AnonymBruker Skrevet 9. oktober #101 Skrevet 9. oktober Er på min første uke Wegovy. Opplever omtrent like mye sult som før, men søtsuget er heldigvis borte. Har noen andre opplevd det samme? Gleder meg til å øke for å se om sultfølelsen blir mindre! Anonymkode: a96dc...650
laila1973 Skrevet 10. oktober Forfatter #102 Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 9.46): Satte ny dose i dag! Føler egentlig både trening og kosthold har vært bra denne uka, til tross for litt smågodt på kino forrige fredag. Så er optimistisk for veing i morgen. Hvor pleier dere forresten å sette dosen? Jeg har kun satt i låret, men lurer på hva andre synes er best. Anonymkode: 90818...8ab Jeg rulerer litt... begynte i h side mage, så venstre lår, så overarm, så v side mage... tester ut litt og kommet fram til at jeg føler jeg har opplevd best effekt når jeg setter i magen. kan være det kun er i mitt hode så nå kommer jeg til å fortsette med det framover, bare at jeg bytter side annen hver uke
laila1973 Skrevet 10. oktober Forfatter #103 Skrevet 10. oktober vært på apoteket. Sa jeg ville ha nåler som passet til wegovypenn. Slapp å kjøpe, for de hadde noen som var i samme merke, og 6 pakning, aldeles gratis så det finnes altså. Så da har jeg spart litt penger på handelen min 1
veronica<3 Skrevet 10. oktober #104 Skrevet 10. oktober Tråden er ryddet for innlegg angående dosering. veronica<3, mod.
veronica<3 Skrevet 11. oktober #105 Skrevet 11. oktober Tråden er ryddet for innlegg angående dosering. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #106 Skrevet 13. oktober Satte dose nr 2 i dag. Ned 0,7 kg første uka. Ingen søtsug lenger, men god matlyst og fortsatt sultfølelse (om enn litt mindre enn før). Gleder meg til å øke! Anonymkode: a96dc...650
laila1973 Skrevet 17. oktober Forfatter #107 Skrevet 17. oktober Fredag og veiedag samt ny dose... så skuffa. OPP I VEKT 600 gram. Har vært så flink i kosten. Ikke noe snoperier, og spist sunt. Men inrømmer, jeg har drukket alt for lite vann. Vet ikke om dette er grunnen. Ja, ja.. tar til på ny uke, så ser jeg om det skjer mirakler til neste fredag.
Jodi Skrevet 20. oktober #108 Skrevet 20. oktober En liten oppdatering herfra (hadde postet et langt innlegg for et par uker siden, men så slettet moderator hele innlegget fordi jeg hadde oppgitt dosering.... 😫) Jeg er nå på uke 9, var på kontroll hos legen i forrige uke. Hadde da gått ned 6 kg. Jeg syns det går sakte, eller det går i rykk og napp. Men jeg kan jo egentlig ikke klage på 6 kg vekttap på 8 uker Jeg syns det går lettere mtp bivirkninger nå. Er litt småkvalm på dag 2 og 3 etter å ha satt sprøyta, og kjenner også på at kondisen er dårligst de dagene. Legen sa at jeg fikk vurdere selv om jeg syns bivirkningen var for høye, men jeg tenker jeg skal holde ut det. Har ny time for kontroll i januar, og har resept nok til 3 mnds bruk fremover. Så får vi se hvordan ståa er da Til helgen skal jeg på oktoberfest. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke drikke alkohol, etter at jeg ble så fyllesyk sist og har en viktig dag neste tirsdag hvor jeg virkelig ikke orker å være fyllesyk. Meeeen, det er jo kjedelig å være på oktoberfest helt edru, og jeg er jo ikke så kvalm lengre, såååå.... Jeg tror jeg skal ta litt. Men tenker at om jeg blir kvalm, så dropper jeg alkoholen med en gang. (merket igrunn sist at jeg ble kvalm fort, allerede på første cideren, tenker jeg skal holde meg unna cider som det jo er mye sukker i). 1 1
Jodi Skrevet 20. oktober #109 Skrevet 20. oktober laila1973 skrev (På 17.10.2025 den 20.11): Fredag og veiedag samt ny dose... så skuffa. OPP I VEKT 600 gram. Har vært så flink i kosten. Ikke noe snoperier, og spist sunt. Men inrømmer, jeg har drukket alt for lite vann. Vet ikke om dette er grunnen. Ja, ja.. tar til på ny uke, så ser jeg om det skjer mirakler til neste fredag. Vekten svinger i forhold til syklusen din. Jeg binder alltid vann rundt eggløsning, og slipper vann rett før mensen (helt motsatt av de fleste andre virker det som). Hos meg virker det som at jeg går ned to uker, så står det stille i to uker, så går jeg ned i to uker igjen osv. Så bare fortsett som du gjør, så får du nok belønningen neste uke eller uken etter 1
Jodi Skrevet 20. oktober #110 Skrevet 20. oktober laila1973 skrev (På 10.10.2025 den 14.48): vært på apoteket. Sa jeg ville ha nåler som passet til wegovypenn. Slapp å kjøpe, for de hadde noen som var i samme merke, og 6 pakning, aldeles gratis så det finnes altså. Så da har jeg spart litt penger på handelen min Jeg kjøpte en pakke med 100 nåler på apoteket, tror jeg betalt en drøy hundrelapp for den 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #111 Skrevet 21. oktober Jodi skrev (21 timer siden): En liten oppdatering herfra (hadde postet et langt innlegg for et par uker siden, men så slettet moderator hele innlegget fordi jeg hadde oppgitt dosering.... 😫) Jeg er nå på uke 9, var på kontroll hos legen i forrige uke. Hadde da gått ned 6 kg. Jeg syns det går sakte, eller det går i rykk og napp. Men jeg kan jo egentlig ikke klage på 6 kg vekttap på 8 uker Jeg syns det går lettere mtp bivirkninger nå. Er litt småkvalm på dag 2 og 3 etter å ha satt sprøyta, og kjenner også på at kondisen er dårligst de dagene. Legen sa at jeg fikk vurdere selv om jeg syns bivirkningen var for høye, men jeg tenker jeg skal holde ut det. Har ny time for kontroll i januar, og har resept nok til 3 mnds bruk fremover. Så får vi se hvordan ståa er da Til helgen skal jeg på oktoberfest. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke drikke alkohol, etter at jeg ble så fyllesyk sist og har en viktig dag neste tirsdag hvor jeg virkelig ikke orker å være fyllesyk. Meeeen, det er jo kjedelig å være på oktoberfest helt edru, og jeg er jo ikke så kvalm lengre, såååå.... Jeg tror jeg skal ta litt. Men tenker at om jeg blir kvalm, så dropper jeg alkoholen med en gang. (merket igrunn sist at jeg ble kvalm fort, allerede på første cideren, tenker jeg skal holde meg unna cider som det jo er mye sukker i). Ser at min siste post også ble slettet pga dette. Til tross for at poenget med posten kun var for å spørre om flere også opplever mer magetrøbbel når de går opp til høyere doser. Jeg har slitt skikkelig med det, spesielt når det ikke passer seg (feks besøk hos andre eller på jobb). Er så flaut 🫠 6 kg på 8 uker er jo kjempebra! Det synes jeg ikke du skal se på som treigt i det hele tatt. Anonymkode: 90818...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #112 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 16.28): Startet 1. juni, så har gått 3 måneder nå. Er på lav dose fremdeles, kun 0,37 mg. Var på laveste dose i 2 måneder, også gikk jeg opp en halv dose fordi jeg følte litt mindre effekt, men fremdeles gikk mye ned i vekt. Så syntes det ble litt mye å doble. Har hatt null bivirkninger. Tracker kalorier og makronæring for å passe på at jeg spiser sunt og ikke for lite. Er 167 cm og startet på 85,5 kg (bmi 30). Veide i dag og er 72,3 kg. Så har gått ned 13 kg på 3 måneder og har en bmi 25,9. Gleder meg til å snart nå en normalvektig bmi! Anonymkode: 9e588...c25 Oppdatering fra meg. Veide i dag og er nå 68 kg! Har gått ned 17 kg på 5 måneder. Er på dose 0,5 mg og har ikke hatt noen bivirkninger. Har også begynt å trene og føler meg bedre enn noen gang. Nærmer meg målvekten min (62 kg) og er litt nervøs på hvordan vedlikehold skal fungere. Anonymkode: 9e588...c25 1 1 1
laila1973 Skrevet 1. november Forfatter #113 Skrevet 1. november Har ikke vært i form, så ikke orket stikke innom her og oppdatere. Sist jeg var her, så hadde jeg gått opp 600 gr, men heldigvis har det snudd, og vekta i går viste 75,8 kg, så da har jeg gått ned totalt 10 kg siden oppstart 15 august, noe jeg er veldig fornøgd med. Er fortsatt på dose 0,5, og kommer til å holde meg der i tiden framover. Ellers lurer jeg på om det er wegovy som gjør at jeg ikke er i form for tiden. Sliter veldig med verk i kroppen. Har en diagnose SLE, og var veldig syk i 2014. Sliter til tider med verk i kroppen, og revmatalogen mener jeg kanskje har fibromyalgi i tilegg, men aldri fått diagnose på dette. Siste ukene har verken i kroppen kommet gradvis og mye. Verker slik i kroppen så jeg har måtte tatt en del tabletter, noe jeg ikke liker. Faktisk verker jeg så at legen har sykemeldt meg. Klarer så vidt gå en liten tur, men tvinger meg ut hver dag, og en tur jeg har brukt 20 minutter på, har jeg brukt 1 time på nå, fordi jeg sliter med å gå. Jeg har vært inne på tanken om å slutte med wegovy for å se om jeg blir bedre, men så funker jo dette på vekta, og målet mitt er å komme meg ned på 65 kilo, så 10 kilo til, så er jeg på tallet jeg ønsker, og planen da er å trappe ned og slutte med wegovy.. men. så er det hvor lenge jeg holder ut smerten, om jeg burde teste ut å kutte og se om det rett og slett er wegovy som er årsaken. har ikke pratet med lege om det kan være grunnen, og han har heller ikke nevnt det, så en så lenge så fortsetter jeg. Ellers er det helg, og jeg håper dere alle har det bra 1
fiskata Skrevet 2. november #114 Skrevet 2. november (endret) Start: 7 uker siden Vekt start: 98.5kg Vekt nå: 89kg -9,5 kg på 7 uker. Minste dose med Wegovy i alle ukene og har gitt god effekt. Skjeldent sulten og lite matlyst/søtsug. Kuttet tilsatt sukker fullstendig når jeg begynte på sprøytene. Droppet også koffein og har bare drukket vann (og ett par smoothie) siden start. Ingen alkohol. Lite bivirkninger, men merker at jeg får hodepine om jeg drikker for lite vann iløpet av dagen. Endret 2. november av fiskata 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #115 Skrevet 3. november I dag har jeg på meg bukser i strl 2 mindre enn det som passet i sommer. Aldri kommet meg inn i denne størrelsen før i voksen alder ❤️ Det føles veldig godt. Det er nesten viktigere for meg å merke denne endringen på kroppen og på klærne, enn bare hva vekten sier. Egentlig ville jeg ikke kjøpe nye klær før jeg er i "mål", men jeg likte denne godt og ble så gira da den passet, så jeg måtte bare. - I Anonymkode: 90818...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #116 Skrevet 10. november Hei. Starta opp i starten av september og vekta viser -10kg. Har stått stille siste 10 dagar. Eg lurer på kor lenge ein kan bruke ein penn. Må eg kaste etter 6 veker eller kan eg bruke den til den er tom? Har sikkert til 10 veker på same penn. Oppbevarer i kjøleskap. Står 6 veker på pakken, men blir jo å kaste pengar ut vinduet egt. Anonymkode: 867d6...7bd 1
Amatariel Skrevet 10. november #117 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Eg lurer på kor lenge ein kan bruke ein penn. Må.eg kaste etter 6 veker eller kan eg bruke den til den er tom? Oppbevarer i kjøleskap. Står 6 veker på pakken, men blir jo å kaste pengar ut vinduet egt. Jeg har hørt at en penn kan vare leenge i kjøleskap, og at det er derfor man kan benytte seg av klikkmetoden (få en penn til å vare lenger ved å dosere mindre doser selv). Men jeg har ikke lest meg opp på det selv altså, på andre kilder enn her på KG og i FB-grupper. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #118 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hei. Starta opp i starten av september og vekta viser -10kg. Har stått stille siste 10 dagar. Eg lurer på kor lenge ein kan bruke ein penn. Må eg kaste etter 6 veker eller kan eg bruke den til den er tom? Har sikkert til 10 veker på same penn. Oppbevarer i kjøleskap. Står 6 veker på pakken, men blir jo å kaste pengar ut vinduet egt. Anonymkode: 867d6...7bd Ligger den i kjøleskap kan den brukes svært lenge. Og det verste som kan skje er at virkningen blir litt dårligere. Anonymkode: 80461...1ce
AnonymBruker Skrevet 10. november #119 Skrevet 10. november Vekta har stagnert og stoppa opp går +/- 1 kg opp og ned. Spiser 2 skiver +middag kvar dag. Går og jogger ca 1 time 3 ganger i uka. Spiser kanskje for lite... Bør jeg øke opp eller ha is i magen...drikke mer...litt demotiverende når jeg føler jeg gjør det jeg kan.... Anonymkode: 867d6...7bd 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #120 Skrevet 10. november Dyrt å bruke om nedgangen stagnerer og ikke har effekt mer, ville økt! Anonymkode: b147d...391 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå