3. september #4 Skrevet 3. september Hvorfor må han ha noen kilo ekstra? Anonymkode: d6b63...62e 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #5 Skrevet 3. september Nesten alle vil jo ha bamsemann, så om det er kravet får du konkurranse Anonymkode: 00dce...03f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #6 Skrevet 3. september Tons Of Rock-festivalen Fotballpub Vinsmaking Osv Anonymkode: 4032f...6a0 2
AnonymBruker Skrevet 3. september #7 Skrevet 3. september På alle Coop obs cafeer sitter de. Mange av de. Bare sett deg ned på en kafé og bestill en kopp kaffe. Så kommer de og prater med deg. Anonymkode: 0c76b...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #9 Skrevet 3. september Folk som ikke bryr seg om helsen vokser ganske stødig. Tror ikke det skal være et problem. Anonymkode: 1221c...1d3 2
AnonymBruker Skrevet 3. september #10 Skrevet 3. september Lokal motorsykkelklubb Anonymkode: 9c8e8...62f
Mardina Skrevet 3. september #11 Skrevet 3. september (endret) Fant han på Facebook dating 🥰 Kjekk, herlig og snill mann med pondus. Og som behandler meg som en drøm 😍 Tror dessverre ikke at man kommer utenom dating-apper om man vil finne noe seriøst. Det er liksom der folk er. Tror ikke det er så vanlig å treffe folk ute på f.eks bytur lenger 🤔 Endret 3. september av Mardina
AnonymBruker Skrevet 3. september #12 Skrevet 3. september Anbefaler deg å GÅ UT og møte de. Jeg finner dem alltids ute, på kultur eller sports arrangementer, pub osv. Det er faktisk ikke så vanskelig Anonymkode: a9bb0...797
AnonymBruker Skrevet 3. september #13 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Folk som ikke bryr seg om helsen vokser ganske stødig. Tror ikke det skal være et problem. Anonymkode: 1221c...1d3 Ja, for det er jo kun egen holdning til livsstil og kosthold som påvirker hvordan kroppen ser ut? Så hver gang du ser en person som er overvektig, så tenker du; Oi se, der går det en person som ikke bryr seg om helsa si. Du burde virkelig skaffe deg en bedre holdning enn det der, det bør ikke være noe problem for deg. Anonymkode: 471ad...f72 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #14 Skrevet 3. september Mardina skrev (5 timer siden): Fant han på Facebook dating 🥰 Kjekk, herlig og snill mann med pondus. Og som behandler meg som en drøm 😍 Tror dessverre ikke at man kommer utenom dating-apper om man vil finne noe seriøst. Det er liksom det folk er. Tror ikke det er så vanlig å treffe folk ute på f.eks bytur lenger 🤔 Men det er vanskelig å finne de seriøse da, på alle de datingappene. Man vet liksom ikke hva man får da. Og hvordan fungerer egentlig Facebook dating, ser alle på vennelista at man er på sånne sider liksom? Anonymkode: 471ad...f72
AnonymBruker Skrevet 3. september #15 Skrevet 3. september De fleste menn er jo overvektige. Og det er ca 80% menn på Tinder, så det burde fungere greit. Du må bare bli mer selektiv, finne de som faktisk er seriøse. Funnet 2 langvarige forhold på Tinder. Det siste er jeg fortsatt i. Anonymkode: c57de...71c
AnonymBruker Skrevet 3. september #16 Skrevet 3. september «Noen kilo ekstra» kan bety forskjellige ting for forskjellige folk. Kan du finne noen illustrasjonsbilder? Anonymkode: a8be8...03d
AnonymBruker Skrevet 3. september #17 Skrevet 3. september Jeg har alltid ønsket meg en bamsemann, en som er god å holde rundt og kose med, en som bokstavelig talt er rund i kantene. Det vil vel si overvektig for noen da, men for meg vil det si; Sånn en mann skal se ut, for at jeg skal interessere meg for å bli sammen med han, mye fordi jeg ikke vil føle meg enorm ved siden av han, det er jo grunnen til at jeg ikke vil ha en slank mann. Og nei, jeg sier ikke at den og den kroppsfasongen er feil, jeg sier bare at jeg ikke tenner på tynne menn. Men jeg ser ikke på noen mann som stygg, alle er fine på sin måte. Men jeg faller for personlighet fremfor utseende. For meg ser noen ekstra kilo ca sånn ut; Anonymkode: 471ad...f72
Mardina Skrevet 3. september #18 Skrevet 3. september (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men det er vanskelig å finne de seriøse da, på alle de datingappene. Man vet liksom ikke hva man får da. Og hvordan fungerer egentlig Facebook dating, ser alle på vennelista at man er på sånne sider liksom? Anonymkode: 471ad...f72 Nei, venner får ikke vite at du er der. Ikke at jeg helt skjønner hvorfor det skulle være så problematisk 🤔 Er det så hemmelig at man leter etter kjæreste? Det finnes seriøse på dating-apper, men man må ofte kysse noen frosker før man finner den rette. Endret 3. september av Mardina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå