AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:26 #1 Skrevet tirsdag kl 14:26 Hei, Har i noen måneder hatt et nært forhold til en kvinnelig kollega. Det startet litt tilfeldig med meldinger på teams. Vi ble venner på alle sosiale medier og det utviklet seg til hyppigere fysiske treff både på jobb og privat. Hun sendte ofte bilder av seg selv, bilder av hva hun gjorde og av sin familie. Vi har hatt mange dype fine samtaler, vi har hatt samtaler med mye humor og om hverdagslige ting. Vi har hatt små turer etter jobb hvor vi både har hatt fine samtaler og vi har hatt fysisk kontakt. hun har fått blomster og andre ting jenter setter pris på 💐 . Jeg har vært hjemme hos henne ved flere anledninger, vi har vært på små turer i skog og ved havet og vi har hatt helt fantastisk sex og fine samtaler. Hun har fått 8 - 15 orgasmer hver gang vi har hatt samleie og hun sa selv hun aldri hadde opplevd dette. "Forholdet" vårt har vart i ca. 8 mnd. men plutselig blir hun mer og mer reservert. Åpner meldinger men svarer ikke, jeg spurte om det hadde skjedd noe, om hun hadde det bra? hun svarer da at hun trenger space. Jeg har vært veldig dårlig på dette og det er noe jeg har beklaget ovenfor henne. Jeg er så redd for å miste henne som venn, jeg er ikke så opptatt av det fysiske men savner det å være i nærheten av henne, hun er en helt nydelig jente som jeg ønsker alt godt. Det som sliter meg er at jeg føler meg som luft nå 😞 Jeg er oppriktig lei meg for at situasjonen er blitt som den er, jeg skulle gjerne startet alt på nytt og spilt kortene mine annerledes 😞 Hvordan kan jenter bare skru av følelser? Føler meg som en dust....... Anonymkode: e0a07...14e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:50 #2 Skrevet tirsdag kl 14:50 Ingen skrur av følelser bevisst dersom det ikke er noe i omstendighetene som tvinger det frem. Så med mindre det er noe som tilsier det har hun bare på vanlig vis mistet følelser, noe som er menneskelig og normalt. Prøv å gi henne litt space. Anonymkode: b4433...565 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:57 #3 Skrevet tirsdag kl 14:57 Hun glemmer nok ikke det fine dere har hatt, kanskje hun får følelser igjen hvis du gir henne space. Dere har tydeligvis hatt noen fine stunder. Vi jenter er noen ganger veldig kompliserte Anonymkode: e0a07...14e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:58 #4 Skrevet tirsdag kl 14:58 "Hun har fått blomster og andre ting som jenter setter pris på". Den mentaliteten om at dere skal følge en uniform oppskrift og med det tro at man kan få dama er helt håpløst. Jeg hadde vært kvelt etter en mnd med den metaliteten og oppførselen der. Anonymkode: 83f89...660 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:58 #5 Skrevet tirsdag kl 14:58 Du fokuserer veldig på at du gir orgasmer og "ting jenter liker" til henne, men finner ikke ett snev av at du faktisk har lyttet til hva hun sier. Du skriver at du vil beholde henne som venn, men... teksten din handler jo mer om sex og at du vil være rundt henne. Det er ikke ett "vennskap" det er mer enn ett vanlig vennskap. Du er kanskje betatt? Gi henne rom, det vil si; ikke send meldinger, ikke oppsøk henne unødvendig. Pust. Ta det med ro. Skjønner det er vanskelig, men pust... Du hjelper ingen (spesielt ikke deg selv) ved å stresse. Anonymkode: 7a880...82e 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:06 #6 Skrevet tirsdag kl 15:06 Hei, Beklager, blomster var i forbindelse med at hun fikk ny leilighet, bursdag og at en i nær familie gikk bort 👍Når jeg sier fine samtaler så er det en kommunikasjon som går begge veier, lytter mer en jeg snakker 👍Og nei, dette handler ikke om sex, beklager hvis du oppfattet det slik. Som jeg skriver skulle jeg gjerne spilt kortene mine på nytt. Hadde lett droppet sexen hvis det var det som skulle til 😒 Anonymkode: e0a07...14e 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:13 #7 Skrevet tirsdag kl 15:13 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei, Beklager, blomster var i forbindelse med at hun fikk ny leilighet, bursdag og at en i nær familie gikk bort 👍Når jeg sier fine samtaler så er det en kommunikasjon som går begge veier, lytter mer en jeg snakker 👍Og nei, dette handler ikke om sex, beklager hvis du oppfattet det slik. Som jeg skriver skulle jeg gjerne spilt kortene mine på nytt. Hadde lett droppet sexen hvis det var det som skulle til 😒 Anonymkode: e0a07...14e Det her handler nok om at damen synes det kanskje ble litt mye på kort tid. Det er ikke nødvendigvis bare negativt, men livet er av og til litt mye. La henne få pusterom. Og du trenger også å puste. Anonymkode: 7a880...82e 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.9.2025 den 16.26): Hei, Har i noen måneder hatt et nært forhold til en kvinnelig kollega. Det startet litt tilfeldig med meldinger på teams. Vi ble venner på alle sosiale medier og det utviklet seg til hyppigere fysiske treff både på jobb og privat. Hun sendte ofte bilder av seg selv, bilder av hva hun gjorde og av sin familie. Vi har hatt mange dype fine samtaler, vi har hatt samtaler med mye humor og om hverdagslige ting. Vi har hatt små turer etter jobb hvor vi både har hatt fine samtaler og vi har hatt fysisk kontakt. hun har fått blomster og andre ting jenter setter pris på 💐 . Jeg har vært hjemme hos henne ved flere anledninger, vi har vært på små turer i skog og ved havet og vi har hatt helt fantastisk sex og fine samtaler. Hun har fått 8 - 15 orgasmer hver gang vi har hatt samleie og hun sa selv hun aldri hadde opplevd dette. "Forholdet" vårt har vart i ca. 8 mnd. men plutselig blir hun mer og mer reservert. Åpner meldinger men svarer ikke, jeg spurte om det hadde skjedd noe, om hun hadde det bra? hun svarer da at hun trenger space. Jeg har vært veldig dårlig på dette og det er noe jeg har beklaget ovenfor henne. Jeg er så redd for å miste henne som venn, jeg er ikke så opptatt av det fysiske men savner det å være i nærheten av henne, hun er en helt nydelig jente som jeg ønsker alt godt. Det som sliter meg er at jeg føler meg som luft nå 😞 Jeg er oppriktig lei meg for at situasjonen er blitt som den er, jeg skulle gjerne startet alt på nytt og spilt kortene mine annerledes 😞 Hvordan kan jenter bare skru av følelser? Føler meg som en dust....... Anonymkode: e0a07...14e Det beste du kan gjøre er å la henne være i fred. Det er eneste måten hun kan begynne å lure på om hun mister deg. Gå gjerne på uskyldige dates med andre...hvis hun virkelig liker deg, så vil hun føle på redsel for å miste deg. Hvis du ikke klarer å la være dette, så vet hun jo hvor hun har deg, og føler ikke på redsel for å miste deg. Jeg gjorde dette med min dame når hun ville trekke seg vekk. Latet som ingenting, gikk på dates, var blid på jobb....tok ikke lang tid, før hun kom til meg. Sa senere at hun var redd for å miste meg til en annen. Anonymkode: 2aad6...2ad
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Du kveler henne. Så enkelt. Minner henne konstant på at du eksisterer, at hun ikke skal glemme at du er der, leker romantisk. Anonymkode: 7de67...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå