TheLegendBellaGoth Skrevet tirsdag kl 19:38 #1 Skrevet tirsdag kl 19:38 Jeg prøver å unngå sukker helt men når jeg først har spist litt sukker så føler jeg meg så oppblåst og tjukk, særlig rundt magen og i ansiktet. Er det andre som har det sånn/føler det sånn?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:32 #2 Skrevet tirsdag kl 21:32 Ja! Både av sukker og hvetemel/bakst. Føler jeg legger på meg flere kilo rundt magen. I kombinasjon med mensen blir det enda verre 😅 Jeg holder meg til litt sukker i helgene. Blir oppblåst, men kosen er viktigere enn at jeg føler meg litt "uggen" etterpå. Anonymkode: 7a0c3...83b 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:45 #3 Skrevet tirsdag kl 21:45 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja! Både av sukker og hvetemel/bakst. Føler jeg legger på meg flere kilo rundt magen. I kombinasjon med mensen blir det enda verre 😅 Jeg holder meg til litt sukker i helgene. Blir oppblåst, men kosen er viktigere enn at jeg føler meg litt "uggen" etterpå. Anonymkode: 7a0c3...83b Akkurat samme her! Jeg ser 4-5kg lettere ut så fort jeg eliminerer sukker og hvetebakst fra livet mitt. Og det er tilbake samme kvelden som jeg spiser det! Og jeg ser det veldig tydelig på hudkvaliteten min også, enorm forskjell der. Og kroppsverk! Sånn i ledd og rygg osv. Det forsvinner helt når jeg er sukkerfri og fri for bakst! Anonymkode: 7a61c...a2b 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:07 #4 Skrevet torsdag kl 21:07 Samme her 🤪 Anonymkode: 1c9ad...e14 1
Mezzosoprena Skrevet torsdag kl 21:10 #5 Skrevet torsdag kl 21:10 (endret) Ja, det er vel slik sukker fungerer, så jeg vil tro at de føler det slik - hvis man bryr seg om det. Jeg blir slik av sukker og hvetemel, i tillegg til at smertene øker. Endret torsdag kl 21:18 av Mezzosoprena 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:15 #6 Skrevet torsdag kl 21:15 Hva nøyaktig har du spist? Sukkerbiter? Eller en teskje raffinert sukker? For det er ingen som spiser bare "sukker". Anonymkode: fece9...6cf
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:18 #7 Skrevet torsdag kl 21:18 Høres litt spiseforstyrra ut. Anonymkode: d8f98...3e9 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:22 #8 Skrevet torsdag kl 21:22 Dette sitter nok primært hodet ditt. Jeg kan selv føle meg oppblåst og kjenne meg igjen i det du forteller, men jeg har blitt tatt bilder av når jeg har spist sukker og føler meg 5 kilo større, og når jeg ser tilbake på bildene så ser jeg helt vanlig ut og at den større kroppen og pløsete fjeset er psykisk. Mest sannsynlig fordi jeg har hatt spiseforstyrrelser tidligere. Anonymkode: f394e...857 1
TheLegendBellaGoth Skrevet lørdag kl 21:33 Forfatter #9 Skrevet lørdag kl 21:33 AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 23.15): Hva nøyaktig har du spist? Sukkerbiter? Eller en teskje raffinert sukker? For det er ingen som spiser bare "sukker". Anonymkode: fece9...6cf Jeg spiste en god del Nidar favoritter sjokolade. Har ikke spist slik sjokolade på flere år. Jeg spiser til vanlig sukrin sjokolade selv om jeg kan bli oppblåst av det, men jeg føler meg ikke tjukk av det
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:38 #10 Skrevet lørdag kl 21:38 Ja, men jeg har en spiseforstyrrelse. Anonymkode: a3ac3...1b2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:45 #11 Skrevet lørdag kl 21:45 Jeg unngår sukker fordi jeg blir så slapp av det. Så når jeg først spiser det, merker jeg det godt. Føler meg pløsete og oppblåst. Anonymkode: 234bb...3b8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:50 #12 Skrevet lørdag kl 21:50 Ja, er veldig glad i sjokolade, boller osv men jeg får mer migrene av det og legger på meg. Nå må jeg også unngå at jeg får diabetes da sukkernivået mitt er for høyt 😭 Anonymkode: 324e2...ec7
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Skrevet 16 timer siden Jeg blir hoven i kroppen av raske karbohydrater som potetgull, pasta, brødmat etc. Merker jeg blir øm i huden og kroppen holder på vann. Skikkelig ubehagelig. Jeg lever hovedsakelig lavkarbo. Mye kjøtt, egg, grønnsaker og frukt. Merker kroppen føles lettere, mer tilpass og bedre fordøyelse 🤗 Anonymkode: bebaa...41c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå