AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Skrevet 2. september Hvis dere ikke har noe å si, ikke stirr, takk Anonymkode: 5f7c5...adb
AnonymBruker Skrevet 2. september #2 Skrevet 2. september Hvilke damer? Hva stirrer de på? Hvorfor må de si noe?? Anonymkode: 496fa...5f5 3
TheLegendBellaGoth Skrevet 2. september #3 Skrevet 2. september Hvis jeg ser en pen mann kan jeg stirre, men har oftest solbriller på så jeg ihvertfall tror at han ikke ser det
AnonymBruker Skrevet 3. september #4 Skrevet 3. september Helt ut av kontekst både innlegg og stirring… Kanskje du stirrer først? Anonymkode: 68517...2a1 2
Hannabanna Skrevet 3. september #5 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvis dere ikke har noe å si, ikke stirr, takk Anonymkode: 5f7c5...adb Samme til dere menn. Takk. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #6 Skrevet 3. september Som jeg har sagt før så ser jeg dit jeg vil. Takk! Anonymkode: 48cec...f94
AnonymBruker Skrevet 3. september #7 Skrevet 3. september Noen ganger ser enkelte så pussige ut eller vakre ut at blikket blir hengende litt ekstra. Ikke ideelt, men menneskelig. Jeg kan ikke skjønne at noe av det skulle blitt bedre av å "si noe".. (?) Anonymkode: 59130...25f
AnonymBruker Skrevet 8. september #8 Skrevet 8. september Kvinner stirrer bare på takras. Dvs rælstøgge eller rare folk. Anonymkode: 2dd8f...de1
AnonymBruker Skrevet 8. september #9 Skrevet 8. september neste gang får du spørre dem da vet du: "hva glor du på da?" Anonymkode: f9fad...2e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå