AnonymBruker Skrevet 5. september #21 Skrevet 5. september Som flere har nevnt; bruk fotfil på føttene jevnlig, f.eks ukentlig. Føttene blir myke og fine igjen og sprekker ikke opp. Jeg er 58 og filer føttene jevnlig, men smører ikke (orker ikke klisset) men har aldri hatt en sprekk i føttene og de føles ikke tørre heller. Merker at hvis jeg utsetter å file dem en stund, får de en tendens til å føles litt "såre" der det kunne ha blitt sprekk, om jeg da ikke tok meg sammen og filte igjen. Så har unngått sprekker så langt. Fotfiler får du kjøpt mange steder. Jeg bruker en fra Scholl, kjøpt på apoteket. Kjøp deg en fotkrem også om du liker kremer, det hjelper. Anonymkode: 5bf05...665
Gaia Skrevet 5. september #22 Skrevet 5. september Pimpstein etter dusj/ bad og smøring. Gi det tid. Når det har begynt å sprekke opp, så vil det ta tid før det blir ok igjen.
AnonymBruker Skrevet 5. september #23 Skrevet 5. september Hos meg hjelper antibiotika eller en kur med kortison. Ingen ting annet nytter. Men ikke ofte jeg blir syk på riktig måte, så den harde huden må nesten bare være der. Anonymkode: 11960...7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå