AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Skrevet 2. september Satte inn før sommeren da de tilbød over 5% rente. I følge opplysninger skulle de stå urørt i tre måneder og du får ved endt periode tilbud om å fortsette. Det er forbi tre måneder nå og noen få dager kunne jeg flytte penger fra denne kontoen til brukskonto. Renta var nå satt ned på 4-tallet. Sikkert pga rentenedgang. Jeg har ikke planer om å spare videre siden renten gikk ned. Men nå virket det som dem har bundet opp pengene for en ny periode fordi pengene kan ikke lenger flyttes til brukskonto på «overfør». Noe de kunne noen dager etter endt 3 måneders periode som jeg signerte for. Noen som vet? Anonymkode: 5be55...407
AnonymBruker Skrevet 2. september #3 Skrevet 2. september Hedda-78 skrev (8 minutter siden): Kontakt kundeservice. Det gjorde jeg. Ikke fått svar. Anonymkode: 5be55...407
AnonymBruker Skrevet 2. september #4 Skrevet 2. september Er bare å ringe dem. Dem er tilgjengelig hele tiden. Har fått mye hjelp av dem jeg. Anonymkode: e08d7...8e1
AnonymBruker Skrevet 2. september #5 Skrevet 2. september Jeg ser de skriver: "Før utløpsdato får du tilbud om å fornye fastrenteinnskuddet. Ønsker du å fornye avtalen, trenger du ikke å foreta deg noe. Ønsker du å gjøre et uttak eller avslutte kontoen må du kontakte oss. " Det er vel dette tilbudet du ikke har svart på, og derfor har de fornyet det til den renta som gjelder 3 måneders binding nå. Anonymkode: 7323f...567 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #6 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg ser de skriver: "Før utløpsdato får du tilbud om å fornye fastrenteinnskuddet. Ønsker du å fornye avtalen, trenger du ikke å foreta deg noe. Ønsker du å gjøre et uttak eller avslutte kontoen må du kontakte oss. " Det er vel dette tilbudet du ikke har svart på, og derfor har de fornyet det til den renta som gjelder 3 måneders binding nå. Anonymkode: 7323f...567 Fikk ingen tilbud. De har startet en ny periode. Fikk beskjed om at det ville komme en henvendelse etter endt tre måneder. Anonymkode: 5be55...407
AnonymBruker Skrevet 2. september #7 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fikk ingen tilbud. De har startet en ny periode. Fikk beskjed om at det ville komme en henvendelse etter endt tre måneder. Anonymkode: 5be55...407 Du har sjekket i innboksen hos banken og i e-posten din? Spam-filteret ditt? Anonymkode: 7323f...567
AnonymBruker Skrevet 2. september #8 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du har sjekket i innboksen hos banken og i e-posten din? Spam-filteret ditt? Anonymkode: 7323f...567 Selvfølgelig. Anonymkode: 5be55...407
AnonymBruker Skrevet 2. september #9 Skrevet 2. september De har 4,75% nå. Bedre enn mange andre, hvis fond utgår. Pengene beholder sin verdi, sånn omtrentlig, inflasjonen er på ca 3 %, det samme du sitter igjen med etter å ha skattet av rentene. Anonymkode: d1b86...2d0
AnonymBruker Skrevet 2. september #10 Skrevet 2. september De ringte meg i god tid før 3 mnd var gått, men jeg ønsket å fortsette sparingen. Er jo uansett bedre enn rente på f.eks. bufferkonto. AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk ingen tilbud. De har startet en ny periode. Fikk beskjed om at det ville komme en henvendelse etter endt tre måneder. Anonymkode: 5be55...407 Anonymkode: 5fc95...ab7
AnonymBruker Skrevet 2. september #11 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): De har 4,75% nå. Bedre enn mange andre, hvis fond utgår. Pengene beholder sin verdi, sånn omtrentlig, inflasjonen er på ca 3 %, det samme du sitter igjen med etter å ha skattet av rentene. Anonymkode: d1b86...2d0 Var fornøyd med tilbudet for tre måneder siden. Men har en annen sparekonto på over 5 % som blir mer aktuell. Anonymkode: 5be55...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå