AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Skrevet 2. september Hei kjøpte nettopp dynasti cream fra Beauty of joseon. Er veldig usikker på hva jeg synes om denne kremen. Jeg har veldig sensetiv oily/kombinasjonshud som er veldig dehydrert. Jeg valgte den da den var silikon fri (reagerer ofte på denne ingridiensen) Jeg opplever at den ikke trekker helt inn i huden. Huden føles hydrert ut men veldig klissete mange timer etter påføring. Andre med erfaring og meninger de vil dele? Anonymkode: cc082...501
Blingblingtahei Skrevet 2. september #2 Skrevet 2. september Personlig synes jeg den var helt ok, men ikke noe mer enn ok.. og nok ikke noe jeg blir å kjøpe på nytt ved en senere anledning, har faktisk ikke brukt min opp enda, liker å ha den i håret da, gir fukt håret og gjør det mykt 🤪
AnonymBruker Skrevet 2. september #3 Skrevet 2. september Blingblingtahei skrev (56 minutter siden): Personlig synes jeg den var helt ok, men ikke noe mer enn ok.. og nok ikke noe jeg blir å kjøpe på nytt ved en senere anledning, har faktisk ikke brukt min opp enda, liker å ha den i håret da, gir fukt håret og gjør det mykt 🤪 Blir den ikke veldig tung/klissete i håret? Anonymkode: cc082...501
Gjest Peanut Skrevet 2. september #4 Skrevet 2. september Jeg reagerte på et eller annet, samt at den ble for tung for huden min. *Sukk*.
AnonymBruker Skrevet 3. september #5 Skrevet 3. september Jeg har ingen erfaring med kremen du nevner, men disse to fungerer for min sensitive, dehydrerte hud: https://skinsecret.no/produkter/fuktighetskrem/pyunkang-yul-calming-moisture-barrier-cream/ https://skinsecret.no/produkter/fuktighetskrem/dr-althea-resveratrol-345na_intensive-repair-cream/ Anonymkode: a5ea1...9ce
AnonymBruker Skrevet 3. september #6 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg har ingen erfaring med kremen du nevner, men disse to fungerer for min sensitive, dehydrerte hud: https://skinsecret.no/produkter/fuktighetskrem/pyunkang-yul-calming-moisture-barrier-cream/ https://skinsecret.no/produkter/fuktighetskrem/dr-althea-resveratrol-345na_intensive-repair-cream/ Anonymkode: a5ea1...9ce Dr althea tåler jeg ikke. Bruker den kun som håndkrem for å ikke gå rett i søpla. Men takk for tips skal sjekke ut den andre linken🙂 Anonymkode: cc082...501
Blingblingtahei Skrevet 3. september #7 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Blir den ikke veldig tung/klissete i håret? Anonymkode: cc082...501 Nei, har den i vått hår omtrent det jeg ville hatt i ansiktet, blir ikke klissete eller tungt i det hele tatt 😊 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #8 Skrevet 3. september Blingblingtahei skrev (1 minutt siden): Nei, har den i vått hår omtrent det jeg ville hatt i ansiktet, blir ikke klissete eller tungt i det hele tatt 😊 Må jeg prøve 😊 Anonymkode: cc082...501
Måneskinn Skrevet 3. september #9 Skrevet 3. september Jeg har hatt den, men var ikke fornøyd. Som så mange andre kremer syns jeg ikke den trakk inn i huden, bare lå litt utapå og gav en litt sånn "klissete" følelse... Vanskelig å finne en god krem som fukter og trekker inn i huden, syns jeg 😕
AnonymBruker Skrevet 4. september #10 Skrevet 4. september Måneskinn skrev (19 timer siden): Jeg har hatt den, men var ikke fornøyd. Som så mange andre kremer syns jeg ikke den trakk inn i huden, bare lå litt utapå og gav en litt sånn "klissete" følelse... Vanskelig å finne en god krem som fukter og trekker inn i huden, syns jeg 😕 Ja å få nokk fukt uten å bli en vandrende diskokule er ikke enkelt. Men jeg måtte teste litt med denne kremen for å være sikker på at den ikke var et totalt bomkjøp og etter inatt elsker jeg den. Etter ris toner og fuktserum tokk jeg et tynt lag med purito oat-in calming gel cream. Etter at den fikk trekke inn 10 minutter tok jeg dynasty cream og på morningen var huden min så fin, masse fukt og huden glødet. Så som nattkrem er den nå en ny favoritt får se over tid. Anonymkode: cc082...501
Roci Skrevet 5. september #11 Skrevet 5. september Måneskinn skrev (På 3.9.2025 den 21.27): Jeg har hatt den, men var ikke fornøyd. Som så mange andre kremer syns jeg ikke den trakk inn i huden, bare lå litt utapå og gav en litt sånn "klissete" følelse... Vanskelig å finne en god krem som fukter og trekker inn i huden, syns jeg 😕 Har du forsøkt å påføre krem på lett fuktet hud? Det kan ofte hjelpe kremen å trekke bedre inn. Enten bare klappe huden såvidt tørr etter vask/rens, eller bruke fuktspray
AnonymBruker Skrevet 6. september #12 Skrevet 6. september Likte ikke den kremen i det hele tatt (eller noe annet fra BoJ). Veldig klissete og trakk ikke inn i huden. Brukte den opp som håndkrem😅 Anonymkode: 4d9c6...6f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå