Cognizance Skrevet 26. mars 2006 #1 Del Skrevet 26. mars 2006 Nå veier jeg 10 kg mindre enn i fjor vår da jeg var 112 kg, og vekta er på vei ned. Dette er hva jeg har gjort: Jeg drikker mye mindre alkohol. Jeg spiser ofte, og lite. Til å begynne med virka det som jeg spiste ofte og mye, og det bekymra meg litt, men det gikk seg til. Jeg prøver å unngå å være sulten og har ofte med meg frukt som jeg spiser hvis det blir for lenge mellom hovedmåltider hjemme. Jeg spiser meg sjeldent stappmett, og har vesentlig mindre porsjoner nå enn før. Dette med måltidsrytme og størrelse tror jeg har vært veldig viktig for vektnedgangen min. Jeg har trent og holdt meg i aktivitet. Treninga går periodevis i rykk og napp. I snitt ligger jeg ikke på rundt to økter i uka vil jeg tro. I tillegg kommer sykkelturer og spaserturer - som jeg tror har like mye å si som regulære treningsøkter. Jeg unngår matvarer med stort fett- eller sukkerinnhold. For eksempel majones, sjokoladepålegg og brus. Jeg har spist relativt mye protein- og fiberholdig mat, frukt og grønnsaker, men på langt nær så mye at det ligner på en diett. Jeg tror ikke dette har hatt så mye å si, jeg tror hvor mye og hvor ofte jeg spiser er viktigere. En kveld i uka eller så stapper jeg i meg sjokolade og chips. Jeg har endra vaner og livsstil, og det er det som trengs tror jeg for å kunne ha resultater på lang sikt. Jeg har fulgt enkle prinsipper, som ikke er vanskelige å ta ibruk er seg selv, det er det å endre vaner som tar tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 26. mars 2006 #2 Del Skrevet 26. mars 2006 Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bite me Skrevet 26. mars 2006 #3 Del Skrevet 26. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #4 Del Skrevet 27. mars 2006 bra jobba! dessuten er det viktig at man er realistisk.jeg synes det blir voldsomt når jeg leser om folk her inne som skal gå ned 10 kg på 10 uker osv.10 kg på et år er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #5 Del Skrevet 28. mars 2006 bra jobba! dessuten er det viktig at man er realistisk.jeg synes det blir voldsomt når jeg leser om folk her inne som skal gå ned 10 kg på 10 uker osv.10 kg på et år er bra! ← En kilo i uka er ikke noen umulighet, heller ikke usunt, dersom man gjør det ved å endre livsstil og ikke sulte seg. Trådstarter - gi deg selv en klapp på skulderen, du har gjort et kjempeslag for egen helse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2006 #6 Del Skrevet 28. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå