AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Skrevet 2. september Jeg har jobbet der en god stund nå og aldri blitt det. 2 andre som har jobbet der kortere enn meg er blitt. Mener de jeg ikke er en god nok ansatt? Anonymkode: f6ad6...ab6
Mezzosoprena Skrevet 2. september #2 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har jobbet der en god stund nå og aldri blitt det. 2 andre som har jobbet der kortere enn meg er blitt. Mener de jeg ikke er en god nok ansatt? Anonymkode: f6ad6...ab6 De er i hvert fall bedre enn deg, men de betyr ikke at du ikke er god nok 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 2. september #3 Skrevet 2. september Det betyr ikke at du ikke er god, det betyr kun at det alltid er en som er bedre. Anonymkode: 40af4...bb1 4 1
BobbySocks Skrevet 2. september #4 Skrevet 2. september Det betyr at bedriften bedriver med noe dritt. Sånt lager bare dårlig arbeidsmiljø. Hadde nektet å motta noe så dumt som månedens-ansatte. 9 7
AnonymBruker Skrevet 2. september #5 Skrevet 2. september Uff, høres ikke bra ut! Hva begrunner de det med? Er det offentlig eller privat? Ville kontaktet hr eller fagforening. Kan umulig være bra for arbeidsmiljøet. Anonymkode: 44c32...f9f 3
AnonymBruker Skrevet 2. september #6 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har jobbet der en god stund nå og aldri blitt det. 2 andre som har jobbet der kortere enn meg er blitt. Mener de jeg ikke er en god nok ansatt? Anonymkode: f6ad6...ab6 Det ligger i kortene for sånne kåringer at ikke alle skal oppnå dem - selv ikke over tid. Vitsen faller bort om det er en pris som går på rundgang mellom alle ansatte. Det er ikke en straff til dem som ikke får prisen, men en ekstra påskjønnelse til noen som har utmerket seg og yter langt over mininum. Om du har så lyst på prisen, så prøv å finne ut hva de som vinner den, gjør for å utmerke seg. Og vurderer om du syns det er verdt å gjøre det samme også om du ikke får noen pris for det. Anonymkode: 8bae3...054 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. september #7 Skrevet 2. september Høres litt ut som The Office. Anonymkode: 85898...bee 3
Daria Skrevet 2. september #8 Skrevet 2. september Hva skal til for å få den utmerkelsen? Er det en ren popularitetskonkurranse, er det basert på målbare resultater eller er det en anerkjennelse av noe litt ekstra/en konkret anledning/innsats/hendelse? Ikke minst - er dere 10 eller 200 ansatte? Men generelt i livet er det greit å minne seg selv på at det eneste som finnes er vinnere og tapere. De fleste av oss vinner aldri noe, det betyr ikke at vi ikke er verdsatt og viktige. Månedens ansatte hadde ikke kunnet drive arbeidsplassen alene. 1 1
cerruti Skrevet 2. september #9 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har jobbet der en god stund nå og aldri blitt det. 2 andre som har jobbet der kortere enn meg er blitt. Mener de jeg ikke er en god nok ansatt? Anonymkode: f6ad6...ab6 Håpløs policy…
AnonymBruker Skrevet 2. september #10 Skrevet 2. september Det er sjelden ment som en ansiennitetstildeling. Anonymkode: da29a...fd5 5
AnonymBruker Skrevet 2. september #11 Skrevet 2. september Hvordan skal vi kunne vite det? Anonymkode: aeb4d...c3a
AnonymBruker Skrevet 2. september #12 Skrevet 2. september Vi har samme driten, betyr ingenting. En fikk "Månedens medarbeider" i et møte og ble sparket neste mnd. Anonymkode: 1bfeb...3f2
AnonymBruker Skrevet 2. september #13 Skrevet 2. september Hadde ikke lagt mye vekt på det. Her ble blant annet Knoll og Tott tildelt «PositivPrisen» (fiktivt navn» etter at man har sett de har jobbet med krevende oppgaver. Og at en helt annen pris ble tildelt en avdeling i kommunen som fikk hverdagen snudd opp ned etter et politisk vedtak. Kunne skrevet mye mer. Anonymkode: 0c429...54c
AnonymBruker Skrevet 2. september #14 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har jobbet der en god stund nå og aldri blitt det. 2 andre som har jobbet der kortere enn meg er blitt. Mener de jeg ikke er en god nok ansatt? Anonymkode: f6ad6...ab6 Du skriver jo særdeles lite å basere vurderingen på, så da må man jo si det åpenbare; de mener at de andre er bedre? Det trenger ikke bety at du ikke er god nok, men igjen - null grunnlag for å uttale seg der. Anonymkode: 9a98f...060
AnonymBruker Skrevet 2. september #15 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Høres litt ut som The Office. Anonymkode: 85898...bee Jeg stemmer på Jim som månedens ansatt/co-manager! Anonymkode: 9a98f...060
AnonymBruker Skrevet 2. september #16 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg stemmer på Jim som månedens ansatt/co-manager! Anonymkode: 9a98f...060 Jeg stemmer på Michael😇 Anonymkode: 95703...1c0
AnonymBruker Skrevet 2. september #17 Skrevet 2. september Jeg har jobbet et sted de holdt på med dette, og det var de mest populære/synlige som fikk. Og de mest synlige i lokalene er så godt som aldri de som jobber best. Anonymkode: 5f116...87c 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #18 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg stemmer på Michael😇 Anonymkode: 95703...1c0 Han var dessverre på tur i skogen for å finne seg selv 😂 Anonymkode: 9a98f...060
AnonymBruker Skrevet 2. september #19 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har jobbet et sted de holdt på med dette, og det var de mest populære/synlige som fikk. Og de mest synlige i lokalene er så godt som aldri de som jobber best. Anonymkode: 5f116...87c Det samme på den forrige jobben jeg var i. Noen av oss jobbet iherdig og i det stille, mens andre føyk rundt og sosialiserte og smisket med alt av ledere og "den som var noe". Selvsagt var det de mest synlige som ble månedens ansatte hver bidige gang. Anonymkode: 9bdcd...2bd
AnonymBruker Skrevet 2. september #20 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det samme på den forrige jobben jeg var i. Noen av oss jobbet iherdig og i det stille, mens andre føyk rundt og sosialiserte og smisket med alt av ledere og "den som var noe". Selvsagt var det de mest synlige som ble månedens ansatte hver bidige gang. Anonymkode: 9bdcd...2bd Ja, og verre (og viktigere), det samme skjer i lønnsoppgjørene. Anonymkode: 5f116...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå