Gå til innhold

Barna snakker absolutt hele tiden. Hodet mitt eksploderer snart!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det er et-par barn I samme klasse som ungen. Hele familien er rolige, fåmælte og fokusere. Skulle ønske jeg fikk det til! Men det er liksom bare vilt kaos her :grine:Noen ny-begynnertips?

Anonymkode: aaf85...d97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette var umulig å foratå. Kan du gi litt mer kontekst? Er det dine barn som snakker? Hva er det du ikke får til?

Anonymkode: 79848...5a1

Skrevet

Du vil ikke høre dette nå, men:

Du kommer til å savne det raskere enn du tror er mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare bra at de snakker , men skjønner hva du mener.. åtteåringen her skravler helt til hun sovner, med seg selv ,med meg og med katten. Høyt. Så sier hun uten pause er hun ikke får sove. 

Men det er bare sånn det er 

Anonymkode: 21465...bf3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en jente på 6 år som er helt lik. Hun er så sjarmerende men man kan bli utslitt til tider😅Jeg tenker hun min kanskje har adhd. Har flere tegn men ppt/barnehagen sa si hun har fungert så godt det siste året i barnehagen ville de ikke utrede henne. Hun min er veldig sensitiv også + har slitt litt med selvbilde så det kan også være en årsak at hun søker mye oppmerksomhet. De vil plutselig ikke være med oss lenger og der venner betyr alt så trøster meg med det på dager der jeg er totalt utslitt☺️

Anonymkode: ec27a...d99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...