AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Skrevet 2. september Ink bidrag, barnetilegg, barnetrygd, uførepensjon osv. Har dere barn,og klarer dere det økonomisk hver måned? Anonymkode: 8d0e2...f20
AnonymBruker Skrevet 2. september #2 Skrevet 2. september Hvis du bruker søkefunksjonen her inne, eller google, finner du mange mange tråder som svarer på dette. I google skriver du: ufør utbetalt site:kvinneguiden.no da får du kun treff her inne Anonymkode: 4a260...93e 4 6
AnonymBruker Skrevet 2. september #3 Skrevet 2. september Alt for lite med dagens prisnivå på mat og bolig. Oppgir ikke beløp, er bestandig noen som påstår man får for mye. Anonymkode: b5a96...ad5 7 1 7
AnonymBruker Skrevet 2. september #4 Skrevet 2. september 52 000 utbetalt, gjeldsfritt hus og to biler, kona jobber i noen år til hun har nesten 50 000. vi har over 100 000 i mnd, og ingen utgifter, utenom kom avg. og forsiring etc. Anonymkode: f5ce4...a60
AnonymBruker Skrevet 2. september #5 Skrevet 2. september 27.000,- Går akkurat rundt, men har bare 2600 til mat og bensin i mnd. Anonymkode: 02d5a...881 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #6 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 52 000 utbetalt Anonymkode: f5ce4...a60 Det er ikke teknisk mulig med mindre du inkluderer utbetaling fra uføreforsikring. Anonymkode: 3bea9...8d8 12 14
AnonymBruker Skrevet 2. september #7 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 52 000 utbetalt, gjeldsfritt hus og to biler, kona jobber i noen år til hun har nesten 50 000. vi har over 100 000 i mnd, og ingen utgifter, utenom kom avg. og forsiring etc. Anonymkode: f5ce4...a60 I uføretrygd? Anonymkode: c91f2...d05 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #8 Skrevet 2. september Herregud da, hvor mange slike tråder trenger vi?! Anonymkode: 98a6d...970 5 3
Brunhilde Skrevet 2. september #9 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud da, hvor mange slike tråder trenger vi?! Anonymkode: 98a6d...970 Ja, hvor mange slike tråder trenger vi?!?
AnonymBruker Skrevet 2. september #10 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke teknisk mulig med mindre du inkluderer utbetaling fra uføreforsikring. Anonymkode: 3bea9...8d8 det inkluderer private forsikringer ja! Anonymkode: f5ce4...a60 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #11 Skrevet 2. september 26500,- blir vel mindre ja når ungen blir 18. Anonymkode: 51de9...f2b
AnonymBruker Skrevet 2. september #12 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I uføretrygd? Anonymkode: c91f2...d05 Ja inkludert private forsikringer, kan nevne at det nesten 100 000 kr lavere en jeg hadde i lønn før ulykken! Anonymkode: f5ce4...a60
AnonymBruker Skrevet 2. september #13 Skrevet 2. september 22000 utbetalt, og så tjener jeg ca 4000 på siden. Det går jo fint, men jeg lever jo ikke akkurat fett. Vanskelig å spare noe. Anonymkode: 11afa...3ad 2
AnonymBruker Skrevet 2. september #14 Skrevet 2. september Mottar 25300 ca I uføretrygd inkludert barnetillegg + nesten 4000 i barnetrygd for to barn. Ca 29300 grovt regnet totalt. Mannen er ikke uføretrygdet, og får 27000 utbetalt 100% stilling. Til sammen har vi derfor rundt 57000 utbetalt. Bolig utgifter er ca 22000. Vi lever greit, men vi har ikke råd til ting som ferie veldig ofte, spise ute eller ha veldig mange utskeielser så ofte. Kosen våres er å spise take away en- to ganger i mnd, og dra på enten lekeland eller badeland en gang i mnd med barna. Hadde jeg derimot vært alene så ville det blitt hardt økonomisk. Anonymkode: f49fc...617
AnonymBruker Skrevet 2. september #15 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Herregud da, hvor mange slike tråder trenger vi?! Anonymkode: 98a6d...970 Brunhilde skrev (43 minutter siden): Ja, hvor mange slike tråder trenger vi?!? Ser ut som de som bidrar med det TS spør etter liker det. Selv har jeg 29500 utbet. Anonymkode: 24a83...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #16 Skrevet 2. september Ca 22 500. Mistet uføreforsikringen ett år tidligere og tapte om lag to millioner kroner. Hadde jeg vært i jobb ville jeg ha tjent mellom 45 000 til 65 000 i måneden. Klarer meg fint fordi jeg har fått økonomisk hjelp av familien. Hadde aldri klart meg uten hjelp. Forstår ikke hvordan de som ikke får hjelp av familien klarer seg. Ville aldri satt barn til verden pga sykdommen min. Hadde det vært et økonomisk spørsmål så hadde jeg måttet la være å få barn. Hadde ikke orket å leve på eksistensminimum, og være helt avhengig av hjelp fra veldedige organisasjoner. Anonymkode: e3041...ebb 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #17 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (55 minutter siden): det inkluderer private forsikringer ja! Anonymkode: f5ce4...a60 Så da kommer du med feilaktige svar, sp var i trygd. Anonymkode: c91f2...d05 5
Disni Skrevet 2. september #18 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ca 22 500. Mistet uføreforsikringen ett år tidligere og tapte om lag to millioner kroner. Hadde jeg vært i jobb ville jeg ha tjent mellom 45 000 til 65 000 i måneden. Klarer meg fint fordi jeg har fått økonomisk hjelp av familien. Hadde aldri klart meg uten hjelp. Forstår ikke hvordan de som ikke får hjelp av familien klarer seg. Ville aldri satt barn til verden pga sykdommen min. Hadde det vært et økonomisk spørsmål så hadde jeg måttet la være å få barn. Hadde ikke orket å leve på eksistensminimum, og være helt avhengig av hjelp fra veldedige organisasjoner. Anonymkode: e3041...ebb Hei vii du skrive mer om tap av forsikringen? Evnt ta det på pm? er i tilsvarende situasjon….
AnonymBruker Skrevet 2. september #19 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så da kommer du med feilaktige svar, sp var i trygd. Anonymkode: c91f2...d05 Uføreforsikring som utbetales månedlig heter uførepensjon. Nå kan du lese HI en gang til. Anonymkode: 087d8...01f 4
AnonymBruker Skrevet 2. september #20 Skrevet 2. september Disni skrev (5 minutter siden): Hei vii du skrive mer om tap av forsikringen? Evnt ta det på pm? er i tilsvarende situasjon…. Hvordan taper man forsikringen? Anonymkode: 3fafc...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå