AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:48 #61 Skrevet mandag kl. 18:48 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, det er mye billigere med en større dose penn. Legen min ga meg en 1 mg penn da jeg startet på 0,25 mg. Etter 3 måneder er jeg fremdeles på samme penn, men har gått opp en halv dose (0,37 mg). Trenger en ny penn snart nå. Anonymkode: 9e588...c25 Be om 2,4 penn. Den inneholder ca. 9,8 til sammen, dvs. den holder til 26 (!) uker med 0,37. Det blir bare en drøy hundrelapp i uka. Må oppbevares i kjøleskap for å vare så lenge da. Alle som bruker pennen mer enn de vanlige 4 ukene bør egentlig oppbevare den i kjøleskap. Det gjør at det svir bittelitt når man setter sprøyten, men det går fort over. Ekstra sprøytespisser (100 pakning) koster ikke stort. Anonymkode: 80461...1ce 2
Furufrua Skrevet tirsdag kl. 06:43 #62 Skrevet tirsdag kl. 06:43 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg vet ikke hva som regnes som lenge, men skal ta min 8. dose av 0,25 på onsdag. Skal ha ny prat med legen neste uke og hvis jeg fortsatt har gått ned greit i vekt da, så fortsetter jeg nok på den! Anonymkode: 90818...8ab Jeg tenker at det er lenge på første dose, men har hørt flere som har stått på første dose i flere måneder fordi den har funket for dem. Og det er jo helt fantastisk! Lykke til med uken frem til det, håper den fortsetter å gi nedgangen du ønsker🌸 1
Jodi Skrevet tirsdag kl. 07:32 #63 Skrevet tirsdag kl. 07:32 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Be om 2,4 penn. Den inneholder ca. 9,8 til sammen, dvs. den holder til 26 (!) uker med 0,37. Det blir bare en drøy hundrelapp i uka. Må oppbevares i kjøleskap for å vare så lenge da. Alle som bruker pennen mer enn de vanlige 4 ukene bør egentlig oppbevare den i kjøleskap. Det gjør at det svir bittelitt når man setter sprøyten, men det går fort over. Ekstra sprøytespisser (100 pakning) koster ikke stort. Anonymkode: 80461...1ce Apropos sprøytespisser - hvis jeg skal bruke halvere dosen på en 0,5 mg sprøyte, så må jeg vel ha ekstra sprøytespisser ja, for det er vel bare 4 i pakka? Jeg får kjøpt det på apoteket?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:44 #64 Skrevet tirsdag kl. 07:44 Jodi skrev (10 minutter siden): Apropos sprøytespisser - hvis jeg skal bruke halvere dosen på en 0,5 mg sprøyte, så må jeg vel ha ekstra sprøytespisser ja, for det er vel bare 4 i pakka? Jeg får kjøpt det på apoteket? Ja, det får du på apoteket, i nøyaktig samme størrelse som de som følger med. Koster maks en hundrelapp (tipper jeg) for en 100-pakning. Anonymkode: 80461...1ce
Jodi Skrevet tirsdag kl. 08:14 #65 Skrevet tirsdag kl. 08:14 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, det får du på apoteket, i nøyaktig samme størrelse som de som følger med. Koster maks en hundrelapp (tipper jeg) for en 100-pakning. Anonymkode: 80461...1ce Takk
AnonymBruker Skrevet i går, 05:12 #66 Skrevet i går, 05:12 Jeg har veiedag i morgen og gruer meg litt. Bare føler på meg at det blir første uka hvor vekten enten står stille eller jeg faktisk har gått opp. Det er jo min egen feil, for jeg vet jeg har spist mer usunt denne uka. Tror jeg skal be legen om høyere dose neste uke for å forhåpentligvis hjelpe mot cravings og mangel på metthetsfølelse jeg har kjent på den siste uka 🙈 Anonymkode: 90818...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå